eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi poligraficzne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Warszawa: Usługi poligraficzne
Numer ogłoszenia: 93958 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej , Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 35 55 130, faks 22 35 55 127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne polegające na wykonaniu składu, przygotowaniu form drukarskich, druku i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego następujących publikacji: 1. Raport Roczny 2011 r. nakład 600 egz. objętość 60 str. format 210 x 297 mm - A4 papier środki - kreda 150 g/m papier okładka - kreda 300 g/m kolor środków 4+4 kolor okładki 4+0 + uszlachetnienie: folia matowa jednostronnie oprawa szyta i klejona okładka miękka, wysokości grzbietu okładki - w przybliżeniu - 0,5 cm 61 proofów cyfrowe w formacie A4 materiały w formie PDF-ów Periodyk z numerem ISSN 2. Informator zamkowy, dot. ekspozycji na I piętrze, - obowiązujący od 1 maja 2012 r. do 30 września 2012 r., wersja polsko-angielska nakład 35000 sztuk format: 40,8 cm x 22,5 cm falcowanie: 4 skrzydełka o wymiarach 10,2 cm x 22,5 cm kolor: (4+panton nr 195 C) + (4+panton nr 195 C) papier: kreda błyszcząca 170 g/m2 2 proofy cyfrowe w formacie A4 materiały w formie PDF-ów + przekazana podstawa barwna w postaci 1 egz. edycji ubiegłorocznej 3. Informator zamkowy, dot. ekspozycji na I piętrze, - obowiązujący od 1 października do 2012 r. do 30 kwietnia 2013 r., wersja polsko-angielska nakład 35000 sztuk format: 40,8 cm x 22,5 cm falcowanie: 4 skrzydełka o wymiarach 10,2 cm x 22,5 cm kolor: (4+panton nr 195 C) + (4+panton nr 195 C) papier: kreda błyszcząca 170 g/m2 2 proofy cyfrowe w formacie A4 materiały w formie PDF-ów + przekazana podstawa barwna w postaci 1 egz. poprzedniej edycji 4. Kronika Zamkowa nr 1-2/60-61/2011 nakład: 500 egz. format: B5 objętość: 308 stron kolor: środki 4+4 kolor okładka: 4+0 papier środki: kreda błyszcząca 135 g/m2 papier okładka - kreda 275 g/m2 + uszlachetnienie: folia błyszcząca jednostronnie oprawa: broszurowa, szyta i klejona 2 proofy cyfrowe w formacie A4 materiały w formie PDF-ów Periodyk z numerem ISSN 5. Informatory o lekcjach muzealnych 2012/2013 dla szkół podstawowych, ponadpodstawowych (gimnazjów i liceów), oferty edukacyjnej Pracowni Działań Muzealnych, oferty edukacyjnej Pracowni Działań Muzealnych dla Uniwersytetów Trzeciego Wieku w nakładach odpowiednio 2200, 1600,1300 i 400 szt. - łączny nakład: 5500 egz. - 4 layoty: format: A5, kolor:4+4 środki, okładki 4+4, średnia objętość każdego z pierwszych trzech zeszytów 48 stron + okładka i czwartego zeszytu 32 strony + okładka papier: środki: kreda matowa 135 g/m2 okładki miękkie: kreda 275 g/m2 + uszlachetnienie: folia matowa jednostronnie + lakier UV wybiórczo, jednostronnie oprawa: klejona 50 proofów cyfrowe w formacie A4 materiały w formie PDF-ów Periodyki z numerami ISSN. 6. bilety wstępu nakład: 200.000 szt., format: podstawa 18 cm x wysokość 7,6 cm; szerokość biletu z obustronną perforacją 180 mm, szerokość biletu bez bocznych perforacji 150 mm, szerokość bocznych perforacji po 15 mm z każdej strony, wysokość biletu 76 mm; bilety składane i perforowane Druk: 4 + 2 kol., Papier: offset 80 g/m2, uwzględniający ogólne parametry ciągłego papieru (tzw. składanki) do drukarek EPSON FX - 880. Papier ciągły z perforacją umożliwiającą oddzielanie biletów (składanka dowolna) do drukarek Epson FX - 880 UWAGA: Standardowy, kupowany w sklepach papier (składanka) jest często wykonywany w taki sposób, że wzdłużna