eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy termomodernizacji budynku szpitala w Kamiennej Górze z pozyskaniem odnawialnych źródeł energii

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Kamienna Góra: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy termomodernizacji budynku szpitala w Kamiennej Górze z pozyskaniem odnawialnych źródeł energii
Numer ogłoszenia: 93770 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41254 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy, ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy termomodernizacji budynku szpitala w Kamiennej Górze z pozyskaniem odnawialnych źródeł energii.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy termomodernizacji budynku szpitala w Kamiennej Górze z pozyskaniem odnawialnych źródeł energii. Roboty budowlane, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski, obejmują swoim zakresem m.in.: wykonanie robót rozbiórkowych, naprawę pokrycia dachowego i wykonanie izolacji termicznej podłogi na strychu wraz z robotami towarzyszącymi, docieplenie stropodachu i wykonanie pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi, docieplenie ścian fundamentowych wraz z remontem drenażu i robotami towarzyszącymi, docieplenie elewacji powyżej poziomu terenu wraz z towarzyszącymi robotami remontowymi, docieplenie tarasu z wykonaniem warstw wykończeniowych, wymianę stolarki okienno-drzwiowej zewnętrznej, rozbudowę układu przygotowania ciepłej wody użytkowej, wymianę przyłącza co, cwu, cyrkulacji i wody zimnej do budynku szpitala. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1. Reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych. 2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robótoraz wbudowywanych wyrobów budowlanych. 3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego. 4. Uczestnictwo w przekazaniu placu budowy. 5. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 6. Sprawdzanie i aprobowanie wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych faktur i załączników do niej. 7. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót. 8. Informowanie na piśmie Zamawiającego o zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych w odniesieniu do zawartych umów. 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja stwarza zagrożenie bądź może spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową. 10. Zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Projektantem oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych. 11. Kontrola oznakowania miejsca prowadzenia robót. 12. Potwierdzanie wykonania robót przez wykonawcę robót budowlanych. Potwierdzenie winno odzwierciedlać wartość oraz zakres wykonanych robót stosownie do harmonogramu rzeczowo - finansowego. 13. Uczestnictwo w odbiorze końcowym robót budowlanych. 14. Uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w minimum 3 przeglądach gwarancyjnych w ciągu 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót budowlanych. 15. Zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca może domagać się od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 16. Uczestniczenie w radach budowy. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Dokumentacja (projekt, STWiOR, przedmiary) opisująca zakres prac podlegających nadzorowi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie przewidziane jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach naboru nr 20/S/5.4/2012 dla działania 5.4 Zwiększenie efektywności energetycznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Techniczno Budowlanych MAK - TECH Adam Makaś, ul. Słowackiego 9, 58-400 Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24946,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.