eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zamontowanie urządzeń fitness w parku na os. Południe - dostawa i montaż

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Radom: Zamontowanie urządzeń fitness w parku na os. Południe - dostawa i montaż
Numer ogłoszenia: 9367 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia , ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620471, faks 048 3620532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamontowanie urządzeń fitness w parku na os. Południe - dostawa i montaż.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń fitness na siłowni zewnętrznej zaplanowanej w obrębie parku na os. Południe w Radomiu na obszarze o pow. ok. 1400 m2. UWAGA: Niniejsze postępowanie Zamawiający prowadzi z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający stosuje przepisy cyt. ustawy jedynie w zakresie przewidzianym w SIWZ (wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14000 euro, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.1. Zakres urządzeń do dostawy i montażu: 1) Urządzenie typu wioślarz - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - aktywizuje wszystkie części ciała. Wzmocnienie mięśni nóg, ramion i górnej partii ciała). 2) Urządzenie typu wyciskacz siedząc - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - ćwiczenie górnych partii mięśniowych, mięśni klatki piersiowej, obręczy barkowej oraz kończyn górnych i ramion). 3) Urządzenie typu prasa nożna - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - ćwiczenia wpływają na elastyczność stawów , poprawę krążenia , mięśni kończyn dolnych). 4) Urządzenie typu podciąg nóg - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - ćwiczenia wzmacniające mięśnie kończyn górnych i ud oraz brzucha i grzbietu. Działania zapobiegawcze na skrzywienie kręgosłupa). 5) Urządzenie typu wyciąg górny - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń- wzmocnienie górnych partii ciała, mięśni ramion i barków oraz grzbietu). 6) Urządzenie typu motyl- wyciskanie w poziomie siedząc - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - wzmacnianie mięśni ramion, pleców i grzbietu oraz górnych partii ciała. Wspomaganie utrzymania poprawnej podstawy ciała). 7) Urządzenie typu ławka do robienia brzuszków - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - ćwiczenia wzmacniające oraz budujące mięsnie proste i skośne brzucha. Wspomaganie utrzymania poprawnej sylwetki ciała). 8) Urządzenie typu orbitek - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - poprawienie kondycji stawów, rozciąganie mięsni nóg , stawów biodrowych, barków i ramion. Ćwiczenie wydolności organizmu i ogólnej kondycji ruchowej). 9) Urządzenie typu drabinka - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń- ćwiczenia rozciągające tułów i ręce, wzmocnienie mięśni pleców i obręczy barkowej). 10) Urządzenie typu biegacz - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - ćwiczenia wzmacniające mięśnie i stawy nóg, aktywacja ruchu bioder. Poprawienie koordynacji ruchowej i zmysłu równowagi krążenia krwi i ogólnej kondycji fizycznej). 11) Urządzenie typu wahadło (surfer) - szt.1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - ćwiczenia dolnej części ciała i wzmocnienia kręgosłupa, mięśni brzucha oraz działanie rozluźniające, poprawienie koordynacji ruchowej). 12) Urządzenie typu twister (stojący) - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - ćwiczenie zmysłu równowagi, rozciąganie mięśni skośnych brzucha. Aktywacja działania stawów biodrowych i kręgosłupa lędźwiowego). 13) Urządzenie typu duże koło obrotowe (koło Tai Chi) - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - ćwiczenia wzmacniające i usprawniające nadgarstki, łokcie i ramiona. Poprawa ogólnej kondycji i koordynacji). 14) Urządzenie typu prostownik pleców - szt. 1 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - ćwiczenia wspomagające wzmocnić mięśnie grzbietu odpowiedzialne za utrzymanie prostej postawy i kręgosłupa). 