Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-20
Ropczyce: Usługi transportowe samochodami oraz usługi maszynami i sprzętem drogowym świadczone w roku budżetowym 2011 na terenie miasta i gminy Ropczyce, które zostały podzielone na zadania
Numer ogłoszenia: 9356 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe samochodami oraz usługi maszynami i sprzętem drogowym świadczone w roku budżetowym 2011 na terenie miasta i gminy Ropczyce, które zostały podzielone na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Transport materiałów drogowych ( piasek, kamień, żużel, ziemia) przy zastosowaniu podziału na zadania: CPV 60100000-9 ( Usługi w zakresie transportu drogowego) Zadanie nr I - samochód samowyładowczy o ład. 5-10 t. Teren działania - Miasto Ropczyce Zadanie nr II - samochód samowyładowczy o ład. 5 - 10 t. Teren działania - Gmina Ropczyce Zadanie nr III - samochód samowyładowczy o ład. 10,5-15 t. Teren działania - Sołectwa - Lubzina, Brzezówka Zadanie nr IV- samochód samowyładowczy o ład. 10,5-15 t. Teren działania - Sołectwa - Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola Zadanie nr V- samochód samowyładowczy o ład. 10,5-15 t. Teren działania - Sołectwa - Mała, Niedźwiada Zadanie nr VI - samochód samowyładowczy o ład. 10,5 -15 t. Teren działania - Sołectwa - Okonin, Łączki Kucharskie Zadanie nr VII - samochód samowyładowczy o ład. 10,5 -15 t. Teren działania - Miasto Ropczyce Zadanie nr VIII - samochód samowyładowczy o ład. powyżej 20 t. Teren działania - Miasto i Gmina Ropczyce 2. Roboty ziemne (poszerzenie dróg; wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych; formowanie korony drogi; budowa przepustów; profilowanie nawierzchni żwirowo-żużlowej) przy zastosowaniu podziału na zadania: CPV 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów), CPV 45111240-2 ( Roboty w zakresie odwadniania gruntu) Zadanie nr IX - koparka, Teren działania - Miasto Ropczyce Zadanie nr X - koparka, Teren działania - Gmina Ropczyce (sołectwa : Mała, Okonin, Lubzina, Brzezówka) Zadanie nr XI - koparka, Teren działania - Gmina Ropczyce (sołectwa : Niedźwiada, Łączki Kucharskie, Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola ). Zadanie nr XII - ładowarka Ł-34, Teren działania -Miasto i Gmina Ropczyce Zadanie nr XIII - koparko - ładowarka, Teren działania - Miasto i Gmina Ropczyce Zadanie nr XIV - równiarka, Teren działania - Miasto i Gmina Ropczyce Teren działania Gmina rozumie się obszar w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania Miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze oferty dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik do SIWZ . Wykonawca przedłoży ofertę cenową na podstawie sporządzonych przez Zamawiającego formularzy ofertowych na dane zadanie. 3. Dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania, a nie dopuszcza się składania wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania maksymalnie jednej oferty na Usługi maszynami i sprzętem drogowymoraz maksymalnie dwóch ofert na Usługi transportowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 45.11.21.00-6, 45.11.12.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(Wykonawca przedłoży Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, w zakresie ofert na usługi transportowe )
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia nastąpi poprzez sprawdzenie czy w dołączonych do oferty wymaganych oświadczeniach i dokumentach wykonawca wykazał, że wykonywał usługi transportowe lub roboty ziemne o charakterze i zakresie zbliżonym do przetargowego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym nastąpi poprzez sprawdzenie czy wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie. ( dołączyć do oferty kserokopię dowodu rejestracyjnego jeżeli jest wymagany wraz z aktualnymi przeglądami technicznymi na dany rodzaj sprzętu którym będzie wykonywana usługa)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nastąpi poprzez sprawdzenie, czy w dołączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach wykonawca wykazał, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia tj. ( prawa jazdy odpowiedniej kategorii w odniesieniu do usług transportowych zaś w zakresie usług polegających na wykonywaniu robót ziemnych uprawnienia do wykonywania robót ziemnych określonym sprzętem ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej nastąpi poprzez sprawdzenie czy wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach
ul. Krisego 1
39-100 Ropczyce
Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. Nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce Sekretariat pok. Nr 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I - samochód samowyładowczy o ład. 5-10 t. Teren działania - Miasto Ropczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport materialów drogowych przeznaczonych na remonty, budowe itp. dróg gminnych i ulic..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II - samochód samowyładowczy o ład. 5 - 10 t. Teren działania - Gmina Ropczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport materialów drogowych przeznaczonych na remonty dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr III - samochód samowyładowczy o ład. 10,5-15 t. Teren działania - Sołectwa - Lubzina, Brzezówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport materiałów drogowych przeznaczonych na remonty dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr IV- samochód samowyładowczy o ład. 10,5-15 t. Teren działania - Sołectwa - Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport materialów drogowych przeznaczonych n remonty drog gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr V- samochód samowyładowczy o ład. 10,5-15 t. Teren działania - Sołectwa - Mała, Niedźwiada.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport materiałow drogwych przeznaczonych na remonty dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr VI - samochód samowyładowczy o ład. 10,5 -15 t. Teren działania - Sołectwa - Okonin, Łączki Kucharskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport materiałów drogowych przeznaczonych na remonty dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr VII - samochód samowyładowczy o ład. 10,5 -15 t. Teren działania - Miasto Ropczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport materiałów drogowych przeznaczonych naremonty dróg gminnych i ulic..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr VIII - samochód samowyładowczy o ład. powyżej 20 t. Teren działania - Miasto i Gmina Ropczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport materiałów drogowych przeznaczonych na remonty drog gminnych i ulic..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr IX - koparka, Teren działania - Miasto Ropczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ziemne- oczyszzanie i odmulanie rowow przydrożnych, melioracyjnych, przebudowa przepustow.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr X - koparka, Teren działania - Gmina Ropczyce (sołectwa : Mała, Okonin, Lubzina, Brzezówka).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ziemne- odmulanie i oczysczanie rowów przydrożnych, melioracyjnych przebudowa przepustów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr XI - koparka, Teren działania - Gmina Ropczyce (sołectwa : Niedźwiada, Łączki Kucharskie, Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ziemne- odmulanie rowów przydrożnych, melioracyjnych, przebudowa przepustów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr XII - ładowarka Ł-34, Teren działania -Miasto i Gmina Ropczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ziemne-niwelacja terenu, załadunek kruszyw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr XIII - koparko - ładowarka, Teren działania - Miasto i Gmina Ropczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ziemne- oczyszzanie i odmulanie rowów przydrożnych, melioracyjnych, przebudowa przepustów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr XIV - równiarka, Teren działania - Miasto i Gmina Ropczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ziemne - niwelacja terenu, profilowanie nawierzchni drog gminnych i ulic..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa używanego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych
- Dostawa samochodu 8 osobowego dla potrzeb Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Ropczyce
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej oraz Zespołu Szkół w Goździe w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- "Modernizacja boiska do piłki nożnej oraz modernizacja bieżni lekkoatletycznej położonych przy ulicy Sportowej w Pyrzycach"
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2024/2025.
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.