eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Budowa Wodnego Placu Zabaw na terenie Miejskiego Ośrodka Rekreacyjno-Sportowego im. "Solidarność 1980" przy ul. Piłsudskiego 10 w Libiążu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego"



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94330 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Libiąż: Budowa Wodnego Placu Zabaw na terenie Miejskiego Ośrodka Rekreacyjno-Sportowego im. "Solidarność 1980" przy ul. Piłsudskiego 10 w Libiążu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39164-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 46605-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 62224-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu, krajowy numer identyfikacyjny 27625798900000, ul. ul. Działkowa 1, 32590 Libiąż, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 326 271 311, faks 326 249 290, e-mail urzad@libiaz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Wodnego Placu Zabaw na terenie Miejskiego Ośrodka Rekreacyjno-Sportowego im. "Solidarność 1980" przy ul. Piłsudskiego 10 w Libiążu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie roboty budowlanej pn. Budowa Wodnego Placu Zabaw na terenie Miejskiego Ośrodka Rekreacyjno-Sportowego im. "Solidarność 1980" przy ul. Piłsudskiego 10 w Libiążu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego". 2.Zakres robót obejmuje: a)rozbiórkę nawierzchni, b)obniżenie nawierzchni placu głównego, c)rozbiórkę istniejących komór podziemnych, d)wykonanie budowli technologii wodnego placu zabaw wraz z wyposażeniem, e)wykonanie instalacji wodnych, kanalizacyjnych oraz elektrycznych, f)wykonanie robót polegających na remoncie nawierzchni, g)utwardzenie gruntu na działkach budowlanych (nawierzchnia syntetyczna placu zabaw oraz dojścia), h)remont brodzika basenowego w celu dostosowania do potrzeb wodnego placu zabaw, i)wykonanie technologicznego oświetlenia placu, j)wykonanie ogrodzenia gabionowego o wysokości ok. 250 cm, k)wykonanie ogrodzeń panelowych o wysokości ok. 180 cm, l)zagospodarowanie terenu zielenią niską, m)wykonanie strefy zabaw składającej się z suchego oraz mokrego placu zabaw, n)dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, urządzenia zabawowe), o)wykonanie dodatkowej warstwy konstrukcyjnej niecki profilującej spadek ok. 1% w kierunku środka placu, p)wykonanie wodnego placu zabaw - bezpiecznej, poliuretanowej EPDM o zamkniętej strukturze, q)dostawa i montaż zabawek wodnych, r)dostawa i montaż barierek, ławy łukowej z betonu architektonicznego i drewna wodoodpornego, s)dostawa i montaż nogomyjek z prysznicami, t)wykonanie suchego placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej, poliuretanowej o HIC dostosowanej do parametrów zastosowanych urządzeń, u)dostawa i montaż karuzeli, huśtawki podwójnej mieszanej oraz wielofunkcyjnego urządzenia zabawowego z trapami, lin ariami, zjeżdżalnią w formie statku, v)wykonanie przestrzeni rekreacyjnej na nawierzchni trawiastej, w)wykonanie stacji uzdatniania wody wodnego placu zabaw, x)wykonanie dojść do placu zabaw. 3.Miejsce wykonywania zamówienia: działka nr 1473,8 zlokalizowana w obrębie 0001 Libiąż Mały w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż - miasto. W chwili obecnej jest częściowo zabudowana, na której znajduje się m. in. basen i boisko sportowe wraz z towarzyszącą infrastrukturą. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), Projekt budowlany (załącznik nr 10 do SIWZ), Projekt budowlano -wykonawczy-Konstrukcja (załącznik nr 11 do SIWZ), Projekt wykonawczy-Architektura (załącznik nr 12 do SIWZ), Projekt wykonawczy-Technologia (załącznik nr 13 do SIWZ), Projekt wykonawczy-Branża elektryczna (załącznik nr 14 do SIWZ), Projekt wykonawczy-Wod.-Kan. (załącznik nr 15 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 16 do SIWZ). 5.W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. 6.Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 7.Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1)opracowania projektu zagospodarowania placu budowy, który powinien się składać z części opisowej i graficznej oraz planu bioz, 2)opracowania projektu organizacji budowy, 3)opracowania technologii i organizacji montażu dla obiektów prefabrykowanych lub elementów konstrukcyjnych o większych gabarytach lub masie, 4)zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, 5)zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia, 6)zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, 7)wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót, 8)wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, 9)opracowania operatu kolaudacyjnego, 10)dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z materiałami niezbędnymi do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - nie później niż w dniu odbioru robót. 8.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 8 pkkt 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 pkkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 pkkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane punkcie 8 pkkt 1) czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45112100-6, 45200000-9, 45212100-7, 45212221-1, 45316100-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy do 30 maja 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Gutkowski Jan Gutkowski, , ul. 17 Stycznia 92, 64-100, Leszno, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 849105.27 .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/05/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Termin wykonania przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca, Firma GUTKOWSKI Gutkowski Jan, ul. 17 Stycznia 92, 64-100 Leszno, w dniu 12.05.2017 r. pismem znak: libiąż_ms_09 powiadomił zamawiającego o wystąpieniu robót dodatkowych ze względu na pojawienie się wody w wykopie pod fundamenty budynku technologicznego stacji uzdatniania wody, co mogło wiązać się z wystąpieniem konieczności przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy. Po negocjacjach trwających od 23.05.2017 r. Wykonawca w dniu 30.05.2017 r. przedstawił zamawiającemu - Gminie Libiąż, Urzędowi Miejskiemu w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, poprawiony kosztorys na wykonanie robót dodatkowych obejmujących wymianę odcinka kanalizacji niewykazanej na mapach geodezyjnych, znajdującej się w rejonie przewidzianym pod fundamenty budynku technologicznego stacji uzdatniania wody. Wykonawca w dniu 26.05.2017 r. pismem znak: libiąż_ms_14 zwrócił się z wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania umowy ze względu na czas potrzebny na usunięcie rozbieżności w dokumentacji projektowej i usunięcie przeszkody w realizacji zadania, polegającej na występowaniu niezinwentaryzowanej na mapach geodezyjnych kanalizacji i sieci drenarskiej w rejonie wykopu pod fundament budynku technologicznego stacji uzdatniania wody. Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy z dnia 30.05.2017 r. na dzień 30.06.2017 r. (piątek) ze względu na czas potrzebny na usunięcie nieścisłości w dokumentacji projektowej i wykonanie robót dodatkowych.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.