eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Odbudowa nawierzchni w ciągu ulicy Bema w Karpaczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Karpacz: Odbudowa nawierzchni w ciągu ulicy Bema w Karpaczu
Numer ogłoszenia: 94085 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119352 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa nawierzchni w ciągu ulicy Bema w Karpaczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont nawierzchni ulicy Bema w Karpaczu polegający na naprawie i wzmocnieniu konstrukcji drogi, odbudowie i przebudowie elementów odwodnienia i infrastruktury technicznej oraz wymianie nawierzchni. 2. PARAMETRY DROGI: długość drogi -251,0 m; szerokość jezdni - 4,0 m; szerokość ścieżki z kostki betonowej bez obrzeży - 1,5 m; powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego - 812,5 m2; powierzchnia zjazdów i skrzyżowań z betonu asfaltowego - 139,0 m2; powierzchnia zejść i ścieżki z kostki betonowej szarej 8,0 cm - 119,6 m2; powierzchnia zejść z kostki kamiennej 9/11 cm - 7,0 m2; pow poboczy z kruszywa kam z pow utrwal emulsją i grysami - 200,0 m2; ścieki i pobocza z kostki kamiennej 11/14 cm - 66,6 m2; ścieki z elementów bet prefabrykowanych 50x50x15 cm - 26,5 m; umocnienie rowów płytami bet ażurowe grub. 8 cm na ław bet - 103,44 m2; wykonanie rowów - 20,16 m3; przepusty z rur karbowanych PEHD o 300 mm - 59,0 m; studnia kanalizacyjna przelotowa z kratą deszczową - 1 szt.; spadki podłużne - do 7,0 %; spadki poprzeczne - 1÷3 %. 3. ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE: Konstrukcja jezdni: jezdnię i jej elementy wykonać w następujący sposób:1) jezdnia, zjazdy: a) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm grubości 15 cm; b) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm grub. 8 cm; c) skropienie asfaltem podbudowy w ilości 0,5 - 0,7 kg/m2; d) wyrównanie i wzmocnienie podbudowy z betonu asfaltowego - AC16W w ilości średnio 150 kg/m2; e) skropienie asfaltem pomiędzy warstwami z bet asfaltowego w ilości 01 - 0,3 kg/m2; f) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego - AC 11S o grubości 4 cm; 2) skrzyżowania: a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr 4- 7 cm; b) skropienie asfaltem istniejącej nawierzchni w ilości 0,3 - 0,5 kg/m2; c) wyrównanie i wzmocnienie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości średnio 75 kg/m2; d) skropienie asfaltem pomiędzy warstwami z betonu asfalt w ilości 0,1 -0,3 kg/m2; e) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - AC11S o gr. 4,0 cm; 3) zjazdy z kostki betonowej: a) ułożenie obrzeży beton 8x30x100 cm na ławie z betonu C12/15; b) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm grubość 15 cm; c) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 8,0 cm; d) podsypka cementowo- piaskowa gr. 3,0 cm; e) ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm ( kolor szary); 4) ścieżka z kostki betonowej: a) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5 Mpa gr 15 cm; b) ułożenie obrzeży beto 8x30x100 na ławie oporowej z betonu C12/15; c) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 gr 15 cm; d) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr 8 cm; e) podsypka cementowo - pisakowa gr. 3,0 cm; f) ułożenie kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm; 5) zejścia do budynków z kostki kamiennej: a) ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100 na ławie z betonu C12/15; b) podbudowa z betonu C12/15 gr 20 cm; c) ułożenie kostki kamiennej granitowej gr. 9/11 cm. 4. Odwodnienie: 1) ułożenie na dnie rowu ścieków z elementów betonowych prefabrykowanych 50x50x15cm na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm; 2) ułożenie ścieków i poboczy z kostki kamiennej 11/14 na ławie gr. 20 cm z bet. C 12/15 szer. min. 60 cm wzdłuż krawędzi jezdni, brukowanie powierzchni włączeń ścieków do rowów przy ściankach przepustów; 3) ułożenie poboczy z kostki kamiennej 11/14 cm na ławie gr. 20 cm z bet. C 12/15 szer. 50 cm na łukach skrzyżowań; 4) wymiana i ułożenie przepustów i kanałów z rur PEHD o 300 mm; 5) ułożenie przykanalików - wpięcie istniejącego odwodnienia do kanałów z rur PEHD trójniki; 6) wykonanie rowu wzdłuż ścieżki dla pieszych 0,32 m3/mb; 7) profilowanie i umocnienie istniejących rowów płytami betonowymi ażurowymi na gr. 8,0 cm zatopionymi na ławie z bet C12/15 gr. 10 cm; 8) spoinowanie oraz regulacja murów oporowych i koryta potoku Skałka kamieniem łamanym przy kładce dla pieszych. 