To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-07
Ogłoszenie nr 93791 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.
Stare Babice: "Budowa spinki wodociągowej Osiedlowa-Izabelińska w miejscowości Stare Babice. Etap I".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś Priorytetowa II, działanie 2.3 - Gospodarka wodnościekowa w aglomeracjach
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28647
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
1602680800000, ul.
ul. Kutrzeby
36,
05082
Stare Babice, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 7229008, 7529253, faks
022 7229008, 7529253, e-mail
jasinski@eko-babice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.eko-babice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa spinki wodociągowej Osiedlowa-Izabelińska w miejscowości Stare Babice. Etap I".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):JRP / PR / 2 / 2 / 2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej wraz z niezbędną armaturą w ul. Izabelińskiej w miejscowości Stare Babice, gmina Stare Babice. 2. Przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje: a) Dokumentacja projektowa: "Projekt budowlany - Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej - spinkawodociągów Izabelińska - Osiedlowa w miejscowości Stare Babice - zadanie 64a - Etap 1 ul. Izabelińska oraz rozbiórka sieci wodociągowej na działkach nr ew. 73/11, 73/25" - opracowanie 6 luty 2017 r. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. c) Instrukcja Wójta Gminy Stare Babice w sprawie odtworzenia nawierzchni w obrębie pasa drogowego. d) Uchwała Zarządu Nr 3/2013 Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego "EKO-BABICE" Sp. z o.o. w sprawie ustalenia cen za zamykanie i otwieranie zasuw na sieci wodociągowej na terenie gminy Stare Babice. 3. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Demontażu istniejącej sieci wodociągowej o średnicy 110 mm oraz 40 mm o długości ok. 96,5 m, wraz z zaślepieniem nieczynnych przewodów. 2) Utworzenia zaplecza budowy w pobliżu terenu budowy, na którym zlokalizowane będzie biuro budowy -czynne w godzinach trwania prac budowlanych. 3) Uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, zezwoleń, uzgodnień, opinii i innych czynności związanych z pracami archeologicznymi i wykopaliskowymi, w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 3) Odtworzenia nawierzchni dróg 4) Kompleksowej obsługi geodezyjnej przedmiotu zamówienia. 5) Uzyskania pozwolenia na użytkowanie na cały zakres objęty zamówieniem. 4. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego zamówienia zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji projektowej zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111240-2,
45231300-8,
45232100-3,
45233223-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT828436.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 505885.47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Modernizacja placówek szkolnych - wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych.
- Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego nowej zabudowy bezpylnej montowanej na samochodzie hakowym Zamawiającego
- Budowa drogi gminnej - ul. Tekli Rapackiej w Borzęcinie Dużym
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.