perforacja (to, co ciągnie traktor drukarki) odrywa się od właściwego obszaru wydruku znacznie łatwiej niż poszczególne strony wydruku od siebie, co sprawia trudności przy próbie oderwania zadrukowanego biletu. Papier wykorzystany do druku biletów NIE MOŻE mieć tej wady. Odrywanie poszczególnych biletów wzdłuż perforacji rozdzielającej każdy bilet nie może uszkodzić bocznych perforacji. materiały w formie PDF-ów. 7. program koncertowy nakład: 7 programów po 250 egz. (7 składów) nakład w sumie: 1750 szt., format: 209 x 209 mm złożony na pół, papier: karton ozdobny biały typu elfenbens 246 g/m2, druk 1+1 skład w drukarni: - przygotowanie projektu i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu, - wprowadzenie poprawek i zgłoszonych przez Zamek uwag do projektu, - druk; 8. afisz koncertowy nakład 6 afiszy x 120 sztuk = 720 szt. (6 x skład) format: B1 papier: biały offset 120 g/m2, kolor 1+0 skład drukarni: - przygotowanie projektu i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu, - wprowadzenie poprawek i zgłoszonych przez Zamek uwag do projektu, - druk. 9. Przewodnik po Zamku, Andrzej Rottermund - wersja językowa polska nakład 1500 egz. format 210 x 297 druk całość 4+4 objętość 80 str. + okładka papier środki kreda błysk 135g papier okładka kreda błysk 300g uszlachetnienie okładki - Folia błysk oprawa szyto-klejona 4 proofy cyfrowe w formacie A4 materiały w formie PDF- ów + przekazana podstawa barwna w postaci 1 egz. poprzedniej edycji Publikacja z numerem ISBN 10. Przewodnik po Zamku, Andrzej Rottermund - wersja językowa angielska nakład 1500 egz. format 210 x 297 druk całość 4+4 objętość 80 str. + okładka papier środki kreda błysk 135g papier okładka kreda błysk 300g uszlachetnienie okładki - Folia błysk oprawa szyto-klejona 4 proofy cyfrowe w formacie A4 materiały w formie PDF- ów + przekazana podstawa barwna w postaci 1 egz. poprzedniej edycji Publikacja z numerem ISBN 11. Przewodnik dla dzieci po Zamku Królewskim w Warszawie pt. Zamek Królewski Jegomości i Rzeczypospolitej nakład: 3000 egz. format: A4 objętość: 36 stron środek + 4 strony okładka druk: 4+ 4 papier: środek: kreda błyszcząca 135 g/m2 okładka: kreda błyszcząca 300 g/m + lakier UV oprawa: zeszytowa - szyta drutem (2 zszywki) materiały w formie PDF- ów + przekazana podstawa barwna w postaci 1 egz. poprzedniej edycji Publikacja z numerem ISBN.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej po dwie usługi polegające na wydrukowaniu: - afiszy lub plakatów, - krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych, - publikacji o oprawie miękkiej szytej i klejonej, - publikacji o oprawie zeszytowej (szytej drutem - zszywki).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje drukarnią znajdująca się w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w drukowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - staranność wykonania oprawy introligatorskiej - 10
  • 3 - prawidłowość nałożenia folii na okładkę - 5
  • 4 - staranność falcowania - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie ustalonego wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki VAT, w zakresie terminów wykonania i wielkości nakładu poszczególnych składników zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-krolewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Warszawie, plac Zamkowy 4, w Kancelarii Głównej (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty muszą zostać złożone w siedzibie zamawiającego w Warszawie, plac Zamkowy 4, w Kancelarii Głównej (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.