Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93398 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Goleniów: "Oszacowanie 29 nieruchomości, które zostały geodezyjnie podzielone w drugim półroczu 2016 roku, w celu określenia czy nastąpił wzrost ich wartości i ustalenia opłat adiacenckich z tego tytułu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506320-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów, krajowy numer identyfikacyjny
81168436700000, ul.
Plac Lotników 1
,
72100
Goleniów, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 698 200, faks
914 698 298, e-mail
zamowienia.publiczne@goleniow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goleniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Oszacowanie 29 nieruchomości, które zostały geodezyjnie podzielone w drugim półroczu 2016 roku, w celu określenia czy nastąpił wzrost ich wartości i ustalenia opłat adiacenckich z tego tytułu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WGG.271.4.36.2017.EJ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny nieruchomości, które zostały geodezyjnie podzielone w drugim półroczu 2016 roku, w celu określenia czy nastąpił wzrost ich wartości i ustalenia opłat adiacenckich z tego tytułu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wyceny 29 nieruchomości położonych na terenie Gminy Goleniów, zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, których geodezyjne podziały zostały zatwierdzone decyzjami wydanymi w drugim półroczu 2016 roku, w tym: - 17 nieruchomości podzielono na 2 nowe, - 5 nieruchomości podzielono na 3 nowe, - 1 nieruchomość podzielono na 4 nowe, - 3 nieruchomości podzielono na 5 nowych, - 1 nieruchomość podzielono na 6 nowych, - 1 nieruchomość podzielono na 8 nowe, - 1 nieruchomość podzielono na 16 nowych, 3. W opracowaniach należy określić wartość danej nieruchomości przed podziałem i wartość tej nieruchomości po podziale. 3.1. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu w ciągu 5 dni od popisania umowy, terminarza oględzin nieruchomości, w którym termin oględzin pierwszej nieruchomości nie może być wyznaczony wcześniej niż 15 dni roboczych od dnia dostarczenia terminarza Zamawiającemu. Dostarczenie ww. terminarza ma na celu umożliwienie Zamawiającemu powiadomienia właścicieli nieruchomości o planowanym dniu i godzinie oględzin z zachowaniem terminów, określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego. 3.2. Zamawiający może żądać od wykonawcy udzielenia dodatkowych wyjaśnień do operatu szacunkowego wskazanej nieruchomości w szczególności, w przypadkach gdy: a) w toku postępowania administracyjnego w sprawie naliczenia opłaty adiacenckiej, strona tego postępowania wniesie uwagi lub zapytania dotyczące wyceny nieruchomości, b) Samorządowe Kolegium Odwoławcze w toku rozpoznawania sprawy naliczenia opłaty uzna, że zachodzi taka potrzeba. Jeżeli w przypadku pkt. b) SKO uzna, że operat szacunkowy zawiera wady, to Zamawiający może żądać wykonania aneksu do operatu szacunkowego. Ww. żądania Zamawiającego mogą nastąpić w ciągu 18 miesięcy od daty otrzymania danego operatu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71319000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT160000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 10516,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego zeroemisyjnego o napędzie w 100 % elektrycznym wraz ze stacją ładującą"
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej - II Postępowanie
- Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów
- Remont 14 cel mieszkalnych i korytarza wraz z remontem instalacji elektrycznej, antenowej i domofonowej w pawilonie E III Zakładu Karnego w Goleniowie
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.