eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Secemin › Zmiana nawierzchni dróg w miejscowościach Bichniów, Bałków, Czaryż, Krzepice, Kuczków, Nadolnik, Psary-Kolonia, Secemin, Żelisławiczki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Secemin: Zmiana nawierzchni dróg w miejscowościach Bichniów, Bałków, Czaryż, Krzepice, Kuczków, Nadolnik, Psary-Kolonia, Secemin, Żelisławiczki
Numer ogłoszenia: 94130 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Secemin , ul. Struga 2, 29-145 Secemin, woj. świętokrzyskie, tel. 0-34 35 56 017, faks 0-34 35 56 017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsecemi.vot.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana nawierzchni dróg w miejscowościach Bichniów, Bałków, Czaryż, Krzepice, Kuczków, Nadolnik, Psary-Kolonia, Secemin, Żelisławiczki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są następujące zadania: a)zmiana nawierzchni drogi w miejscowości Bichniów - w skład zadania wchodzą następujące inwestycje: - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 30 (obszar położony na działkach nr 502 i 543, obręb Bichniów) na długości 360 metrów, - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 30 (obszar położony na działce nr 1145, obręb Bichniów) na długości 250 metrów. b)zmiana nawierzchni drogi w miejscowości Czaryż - w skład zadania wchodzi następująca inwestycja: - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 33 (obszar położony na działkach nr 436 i 504, obręb Czaryż) na długości 180 metrów. c)zmiana nawierzchni drogi w miejscowości Nadolnik - w skład zadania wchodzi następująca inwestycja: - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 9 (obszar położony na działce nr 1281, obręb Żelisławice) na długości 520 metrów. d)zmiana nawierzchni drogi w miejscowości Żelisławiczki - w skład zadania wchodzi następująca inwestycja: - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 21 (obszar położony na działce nr 1289/1, obręb Żelisławice) na długości 321 metrów. e)zmiana nawierzchni dróg w miejscowościach Secemin, Psary-Kolonia, Kuczków, Krzepice, Czaryż, Bałków - w skład zadania wchodzą następujące inwestycje: - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 52 (obszar położony na działce nr 1964, obręb Secemin) na długości 195 metrów, - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 63 (obszar położony na działce nr 2019, obręb Secemin) na długości 150 metrów, - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 50 (obszar położony na działkach nr 1866, 1867, 2769, 2770, obręb Secemin) na długości 220 metrów, - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 18 (obszar położony na działce nr 2.619, obręb Psary Kolonia) na długości 425 metrów, - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 14 (obszar położony na działce nr 141, obręb Krzepice) na długości 300 metrów, - zmiana nawierzchni drogi wewnętrznej (obszar położony na działce nr 77/2, obręb Krzepice) na długości 705 metrów, - zmiana nawierzchni drogi wewnętrznej (obszar położony na działce nr 3.146, obręb Kuczków) na długości 270 metrów, - zmiana nawierzchni drogi wewnętrznej (obszar położony na działkach nr 446 i 447, obręb Czaryż) na długości 612 metrów, - zmiana nawierzchni drogi wewnętrznej (obszar położony na działce nr 2, obręb Czaryż) na długości 385 metrów. 3. Zamówienie może być częściowo współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich. Operacja typu: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych, w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii. 4. Zamawiający oświadcza, że zgodnie z art. 93 ust. 1a pkt 1 PZP zastrzega sobie prawo unieważnienia części lub całości postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania mu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 5. Zamawiający w przypadku nie powzięcia informacji o przyznania mu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej zastrzega sobie prawo zawarcia z Wykonawcą warunkowej umowy realizacji zamówienia. W umowie tej zastrzeże sobie prawo odstąpieni od części lub całości zamówienia w przypadku nieprzyznania mu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Odstąpienie od części lub całości realizacji zamówienia nie może pociągać za sobą roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Wykonawcę o odstąpieniu od części lub całości realizacji zamówienia w przypadku powzięcia informacji o nieprzyznaniu mu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza składanie oferty częściowej na wykonanie poszczególnych zadań lub inwestycji wchodzących w ich zakres. Oferty na wykonanie poszczególnych inwestycji będą oceniane osobno. 9. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z zapisami PZP. 10. Termin realizacji poszczególnych inwestycji nie będzie wcześniejszy niż czerwiec 2016 r. i późniejszy niż listopad 2018 r. 11. Realizacja poszczególnych inwestycji nastąpi w terminie 1 miesiąca. 12. Bieg terminu realizacji danej inwestycji rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia robót budowlanych przez Wykonawcę. Wykonawca rozpocznie roboty budowlane w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od dostania wezwania (pismo, fax) od Zamawiającego. Nierozpoczęcie robót budowlanych dla danej inwestycji w terminie 2 miesięcy od otrzymania wezwania od Zamawiającego rozpoczyna bieg 1 miesięcznego terminu realizacji inwestycji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.500 zł od każdej inwestycji na którą zostanie złożona oferta. W przypadku złożenia oferty na wszystkie inwestycje wadium wyniesie 21.000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże przynajmniej 1 zadanie w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu drogi o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wykaz robót budowlanych zawartych w załączniku nr 5 do SIWZ (1 zadanie w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu drogi o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, - kosztorysu ofertowego dla każdej inwestycji, - pełnomocnictwa, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej z wybranym Wykonawcą umowy w zakresie: - stawki podatku VAT. Do umowy zostanie wpisana 23% stawka podatku VAT. Wykonawca naliczy na fakturze aktualną stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury. W przypadku gdyby stawka podatku VAT była inna niż 23% to zapisy treści umowy zostaną odpowiednio zmodyfikowane, - inne przypadki istotnej modyfikacji umowy zostały przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.secemin.eobip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Secemin ul. Struga 2 29-145 Secemin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Secemin ul. Struga 2 29-145 Secemin sekretariat - II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie może być częściowo współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich. Operacja typu: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych, w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.