eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › AM/AZ/PN-09/12 Dostawa Mebli biurowych, mebli do wyposażenia Sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych - określonych rodzajowo w załączniku nr 2 do Siwz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Wrocław: AM/AZ/PN-09/12 Dostawa Mebli biurowych, mebli do wyposażenia Sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych - określonych rodzajowo w załączniku nr 2 do Siwz
Numer ogłoszenia: 93957 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29519 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/PN-09/12 Dostawa Mebli biurowych, mebli do wyposażenia Sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych - określonych rodzajowo w załączniku nr 2 do Siwz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa Mebli biurowych, mebli do wyposażenia Sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych - określonych w załączniku nr 2 do Siwz pod względem rodzaju, wymagań materiałowych, konstrukcyjnych i ilościowych, które zostały oszacowane na podstawie wielkości zamówień ubiegłorocznych. Meble określone w załączniku nr 2 Zamawiający będzie kupował na podstawie zamówień cząstkowych składanych u Wykonawcy w miarę potrzeb - Jednostek organizacyjnych AM, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2013 r. lub do czasu udzielenia łącznych zamówień, do wysokości ceny ofertowej. W zamówieniach cząstkowych Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianych mebli, miejsce dostawy na terenie Wrocławia (lokalizacja Jednostek AM), nazwę i adres Jednostki organizacyjnej AM będącej użytkownikiem, a także wartość obliczoną na podstawie cen jednostkowych formularza ofertowego Wykonawcy, stanowiącego załącznik do umowy. Realizacja zamówień cząstkowych będzie kontynuowana aż do wyczerpania kwoty ceny ofertowej lub do upływu terminu obowiązywania umowy. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia mebli w ilościach i rodzajach określonych w załączniku nr 2 do Siwz ale w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników, regulując należności za zakupione meble zgodnie z cennikiem ofertowym. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cennika ofertowego mebli w roku 2013 o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS za 2012 r. Przed realizacją zamówienia cząstkowego Wykonawca każdorazowo wykona pomiary i projekt zabudowy meblowej pomieszczeń oraz uzgodni ze wskazanym Użytkownikiem kolory mebli i tapicerki a także oraz uzyska akceptację projektu przez Użytkownika. Różnice w wymiarach mebli w zakresie - 5% + 5% nie będą powodować zmiany cen ofertowych, natomiast większe różnice w rozmiarach wymagać będą ustalenia proporcjonalnej ceny, uzgodnionej między stronami, przed realizacją zamówienia Wszystkie elementy zamówionych mebli muszą być nowe i nieużywane. Meble winny być dostarczone przez Wykonawcę do miejsca użytkowania, rozpakowane, zmontowane, wypoziomowanie i ustawione w pomieszczeniach zgodnie z zatwierdzoną aranżacją, po czym Zamawiający podpisze protokół odbioru mebli, gdy nie wystąpią żadne zastrzeżenia. Wykonawca winien zabrać opakowania transportowe od dostarczonych mebli..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.31.00 - Fotele 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: AM/AZ/PN-09/12 Dostawa Mebli biurowych, mebli do wyposażenia Sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych - określonych rodzajowo w załączniku nr 2 do Siwz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARD Sp. z o.o., Ul. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 683400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 841935,00

  • Oferta z najniższą ceną: 796194,99 / Oferta z najwyższą ceną: 1925586,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.