eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Remont budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Pocztowej 4 w Jaworznie, w zakresie wykonania- robót budowlanych, - robót instalacyjnych - wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych oraz elektrycznych, - przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Jaworzno: Remont budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Pocztowej 4 w Jaworznie, w zakresie wykonania: - robót budowlanych, - robót instalacyjnych - wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych oraz elektrycznych, - przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego
Numer ogłoszenia: 94345 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych , ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181758, faks 032 6181758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Pocztowej 4 w Jaworznie, w zakresie wykonania: - robót budowlanych, - robót instalacyjnych - wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych oraz elektrycznych, - przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Pocztowej 4 w Jaworznie, w zakresie wykonania: - robót budowlanych, - robót instalacyjnych - wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych oraz elektrycznych, - przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.29.00 - Roboty balkonowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V i VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 2) oświadczenia stwierdzającego, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - sporządzony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt 1 ppkt 2 SIWZ. W związku z powyższym należy dołączyć co najmniej 2 dokumenty (np. referencje), od różnych Zamawiających potwierdzające, że wymagane roboty budowlane w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, wodociągowej i kanalizacyjnej, cieplnej oraz elektrycznej związane ze wznoszeniem lub modernizacją budynków, zostały wykonane należycie, a faktyczna i zafakturowana wartość każdego z 2 wymaganych zamówień nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł brutto. Każdy z dokumentów (np. referencja) powinien zawierać następujące dane: - zakres wykonywanych robót, - miejsce i termin w jakim te roboty były zrealizowane, - wartość faktycznie wykonanych i zafakturowanych robót brutto (zapis ten nie dotyczy wartości umownej danego zadania, lecz faktycznie wykonanych i zafakturowanych robót). Zamawiający zastrzega sobie, że 1 dokument (np. referencja) musi dotyczyć tylko i wyłącznie wykonania roboty budowlanej w branży konstrukcyjno - budowlanej, a 2 musi obejmować roboty budowlane w trzech pozostałych branżach, tj.: wodociągowej i kanalizacyjnej, cieplnej oraz elektrycznej, lub w czterech, tj.: konstrukcyjno - budowlanej, wodociągowej i kanalizacyjnej, cieplnej oraz elektrycznej, 4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 5) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ, W przypadku gdy Wykonawca w załączniku nr 6 do SIWZ wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie takie winno zawierać: - wykaz pracowników udostępnionych do wykonania przedmiotowego zadania, - termin w którym udostępnieni pracownicy będą mogli uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zadania, - telefon kontaktowy podmiotu udostępniającego pracowników, celem możliwości sprawdzenia przez Zamawiającego prawdziwości zobowiązania. 7) uprawnień budowlanych kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualnego zaświadczenia stwierdzającego, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 8) uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualnego zaświadczenia stwierdzającego, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 9) uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji cieplnych oraz aktualnego zaświadczenia stwierdzającego, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 10) uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualnego zaświadczenia stwierdzającego, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 11) uprawnień SEP kierownika robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub innego pracownika, posiadającego uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 12) uprawnień SEP pracownika (innego niż posiadającego uprawnienia na stanowisku dozoru), posiadającego uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 13) zaświadczenia wydanego przez ENION SA, Oddział Będziński Zakład Elektroenergetyczny o upoważnieniu kierownika robót, w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub innego pracownika posiadającego uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru lub eksploatacji, do podpisywania zgłoszeń w Rejonie Energetycznym (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 14) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), Minimalna kwota ubezpieczenia 200.000,00 zł. Jeżeli dokument (np. polisa) obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że przedłuży ją na czas trwania umowy. Takie oświadczenie musi zostać podpięte pod polisę i złożone razem z ofertą. Z uwagi na to, że opłacenie składki jest warunkiem koniecznym do objęcia ochroną ubezpieczeniową z przedkładanego dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca objęty jest na dzień składania oferty ochroną ubezpieczeniową. Jeżeli z dokumentu jednoznacznie nie wynika że składka została zapłacona Wykonawca winien dołączyć na potwierdzenie takiej okoliczności dowód opłacenia składki (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt 1 ppkt 1), 2), 4) i 5) niniejszego rozdziału, dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty określone w pkt 1 ppkt 1), 4), i 5), a występujące w formie kserokopii, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 4) i 5) niniejszego rozdziału, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku, nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b (IV piętro), 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 404 - 405. SIWZ bezpłatna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 08:45, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b (IV piętro), 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 404 - 405.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 13.07.2009 o godzinie 09:00 w Miejskim Zarządzie Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b (IV piętro), 43-600 Jaworzno, woj. śląskie w Dziale Zamówień Publicznych, w pokoju nr 404 - 405.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.