15) Elementy typu pylon które mogą stanowić element nośny do montażu części urządzeń fitness, możliwość obustronnego zamontowania dwóch dowolnych urządzeń. Ponadto ma spełniać funkcje tablicy informacyjnej z opisem i instrukcją obsługi zamontowanych urządzeń fitness - szt. 7. Wszystkie pylony winne być dostosowane do wysokości urządzeń fitness, z zastrzeżeniem, iż wysokość pylonu nie może być niższa niż 150 cm od poziomu gruntu. 16) Stojak-pylon zawierający tablicę informacyjną z regulaminem korzystania z urządzeń fitness obowiązującym w obrębie siłowni zewnętrznej, szt. 1. 17) Stojaki rowerowe szt. 5 o kształcie ceownika stalowego, zakotwionego w gruncie. 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych pod warunkiem zachowania odpowiednich funkcji urządzeń w różnych zestawieniach i odpowiednich wymogów materiałowych. 2.3. Przed montażem dostarczonych urządzeń Wykonawca opracuje i przedstawi (w 4 egz.) do zatwierdzenia niezbędną dokumentację projektową dot. montażu urządzeń celem przedłożenia jej do właściwego organu i zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia montażu urządzeń fitness na zewnętrznej siłowni w obrębie parku Południe w Radomiu. Zamawiający dostarczy w tym celu Wykonawcy odpowiednia mapę sytuacyjną i orientacje terenu (mapa z tzw. czerwoną pieczątką) . 2.4. Siłownia zewnętrzna może się składać z pojedynczych elementów- urządzeń lub pary urządzeń umieszczonych przy pylonach/panelach centralnych z miejscem na instrukcję do ćwiczeń w różnych zestawieniach. 2.5. Dla każdego z urządzeń należy bezwzględnie zachować wymagana strefę bezpieczeństwa wg wytycznych producenta oraz obowiązujących przepisów. 2.6. Wymagania materiałowe i technologiczne odnośnie planowanych do montażu urządzeń: a) Wszystkie urządzenia muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i posiadać wymagane certyfikaty jakości i bezpieczeństwa wydane przez upoważnione instytucje. Wszystkie urządzenia powinny być bezpieczne i dostosowane do polskich warunków klimatycznych i odporne na próby zniszczenia. b) Wszystkie przyrządy należy wykonać z grubościennej stali w celu zapewnienia maksymalnej trwałości w różnych warunkach atmosferycznych i maksymalnej ochrony przed wandalizmem. Konstrukcja nośna urządzeń i pylonów z profili zamkniętych i z rur stalowych śr. min 90 mm i o gr. ścianki min. 3 mm, płyty montażowe pylonu gr. min. 6mm. Elementy otwarte zakończone zatyczkami wykonanymi z trwałych materiałów - zabezpieczone przed niepowołanym demontażem i zniszczeniem. Elementy narażone na silne zużycie: elementy ramion urządzeń, siedziska i podstopnice wykonane ze stali nierdzewnej gr. min 3mm odpornej na warunki atmosferyczne i zadrapania. Zastosowanie ograniczników i amortyzatorów w celu zredukowania siły zderzeń elementów swobodnie opadających np. typu prasa nożna. Łącznik: śruby, nakrętki podkładki - wykonane ze stali nierdzewnej. Dodatkowo nakrętki uzbrojone wkładką zabezpieczającą przed samo-odkręceniem. W środkowej części pylonu możliwość zamontowania tablicy informacyjnej z ocynkowanej blachy i pomalowanej, z opisami (tj. z czytelną informacją o funkcjach urządzenia i sposobie ćwiczenia oraz regulamin siłowni). c) Część opisowa naniesiona trwałą techniką (np. wykonane metodą sitodruku piktogramy i opisy) uniemożliwiająca zniszczenie i pozwalająca na ewentualne łatwe odtworzenie (np. zmycie, lub wymiana części opisowej). Nie dopuszcza się stosowania naklejek. d) Stojak rowerowy (wykonany z jednego kawałka) z wygiętej rury stalowej ocynkowanej ogniowo i pomalowanej (tak jak elementy urządzeń fitness). średnica rury min 42 mm i gr. min. 2mm. Długość stojaka (w poziomie) min. 75 cm, wys. od powierzchni terenu min. 75 cm, zakotwione w fundamencie betonowym na głębokość min. 30 cm. e) Wszystkie elementy stalowe (profile zamknięte, rury, blachy itd.) pokryte warstwa cynku (galwanizacja ogniowa ) i malowane podwójnie proszkowo, farbami poliestrowymi np. w kolorze zielonym lub innym w uzgodnieniu z Zamawiającym. Farby użyte do wykończenia powierzchni stalowych powinny być przeznaczone do użytku zewnętrznego, odporne na korozje, działanie promieni słonecznych, zmiany temperatury i uszkodzenia mechaniczne . f) Urządzenia fitness montowane będą do fundamentów - min 30 cm. pod nawierzchnią docelową. Montaż urządzeń do fundamentów betonowych z betonu wodoszczelnego min B20 (mogą być w wersji wylewanej lub prefabrykowane) nastąpi na placu w obrębie parku który obecnie ma nawierzchnie trawiastą, w miejscu uzgodnionym w zatwierdzonym projekcie zagospodarowania siłowni zewnętrznej. g) Wszystkie urządzenia muszą być bezobsługowe i zapewniać bezawaryjne i długotrwałe użytkowanie. Wykonawca gwarantuje dostępność każdej części zamiennej. 