5. OPIS ROBÓT: 1) Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać od zarządcy drogi zezwolenie na zajęcie pasa drogowego. Roboty wykonywać i oznakować zgodnie z projektem zmiany organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót. Roboty przeprowadzić przy częściowym lub całkowitym zamknięciu drogi z umożliwieniem przejazdu i dojścia mieszkańcom i właścicielom posesji. W pierwszej kolejności należy wytyczyć oś trasy i odtworzyć granice działek. Następnie należy usunąć krzewy i pnie drzew z poboczy i jezdni oraz wykonać plantowanie poboczy. W dalszym etapie należy przeprowadzić rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi. Przy korytowaniu drogi należy zwrócić szczególną uwagę na urządzenia podziemnej infrastruktury technicznej zlokalizowane w drodze i rowie jak sieci, włazy kanałowe, pokrywy studni telekomunikacyjnych, skrzynki zaworów i słupy. Po odkryciu wszelkich urządzeń należy je oznakować i przygotować do regulacji lub przebudowy. Przy wykonywaniu robót ziemnych i korytowaniu pod konstrukcję drogi i odwodnienie należy uzgodnić z właścicielami sieci miejsca kolizji oraz wykonać ewentualne zabezpieczenia miejsc występowania kolizji. Należy zwrócić szczególnie uwagę na sieci, które w poboczach drogi mogą występować na płytkiej głębokości. Po wykonaniu prac rozbiórkowych można przystąpić do robót związanych z naprawą odwodnienia. Należy wykonać przepusty i kanały z rur karbowanych PEHD na ławie żwirowo - piaskowej. W istniejących kanałach znajdują się obecnie liczne wejścia drenażowe i przykanaliki, nieprawidłowo wpięte, które należy włączyć do remontowanego kanału za pomocą trójników systemowych. Pomiędzy dwoma odcinkami kanału należy wykonać studnię ściekową przelotową z kinetą oraz kratą deszczową odbierającą wody opadowe z jezdni i zjazdów. Wykonać ścieki, pobocza i zejścia z elementów kamiennych oraz ściek z prefabrykatów betonowych na ławie betonowej. Wyprofilować rowy pod umocnienia z płyt ażurowych gr. 8,0 cm i zatopić je na ławie z betonu. Rzędne dna rowów należy dopasować do wylotu i wlotu przepustów i kanałów. Ścianki czołowe przepustów wykonać z kamienia łamanego na ławie betonowej. Nawierzchnię na skrzyżowaniach należy sfrezować na gr. 4-7 cm. Następnie wykonać warstwy konstrukcyjne drogi pod nawierzchnię jezdni, zjazdów i ścieżki dla pieszych. W miejscach korytowania pod nową nawierzchnię jezdni, zjazdów i ścieżki dla pieszych należy wykonać pełną konstrukcję podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 + 8 cm, konstrukcję ścieżki należy dodatkowo wzmocnić gruntem stabilizowanym cementem gr. 15 cm, a krawędzie zabezpieczyć obrzeżami betonowymi 8x30x100 cm na ławie betonowej. Na tak przygotowanej podbudowie wykonać nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego oraz nawierzchnię z kostki betonowej. Pierwszą warstwą jest wyrównanie, wzmocnienie, a zarazem wyprofilowanie przy pomocy rozkładarki mas bitumicznych, na sfrezowanych powierzchniach mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości średnio 75kg/m2. Następnie na całej powierzchni jezdni i zjazdów na nowej podbudowie wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego AC16W śr. 150,0 kg/m2. Po odebraniu przez inspektora nadzoru warstwy wyrównawczej można przystąpić do ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm. Nawierzchnię ścieżki dla pieszych wykonać z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm na podsypce cementowo piaskowej gr 3,0 cm. 2) Pobocza wzdłuż krawędzi jezdni wyprofilować niesortem kamiennym 0/31,5 mm wzmocnionym asfaltem i grysami. 3) Całość prac wykonać zgodnie z rozporządzeniem WTiGM z 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz według szczegółowych specyfikacji technicznych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane przy udziale środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, w ramach usuwania skutków intensywnych opadów deszczu w czerwcu 2013 r...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Montażowo Budowlane mA.J.M. Artur Gawłowski, ul. Spacerowa 5A, 58-400 Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232009,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165381,03

  • Oferta z najniższą ceną: 165381,03 / Oferta z najwyższą ceną: 225730,34

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.