eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Adaptacja pomieszczeń parteru budynku nr 3 na Poradnię Przyzakładową Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej oraz pomieszczeń I i II piętra na pokoje internatowe budynku mieszczącego się przy ul. Żołnierskiej 4 w m. Szczecin - I etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Szczecin: Adaptacja pomieszczeń parteru budynku nr 3 na Poradnię Przyzakładową Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej oraz pomieszczeń I i II piętra na pokoje internatowe budynku mieszczącego się przy ul. Żołnierskiej 4 w m. Szczecin - I etap.
Numer ogłoszenia: 94208 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Oddział Straży Granicznej, ul. Żołnierska 45, 71-141 Szczecin, woj. zachodniopomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.sg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń parteru budynku nr 3 na Poradnię Przyzakładową Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej oraz pomieszczeń I i II piętra na pokoje internatowe budynku mieszczącego się przy ul. Żołnierskiej 4 w m. Szczecin - I etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń parteru budynku nr 3 na Poradnię Przyzakładową Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej oraz pomieszczeń I i II piętra na pokoje internatowe budynku mieszczącego się przy ul. Żołnierskiej 4 w m. Szczecin - I etap. Szczegółowy opis robót budowlanych w budynku nr 3 przy ul. Żołnierskiej 4 w m. Szczecin, określają: 1) Dokumentacja wykonawcza: a) projekt zagospodarowania, zał. nr 1a do SIWZ, b) konstrukcja, zał. nr 1b do SIWZ, c) architektura, zał. nr 1c do SIWZ, d) przyłącze ciepłownicze, zał. nr 1d do SIWZ, e) instalacja wodno-kanalizacyjna, zał. nr 1e do SIWZ, f) instalacje ogrzewcze i wentylacyjne, zał. nr 1f do SIWZ, g) instalacje teletechniczne, zał. nr 1g do SIWZ, h) instalacje elektryczne - węzeł cieplny, zał. nr 1h do SIWZ, i) instalacje elektryczne, zał. nr 1i do SIWZ, j) węzeł ciepłowniczy, zał. nr 1j do SIWZ, k) sieci wodno-kanalizacyjne, zał. nr 1k do SIWZ. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: a) budowlana, zał. nr 2a do SIWZ, b) sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej, zał. nr 2b do SIWZ, c) przyłącze ciepłownicze, zał. nr 2c do SIWZ, d) instalacja wodno-kanalizacyjna, zał. nr 2d do SIWZ, e) instalacje elektryczne, zał. nr 2e do SIWZ, f) instalacje teletechniczne, zał. nr 2f do SIWZ, g) instalacje grzewcze, wentylacja i węzeł ciepłowniczy, zał. nr 2g do SIWZ. 3) Przedmiary robót: a) roboty budowlane, zał. nr 3a do SIWZ, b) węzeł c.o., zał. nr 3b do SIWZ, c) sieć wodno-kanalizacyjna, zał. nr 3c do SIWZ, d) przyłącze c.o., zał. nr 3d do SIWZ, e) instalacja c.o. i wentylacyjna, zał. nr 3e do SIWZ, f) instalacja wodno-kanalizacyjna, zał. nr 3f do SIWZ, g) instalacje elektryczne - węzeł c.o., zał. nr 3g do SIWZ, h) instalacja teletechniczna, zał. nr 3h do SIWZ, i) instalacja elektryczna, zał. nr 3i do SIWZ. 4) Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty budowlane, polegające na kompleksowej przebudowie obiektów o kubaturze min. 3000 m3 oraz o wartości min. 3 000 000,00 zł brutto, b) zapewnią osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, na stanowisku kierownika budowy, która jest członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 000 000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków, poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, wg zał. nr 6 do SIWZ, 3) wypełniony formularz oferty, wg zał. nr 5 do SIWZ, 4) wykaz wykonanych min. 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na kompleksowej przebudowie obiektów o kubaturze min. 3000 m3 oraz o wartości min. 3 000 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /m.in. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę itp./, wg zał. nr 7 do SIWZ, 5) harmonogram rzeczowo - finansowy, wg zał. nr 8 do SIWZ, 6) dokumenty potwierdzające, że osoba wyznaczona do kierowania robotami budowlanymi posiada odpowiednie uprawnienia budowlane, jest członkiem samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 7) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorski.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Oddział Straży Granicznej, ul. Żołnierska 4, 71-141 Szczecin, blok nr 1, pok. 109 - Sekcja zamówień publicznych. Opłata za SIWZ - 391,75 zł brutto + koszt przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:45, miejsce: Pomorski Oddział Straży Granicznej, ul. Żołnierska 45, 71-141 Szczecin kancelaria jawna /czynna: w dni robocze w godz. 9.00 - 13.00, 14.00 - 15.00/ lub biuro przepustek..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.