eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa urządzeń RTV, telefonów komórkowych i aparatów fotograficznych stanowiących nagrody i upominki dla uczestników festiwali i olimpiad organizowanych w ramach Projektu Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Siedlce: Dostawa urządzeń RTV, telefonów komórkowych i aparatów fotograficznych stanowiących nagrody i upominki dla uczestników festiwali i olimpiad organizowanych w ramach Projektu Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 93906 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń RTV, telefonów komórkowych i aparatów fotograficznych stanowiących nagrody i upominki dla uczestników festiwali i olimpiad organizowanych w ramach Projektu Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń RTV, telefonów komórkowych oraz aparatów fotograficznych stanowiących nagrody i upominki dla uczestników festiwali i olimpiad organizowanych w ramach projektu Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju (nr UDA-POKL.03.03.04-00-046/08-03), współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 32321200-1 - urządzenia audiowizualne, b) 32331200-4 - odtwarzacze kasetowe, c) 32331600-8 - odtwarzacze plików, d) 32250000-0 - telefony komórkowe, e) 38651000-3 - aparaty fotograficzne. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania) o następującym zakresie: a) Zadanie nr 1 - dostawa mikrowieży (3 szt.), radiomagnetofonów z odtwarzaczem CD (4 szt.), przenośnych odtwarzaczy DVD (4 szt.) oraz radiobudzików (4 szt.); b) Zadanie nr 2 - dostawa odtwarzaczy MP4 (1 100 szt.); c) Zadanie nr 3 - dostawa telefonów komórkowych (45 szt.); d) Zadanie nr 4 - dostawa aparatów fotograficznych (240 szt.). 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności parametry techniczne nabywanych urządzeń oraz ich ilości, z uwzględnieniem podziału przedmiotu zamówienia na części (zadania), określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (Formularz Cenowy - Opis przedmiotu zamówienia). 4) Przedmiot zamówienia obejmuje oznakowanie urządzeń w sposób określony w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 5) W odniesieniu do zadania nr 1, nr 3 i nr 4 Zamawiający wymaga aby zaoferowane urządzenia w poszczególnym asortymencie były jednakowe (tzn. nie dopuszcza się dostawy różnych modeli urządzeń). W odniesieniu do zadania nr 2 Zamawiający dopuszcza dostawę różnych modeli urządzeń, z zastrzeżeniem, iż każde z nich musi posiadać parametry techniczne co najmniej takie, jak wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może zaoferować dowolną ilość poszczególnych modeli urządzeń. 6) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń do siedziby Biura Projektu przy ul. 3 Maja 54 w Siedlcach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 32.33.12.00-4, 32.33.13.00-8, 32.25.00.00-0, 38.65.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wyłącznie dla Zadania nr 2 i Zadania nr 4. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli: 1) w odniesieniu do Zadania nr 2 - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedno) zamówienie, obejmujące dostawę urządzeń RTV o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto; 2) w odniesieniu do Zadania nr 4 - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedno) zamówienie, obejmujące dostawę urządzeń aparatów fotograficznych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: 1) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, polegających w szczególności na wyczerpaniu stanów magazynowych, powodujących, iż niemożliwa jest dostawa modeli urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę, dopuszcza się zmianę modelu urządzenia zadeklarowanego w ofercie na inny, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w ofercie Wykonawcy; 2) zmiana umowy w opisanym zakresie nie będzie skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Ogólny UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (PO Kapitał Ludzki).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa mikrowieży (3 szt.), radiomagnetofonów z odtwarzaczem CD (4 szt.), przenośnych odtwarzaczy DVD (4 szt.) oraz radiobudzików (4 szt.);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikrowieży (3 szt.), radiomagnetofonów z odtwarzaczem CD (4 szt.), przenośnych odtwarzaczy DVD (4 szt.) oraz radiobudzików (4 szt.);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 32.33.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa odtwarzaczy MP4 (1 100 szt.);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odtwarzaczy MP4 (1 100 szt.);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa telefonów komórkowych (45 szt.);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa telefonów komórkowych (45 szt.);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa aparatów fotograficznych (240 szt.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatów fotograficznych (240 szt.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.