Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Tomaszów Mazowiecki: Remont lewego skrzydła Szkoły Podstawowej w Smardzewicach, gm. Tomaszów Maz., nr sprawy: 341 - 9/08
Numer ogłoszenia: 93768 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, fax (044) 724 64 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminatomaszowmaz.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lewego skrzydła Szkoły Podstawowej w Smardzewicach, gm. Tomaszów Maz., nr sprawy: 341 - 9/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lewego skrzydła Szkoły Podstawowej w Smardzewicach, gm. Tomaszów Maz., nr sprawy: 341 - 9/08 Opis przedmiotu zamówienia (remont obejmuje): a) Likwidacja luksferów o pow. 17,67 m2 - montaż okien o pow. 6,2 m2 b) Remont pomieszczen klasowych nr 32, 33, 34 +korytarz - okładziny z płyt gipsowych stropy 307,77 m2 - Izolacje z wełny mineralnej 307,77 m2 - mlowanie farbami emulsyjnymi 837,97 m2 - cylklinowanie posadzek 136,92 m2 - Instalacje elektryczne montaż opraw oświetleniowych 33 szt - rozprowadzenie kabli 319,5 mb c)Pokrycie papą termozgrzewalna 383,4 m2 d) Prace remontowe w szatni - wykonanie posadzek 48, 72 m2 - roboty malarskie 271, 38 m2 -okładziny gipsowe 48,72 - boksy stalowe wypełnione siatka 92,4 m2 - roboty elektryczne montaz opraw 4 szt e) Instalacje c.o. - montaż grzejników 37 szt - montaz rurociągów dł. 255,1 m + roboty towarzyszące ujęte w przedmiarach robót zał. nr 8-12 SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) Wykażą min 6 osób w tym kierownik robót po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. b) Wskażą kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowlano- konstrukcyjnym, osoba ta powinna wykazać aktualną na czas składania ofert przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego; c) Wykażą niezbędny sprzęt do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca w przypadku najmu, dzierżawy należy załączyć stosowne umowy. Wymagany sprzęt - samochód dostawczy o ładowności do 1 t, betoniarka o poj. 150l szt. 1 3).Posiadają doświadczenie zawodowe z należycie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz minimum 1 zadania tj. roty budowlane lub remontowo-budowlane o wartości nie mniejszej niż wartość oferty. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe na realizację zamówienia. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - nie mniej niż 100.000 zł, 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3) Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (2005-2007). Należy wskazać min. 6 osób w tym kierownik robót po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Dokumenty potwierdzające, że osoba- tj. wskazany przez wykonawcę kierownik robót posiada uprawnia do kierowania robotami (budowlano -konstrukcyjnymi) stanowiącymi przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Prawa budowlanego wraz z aktualnym zaświadczeniem na czas składania ofert o członkostwie w odpowiedniej Izbie Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była pracownikiem oferenta, należy załączyć oświadczenie mówiące o gotowości współpracy z wykonawcą. 6). Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, samochód dostawczy o ładowności do 1 tony szt. 1 betoniarka o poj. 150 l szt. 1 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). Należy wykazać minimum 1 zadanie dla robót budowlanych lub remontowo-budowlanych o wartości nie mniejszej niż wartość oferty. 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 100.000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 9). Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 10). Dowód wniesienia wadium (zgodnie z uwagami zawartymi w części VIII pkt. 4 specyfikacji). 11). Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonywanego przez podwykonawcę zadania może skutkować niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie powierzonych mu czynności. 12). Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na poziomie scalenia odpowiadającym poziomowi scalenia robót przyjętych w katalogach zawierających nakłady rzeczowe. Baza cenowa i normatywna - dowolna - włącznie z kalkulacjami własnymi lub danymi rynkowymi. Zamawiający uznaje, że wytyczne ilości robot nastąpi na podstawie Projektu Technicznego, STWiORB i przedmiaru robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.07.2008.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Produkty lecznicze (w tym płyny infuzyjne), testy skórne punktowe alergologiczne, substancje recepturowe
- ZAKUP GORĄCEGO POSIŁKU WRAZ Z USŁUGĄ WYDANIA LUB DOWOZU GORĄCEGO POSIŁKU KLIENTOM MOPS w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Podniesienie jakości i bezpieczeństwa udzielania świadczeń dla pacjentów CZP poprzez wdrożenie systemu do monitoringu ciągłego i rejestracji zdarzeń medycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa parkingu przy ul. Łąkowej w miejscowości Smardzewice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.