eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żórawina › Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Suchy Dwór oraz Karwiany-Komorowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Żórawina: Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Suchy Dwór oraz Karwiany-Komorowice
Numer ogłoszenia: 94205 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żórawina , ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie, tel. 71 3165157, faks 71 7234900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zorawina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Suchy Dwór oraz Karwiany-Komorowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch zadań: przebudowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Suchy Dwór oraz drogi dojazdowej w miejscowości Karwiany-Komorowice. Zadanie 1: Przebudowa drogi dojazdowwej do gruntów rolnych Suchy Dwór Przewidziana do remontu droga to droga gminna (ul. Kobierzycka) - dojazdowa do gruntów rolnych w miejscowości Suchy Dwór. Początek projektowanych robót km 0+003,6 (granica pasa drogowego drogi powiatowej Wrocław - Żórawina, ul. Wrocławska), koniec projektowanych robót km 0+560. Jezdnia drogi przewidzianej do przebudowy posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości. Na odcinku km 0+147 - km 0+277,5 występuje nawierzchnia z kostki granitowej o szerokości 3,50m. Na całej długości przebiega w przekroju drogowym. Obszar inwestycji zlokalizowany jest na terenie gminy Żórawina w powiecie Wrocławskim i obejmuje działki oznaczone w ewidencji gruntów: obręb ewidencyjny Suchy Dwór, działki numer ewidencyjny: 115, 3/15, 117, 120, 38/1. Parametry techniczne: Przyjęto do projektowania następujące parametry techniczne: - Klasa drogi - D - Kategoria ruchu - KR1 - Prędkość projektowa - Vp = 30 km/h - Nośność podłoża - G1 - Droga - jednojezdniowa-dwukierunkowa - Przekrój projektowany - drogowy - Długość odcinka jezdni - 560 m - Szerokość jezdni - 4,0 m - Szerokość poboczy - 0,50 m - Spadek poprzeczny jezdni: - 2% dwustronny - Spadek poprzeczny pobocza - 6% jednostronny Projekt przewiduje zmianę nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. Projektuje się jezdnię o szerokości 4,0m ograniczoną z obu stron poboczem z kruszywa. Ukształtowanie wysokościowe drogi zaprojektowane zostało tak aby nawiązać się do istniejących zjazdów, zoptymalizować ilość robót ziemnych oraz nadać drodze normatywne spadki podłużne. Na odcinku km 0+003,60 - km 0+147 oraz km 0+479 - 0+560 w związku z licznymi zjazdami niweleta poprowadzona jest praktycznie po istniejącej nawierzchni. Na odcinku km 0+147 - km 0+277,5 gdzie występuje nawierzchnia z kostki granitowej zaprojektowano niweletę od 5 do 10 cm wyżej od istniejącej nawierzchni tak aby wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego o zmiennej grubości (wg tabelarycznego zestawienia) oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego gr. 5 cm. Na odcinku km 0+277,5 - km 0+479 wyniesiono profil podłużny od 13 do 26 cm wyżej od istniejącej nawierzchni w celu optymalizacji ilości robót ziemnych oraz wykorzystania istniejącej nawierzchni gruntowej (utwardzonej) jako podłoża pod warstwy konstrukcyjne. Na odcinku km 0+003,60 - km 0+277,5 sytuacyjnie projektowana droga pokrywa się z istniejącą, natomiast na pozostałym odcinku jest przesunięta w stosunku do istniejącej w celu niekolidowania z istniejącym kablem elektroenergetycznym. + geodezja powykonawcza wraz ze zgłoszeniem. Zadanie 2: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Karwiany - Komorowice. Przewidziana do remontu droga to droga gminna - dojazdowa do gruntów rolnych w miejscowości Karwiany - Komorowice. Początek projektowanych robót km 0+000 ul. Majowa, koniec projektowanych robót km 0+484 (skrzyżowanie). Jezdnia drogi przewidzianej do przebudowy na odcinku km 0+000 - 0+030 posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 3,0m natomiast na pozostałym odcinku nawierzchnię tłuczniową o szerokości od 4,0m do 4,3m. Na całej długości przebiega w przekroju drogowym. Obszar inwestycji zlokalizowany jest na terenie gminy Żórawina w powiecie Wrocławskim i obejmuje działki oznaczone w ewidencji gruntów: obręb ewidencyjny Karwiany - Komorowice, działka numer ewidencyjny: 182/2 Droga posiada odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne do rowów oraz na przydrożne grunty rolne. W km 0+430 - 0+460 droga posiada pochylenie poprzeczne jednostronne a na pozostałym odcinku pochylenie poprzeczne dwustronne. Na odcinku km 0+182 do km 0+484 w pasie drogowym poprowadzony jest kolektor deszczowy odprowadzający wodę z autostrady A4 do rowu. Istniejące włazy studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej zasypane są kruszywem. Parametry techniczne: Przyjęto do projektowania następujące parametry techniczne: - Klasa drogi - D - Kategoria ruchu - KR1 - Prędkość projektowa - Vp = 30 km/h - Nośność podłoża - G1 - Droga - jednojezdniowa-dwukierunkowa - Przekrój projektowany - drogowy - Długość odcinka jezdni - 484 m - Szerokość jezdni - 4,0 m - Szerokość poboczy - 0,50 m - Spadek poprzeczny jezdni: - 2% dwustronny (km 0+000 - km 0+061,72; km 