Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-10
Zawiercie: Dostawa implantów ortopedycznych, materiałów do ich zakładania oraz wyrobów używanych w przypadku złamań ( gwoździe, śruby i płytki) dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 5 zadań (pakietów).
Numer ogłoszenia: 9393 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych, materiałów do ich zakładania oraz wyrobów używanych w przypadku złamań ( gwoździe, śruby i płytki) dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 5 zadań (pakietów)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań: I zadanie System protezy barku II zadanie Endoprotezoplastyka stawu biodrowego, kolanowego i barkowego III zadanie Implanty do rekonstrukcji ACL , system nowoczesnej techniki cementowania całkowitych endoprotez stawu biodrowego IV zadanie Pooperacyjny system autologicznej transfuzji krwi V zadanie Płytki blokowane proste i kształtowe, wkręty, gwoździe, śruby i płytki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( dostawa implantów i materiałów do ich zakładania lub wyrobów używanych w przypadku złamań) o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet nr 1 - 30 000,- zł Pakiet nr 2 - 400 000,- zł Pakiet nr 3 - 70 000,- zł Pakiet nr 4 - 5 000,- zł Pakiet nr 5 - 170 000,- zł W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć: a) dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty posiadają wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych dopuszczenia do obrotu i do używania zgodnie z zadeklarowaną przez wykonawcę klasą danego wyrobu medycznego - deklaracja zgodności producenta dla wszystkich klas wyrobu medycznego, - certyfikat jednostki notyfikującej o ile dotyczy, - wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - o ile dotyczy,) - oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE, o ile dotyczy, - w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 679) lub na mocy art. 138 tejże ustawy nie podlegały przepisom ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r., wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione , odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i używania. b ) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla danego pakietu, c ) opis oferowanych wyrobów np. ulotki informacyjne, foldery lub aktualny katalog zawierający dokładny opis.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu obowiązywania umowy ponad okres 12 miesięcy, w przypadku nie wykorzystania pełnej ilości przedmiotu umowy a także w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu
42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14
Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14 Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System protezy barku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System protezy barku - 5 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Endoprotezoplastyka stawu biodrowego, kolanowego i barkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endoproteza rewizyjna stawu biodrowego bezcementowa - 3 kpl. 2. Kotwice barkowe tytanowe - 20 szt. 3. Endoproteza rewizyjna stawu kolanowego anatomiczna - 5 kpl. 4. Endoproteza pierwotna cementowana stawu kolanowego anatomiczna - 25 kpl. 5. Linki, płyty do złamań okołoprotezowych - 15 szt.(linki) + 7 szt.(płyty) 6. Endoproteza anatomiczna bezcementowa stawu biodrowego - 40 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Implanty do rekonstrukcji ACL i system cementowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do rekonstrukcji ACL: 1. tytanowe mocowanie udowe, 2. mocowanie udowe lub piszczelowe, 3. mocowanie piszczelowe, 4. szwy łąkotkowe, 5. szydło do prowadzenia przeszczepu, 6. prowadnica nitinolowa. 7. System nowoczesnej techniki cementowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pooperacyjny system autologicznej transfuzji krwi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pooperacyjny system autologicznej transfuzji krwi - 20 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wkręty, gwoździe, śruby i płytki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki blokowane proste i kształtowe, wkręty, gwoździe, śruby i płytki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa produktów medycznych
- Sporządzenie projektu planu ogólnego, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , dla całego obszaru Gminy Zawiercie.
- "Modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali oraz pomiar wszystkich budynków w obrębie ewidencyjnym Biała Błotna, gmina Kroczyce"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- Dostawa implantów ortopedycznych - doposażenie wraz z użyczeniem instrumentarium wg dodatku nr 2 do SWZ. CPV - 33183100-7 Implanty ortopedyczne.
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
- Materiały i sprzęt jednorazowy na potrzeby ortopedii dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO PRZEZSKÓRNEJ WERTEBROPLASTYKI TRZONU KRĘGOWEGO - MAŁOINWAZYJNY ZESTAW DO PLASTYKI TRZONÓW KRĘGOSŁUPA
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.