2.6a. Wykonawca ma obowiązek dokonywania konserwacji i serwisowania zamontowanych urządzeń w okresie pierwszych 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego zamówienia. Wszelkie koszty z tego tytułu Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w swojej cenie ofertowej. 2.7. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie terenu na którym prowadzony montaż urządzeń, b) rozbiórka nawierzchni w miejscu montażu fundamentów pod urządzenia i odtworzenie nawierzchni, b) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, c) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury i nasadzeń oraz nawierzchni utwardzonych (ścieżki parkowe) i trawiastych w obrębie terenu planowanych prac fundamentowych i montażowych, d) uzyskanie -w przypadku zaistnienia takiej potrzeby- stosownych decyzji lub zezwoleń wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: - wjazd i postój w pobliże terenu robót - innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 2.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 2 lat..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku dot. posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia wykazanie przez Wykonawcę, że ten w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył minimum 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu urządzeń fitness na wolnym powietrzu (tzw. zewnętrzne siłownie), o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 10 tysięcy zł. Do sporządzenia wykazu dostaw można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykazanie przez Wykonawcę, że ten dysponuje osobą (odpowiedzialną za nadzór nad pracami dot. montażu urządzeń) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Do sporządzenia wykazu kadry można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    (w przedmiotowym postępowaniu w wykazie należy wskazać dostawy potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. warunku określonego w § 8 pkt 3 SIWZ. W przypadku w/w dostaw Wykonawca ma także obowiązek załączenia dowodów, że dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający nie wymaga złożenia informacji ani dowodów dot. innych zamówień);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Kartę (opis) każdego z oferowanych urządzeń wymienionych w § 3 pkt 2.1. SIWZ. Przedmiotowa karta (opis) musi zawierać co najmniej: - informację o parametrach urządzenia, potwierdzającą, iż dane urządzenie spełnia wymagania (parametry) określone w SIWZ przez Zamawiającego - wizualizację danego urządzenia (rysunek, zdjęcie itp.). Brak w ofercie ww. załączników lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wykaz proponowanych urządzeń - zestawienie kosztów, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Brak w ofercie ww. załącznika, lub złożenie go nie w pełni wypełnionego, stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty (załącznik ten nie podlega uzupełnieniu). 3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z faktem, iż wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, Zamawiający nie jest związany zapisami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.radom.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30, Wydział Inwestycji, pok. 242.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej - Niniejsze postępowanie Zamawiający prowadzi z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający stosuje przepisy cyt. ustawy jedynie w zakresie przewidzianym w SIWZ (wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14000 euro, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.