eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubanie › Przebudowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Lubanie - droga nr 1 - dz. nr 11/4 położonej w miejscowości Lubanie - II etap, od km 0+930 do km 1+956

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Lubanie: Przebudowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Lubanie - droga nr 1 - dz. nr 11/4 położonej w miejscowości Lubanie - II etap, od km 0+930 do km 1+956
Numer ogłoszenia: 93461 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513312, fax 054 2513312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubanie.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Lubanie - droga nr 1 - dz. nr 11/4 położonej w miejscowości Lubanie - II etap, od km 0+930 do km 1+956.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Lubanie - droga nr 1 - dz. nr 11/4 położonej w miejscowości Lubanie - II etap, od km 0+930 do km 1+956

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wadium w kwocie 10000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; b)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę porównywalną z niniejszym zamówieniem; c)dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności odpowiadającej zakresowi robót, obejmującemu niniejsze zamówienie; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4.Zamawiający wezwie również w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 5.Wykonawców, których oferty zostały odrzucone, lub którzy zostali wykluczeni z postępowania o zamówienie publiczne, Zamawiający zawiadomi niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Ofertę dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełnić druk /Formularz ofertowy/ lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez Zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r., Nr 106, poz. 1126 - tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 2.Przygotować kosztorys ofertowy, który należy sporządzić przy pomocy wzoru załączonego przez Zamawiającego - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3.Dowód wpłacenia wadium. W przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie wadium może być wniesione przez jednego z Partnerów lub Pełnomocnika. 4.Upoważnienie do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie jest wymagane wyłącznie wtedy, gdy upoważnienie to nie wynika z zaświadczenia wymaganego w pkt. 7 niniejszego paragrafu. 5.Oświadczenie o udzielonej gwarancji na wykonane roboty - wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wymagane jest udzielenie, co najmniej 3-letniej gwarancji. 6.Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tego załącznika jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć prac podwykonawcom. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu - § 8 ust. 1 należy przedłożyć następujące dokumenty: 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 8.Wypełnić druk /Wykaz kadry technicznej niezbędnej do realizacji zamówienia/ lub przygotować /Wykaz .../ według tego wzoru - druku, tj. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest wskazanie, co najmniej: 1 kierownika budowy z wykształceniem i uprawnieniami wymaganymi ustawą /Prawo budowlane/ do kierowania robotami, obejmującymi niniejsze zamówienie. Kierownik budowy musi mieć minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu podobnymi pracami. Do oferty należy dołączyć kopie wpisu do Izby Inżynierów i techników budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie. 9.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 10.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1-2 Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 11.Sporządzić /Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót porównywalnych przedmiotem zamówienia i wartością/, tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie, co najmniej 1 roboty spełniającej warunki. Za zakres zbliżony do przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie uważał: budowę, remont lub przebudowę chodników, placów itp. z kostki betonowej, o powierzchni minimum 200 m2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie - wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji zostało wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokument dotyczy; wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie; wskazanie zakresu (przedmiotu) realizowanego zamówienia - powierzchnia lub długość i szerokość np. chodnika lub ciągu komunikacyjnego; wskazanie daty wykonania; opinia podmiotu wskazanego powyżej stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie; podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego powyżej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie. 12.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć, co najmniej jeden podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubanie.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, pok. nr 1 (sekretariat). Jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 27.05.2008 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.