Ogłoszenie z dnia 2011-03-23
Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój, polegające na jednorazowym uprzątnięciu materiału uszorstniajacego wysypanego podczas zimowego utrzymania dróg i chodników
Numer ogłoszenia: 93477 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój, polegające na jednorazowym uprzątnięciu materiału uszorstniajacego wysypanego podczas zimowego utrzymania dróg i chodników.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pozimowe sprzątanie ulic, chodników, placów na powierzchni: ulic - 156.260,00 m2; chodników i placów - 13.056 m2, rabat kwiatowych i zieleńców - ok. 15.000 m2, polegające na uprzątnięciu materiału uszorstniajacego wysypanego podczas zimowego utrzymania dróg i chodników. Zamawiający wymaga sprzątania ulic wyłącznie przy użyciu sprzętu mechanicznego, a na pozostałym zakresie zadania -dopuszcza prace ręczne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek, ul. Dolna 2, 59-850 Świeradów -Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21000,00
Oferta z najniższą ceną: 21000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 06.05.2008r. zawierajac umowę nr OR.ZP1.342-12A/08, w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 07.05.2011r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe i uzupełniające udzielono firmie: ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek ul. Dolna 2 59-850 Świeradów -Zdrój 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 393.772,95 zł ( w tym dla przedmiotowego zadania - 193.736,29 zł), a wartość zamówienia uzupełniającego do przedmiotowego zadania wynosi - 96.868,15 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług. Kody CPV się różnią z powodu zmiany przepisów w tej sprawie; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-12/08 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w punkcie 4. W ogłoszeniu o zamówieniu numer ogłoszenia: 77952 - 2008; data zamieszczenia: 16.04.2008 nie zamieszczono o tym informacji z powodu braku technicznych możliwości wynikających z braku obowiązku zamieszczania takiej informacji. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości 21000,00 zł; dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 16.03.2011 r. do 31.03.2011 r. jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Obsługa szaletów miejskich
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.