0+159,89 - km 0+398,18 - 2% jednostronny (km 0+061,72 - km 0+159,89; km 0+398,18 - km 0+484 + geodezja powykonawcza wraz ze zgłoszeniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach: projekty budowlano-wykonawcze branża drogowa, przedmiary robót. W celu dokładniejszego oszacowania zakresu prac zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. Przed podpisaniem umowy oferent winien dostarczyć kosztorys ofertowy. Przed przystąpieniem do prac Kierownik budowy jest obowiązany sporządzić plan bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z załączoną dokumentacją, tj.: projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi, wytycznymi określonymi w SIWZ, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje dokumentacją powykonawczą oraz kosztorys różnicowy jeżeli nastąpiły zmiany w stosunku do przedstawionego przedmiaru robót. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych i określonych w dokumentacji, Ilekroć w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenia sugerujące wyroby konkretnych firm Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Wykonawca ma obowiązek posiadać dla użytych materiałów i urządzeń dokumenty, takie jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakościowe. Zamówienie winno być wykonane przy użyciu sprzętu i materiałów Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków w niniejszym postępowaniu zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 1 do oferty - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych. W wykazie Wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych robót budowlanych oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych i wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych) dowodami o których mowa są: 1. poświadczenie lub jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać stosownego poświadczenia, oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 2. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust.1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.nr 226, poz.1817). Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w wykazie roboty niewykonane lub wykonane nienależycie. 5.2.2. Określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcą w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, wskazać co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenioa działalności jest krótszy- w tym okresie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane informacje mogą zostać złożone wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz o podstawie dyponowania tymi osobami, w szczegółności: a) osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity (Dz. U. z 2006 r. poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U.z 2001 r. Nr 5 poz.42 ze. zm.) lub b) osobami posiadającymi odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub, c) osobami, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności które nabyły prawo do wykonywania zawodów regulowanych lub określonej działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz.394) 2. Wraz z ofertą złożyli podpisany wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1 opracowany zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykaz personelu odpowiedzialnego bezpośrednio za realizacje zamówienia. W wykazie wykonawca zobowiązany jest wskazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizacje zamówienia: - osobą legitymujacą się aktualnymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalościach drogowej bez ograniczeń. Osoba ta powinna wykazać się doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 3 lat mimimum 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli: 1. Wykonawca posiada ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszego postępowania. Ubezpieczenie musi obejmować, co najmniej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej w związku z realizacją niniejszej umowy w wysokości co najmniej wartości kontraktu. 2. Wraz z ofertą złoży aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wraz z ofertą złoży aktualne zaświadczenie właściwego oddiału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwiedzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oragnu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu spełnienia warunku, o którym mowa w pkcie 1 powyżej polega na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zamawiajacy w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda przedstawienia dowodu posiadania aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzajacego posiadanie aktualnego ubezpieczenia przez podmiot, z którego zasobów wykonawca korzysta. Łączna kwota ubezpieczenia wykonawcy oraz podmiotu, z którego zasobów wykonawca korzysta musi obejmować, co najmniej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości, co najmniej wartości kontraktu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zorawina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 55-020 Żórawina ul. Kolejowa 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Urzędu Gminy w Żórawinie ul.Kolejowa 6 , pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.