eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Część 1zorganizowanie zajęć rehabilitacyjno - relaksacyjnych na pływalni (zakup karnetów) dla 45 niepełnosprawnych Uczestników Projektu. Część 2zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 15 niepełnosprawnych Uczestników Projektu w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym pn. My samodzielni, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Końskie: Część 1: zorganizowanie zajęć rehabilitacyjno - relaksacyjnych na pływalni (zakup karnetów) dla 45 niepełnosprawnych Uczestników Projektu. Część 2: zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 15 niepełnosprawnych Uczestników Projektu w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym pn. My samodzielni, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 93454 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich , ul. Spółdzielcza 3, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3728406, faks 41 3728406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1: zorganizowanie zajęć rehabilitacyjno - relaksacyjnych na pływalni (zakup karnetów) dla 45 niepełnosprawnych Uczestników Projektu. Część 2: zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 15 niepełnosprawnych Uczestników Projektu w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym pn. My samodzielni, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: a)Część 1: zorganizowaniu zajęć rehabilitacyjno - relaksacyjnych na pływalni (zakup karnetów) dla 45 niepełnosprawnych Uczestników Projektu. Karnety mają uprawniać do skorzystania z co najmniej 38 godzin zegarowych basenu na osobę. Minimalny termin ważności karnetu wynosi 90 dni. b)Część 2: zorganizowaniu indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 15 niepełnosprawnych Uczestników Projektu, w wymiarze 13 godzin zegarowych dla jednej osoby. 2.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: a)Część 1 - dostarczenie karnetów - 7 dni od dnia podpisania umowy, b)Część 2 - do 10.08.2015 r. 3.Miejsce realizacji zadania: a)Część 1 - teren powiatu koneckiego. W przypadku wyboru pływalni poza miastem Końskie - Wykonawca zapewni na własny koszt dowóz Uczestników Projektu z miejscowości Końskie do miejscowości, w której znajdować się będzie pływalnia oraz odwóz do Końskich, po uprzednim ustaleniu terminów wyjazdów z Uczestnikami Projektu, b)Część 2 - teren miasta Końskie. 4.Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Część 1: a)Wykonawca dokona zakupu 45 karnetów na pływalnię - zgodnie z zapisem pkt. 1a Opisu Przedmiotu Zamówienia, b)Wykonawca poniesie koszt kaucji za zakupione karnety, a następnie, wydając karnet Uczestnikowi Projektu, pobierze od niego poniesioną wcześniej kaucję. Fakt wpłaty kaucji przez Uczestnika Projektu zostanie odnotowany na liście odbioru karnetów, c)Wykonawca rozdysponuje zakupione karnety wśród Uczestników Projektu na podstawie imiennych list dostarczonych przez Zamawiającego, d)Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika zajęć na kwotę 10.000 zł. na jedną osobę na okres ważności karnetu, e)Wykonawca zapewni realizację usługi w obiekcie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, f)Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć miejsca, w których prowadzone będą zajęcia, poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego). Część 2: a)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić badanie lekarskie każdego z uczestników, celem wydania zaleceń odnośnie rodzaju zabiegów rehabilitacyjnych, b)Wykonawca zapewni dostęp do następujących zabiegów rehabilitacyjnych, tj.: -laseroterapia, -masaże, -elektroterapia, -kinezyterapia, c)Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego kontaktu z uczestnikami zajęć (w oparciu o dane kontaktowe uzyskane od Zamawiającego), w celu ustalenia indywidualnie - terminów oraz godzin zajęć, d)Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika zajęć na kwotę 10.000 zł., e)Wykonawca zapewni realizację indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych w obiekcie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, f)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć oraz listę obecności uczestników zajęć. Dokumenty te powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), g)Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację fotograficzną z przebiegu zajęć i przekazać ją Zamawiającemu po zrealizowaniu zadania na płycie CD/DVD, h)Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć miejsca, w których prowadzone będą zajęcia, poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego), i)Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wśród uczestników zajęć ankiety ewaluacyjne, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, która polegała na zorganizowaniu zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 5 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 5 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Co najmniej jedną usługę, która polegała na zorganizowaniu zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w zakresie wskazanym w Rozdziale 4, pkt. 4.1.1. - 4.1.4 SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, -Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.1.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy określone w pkt 5.3 SIWZ stosuje się odpowiednio, -W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, z tym, że dokumenty wymienione w pkt 5.1.2 - 5.1.4 SIWZ (i odpowiednio pkt 5.3 SIWZ) należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy, -W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty, -Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. W pkt. 1 formularza należy podać miejsce realizacji obu części zamówienia, w tym adres - ulica nr budynku. Jeżeli Wykonawca nie wypełni pkt. 1 formularza, oferta zostanie potraktowana jako niezgodna z treścią SIWZ i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. W pkt. 3 formularza należy podać termin ważności karnetu. Termin ważności karnetu nie może być krótszy niż 90 dni. Jeżeli wykonawca nie wpisze terminu ważności karnetu zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował 90 dni ważności karnetu, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, -wykaz zaproponowanych przez Wykonawcę dodatkowych zabiegów rehabilitacyjnych, ponad minimum, wskazane w pkt. 4 Część 2 lit. b) opisu przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin ważności karnetu - 5
  • 3 - Dodatkowe zabiegi rehabilitacyjne - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a/terminów realizacji zamówienia - w sytuacji wystąpienia zdarzeń, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec, b/wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy - w przypadkach określonych w § 4 ust. 3 wzoru umowy, c/ osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w ofercie Wykonawcy), pod warunkami określonymi w § 7 ust. 5 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Spółdzielcza 3, 26-200 Końskie Pokój Nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Spółdzielcza 3, 26-200 Końskie Pokój Nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, -Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: Część 1 - dostarczenie karnetów - 7 dni od dnia podpisania umowy, Część 2 - do 10.08.2015 r, -Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -15.30..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.