eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przetarg nieograniczony na roboty remontowe i konserwatorskie wiatraka typu koźlak w Kujawsko-Dobrzyńskim Parku Etnograficznym( poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podst. art 11 ust.8 ustawy PZP)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Włocławek: Przetarg nieograniczony na roboty remontowe i konserwatorskie wiatraka typu koźlak w Kujawsko-Dobrzyńskim Parku Etnograficznym( poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podst. art 11 ust.8 ustawy PZP)
Numer ogłoszenia: 93288 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej , ul. Słowackiego 1a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2323243, faks 054 2323625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty remontowe i konserwatorskie wiatraka typu koźlak w Kujawsko-Dobrzyńskim Parku Etnograficznym( poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podst. art 11 ust.8 ustawy PZP).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: ROBOTY REMONTOWE I KONSERWATORSKIE WIATRAKA TYPU KOŹLAK W KUJAWSKO-DOBRZYŃSKIM PARKU ETNOGRAFICZNYM W KŁÓBCE, obejmujące:-demontaż starego dyszla;-podniesienie wiatraka na wys. 15 cm; -rozbiórkę starego siodła; - wykonanie nowego siodła;- montaż nowego siodła; - opuszczenie wiatraka do poziomu; -naprawę prasy hamulca; - demontaż skrzydeł wiatraka; - rozbiórka dachu; - zdjęcie gontu, łat, krokwi, jętek, stężeń skośnych, odeskowania naczółku wiatraka; - wyjęcie koła palecznego na zewnątrz wiatraka; - odcięcie starej głowicy drewnianej; - montaż głowicy żeliwnej dostarczonej przez zamawiającego; - zamontowanie wału koła palecznego w wiatraku; - odbudowa zdemontowanej więźby dachowej; - wykonanie nowych skrzydeł wiatraka; - montaż nowych skrzydeł wiatraka; - konserwacja drewna wbudowanego w wiatrak; - wykonanie nowych drewnianych schodów zewnętrznych; - przegląd elementów wiatraka - uruchomienie wiatraka. Zamawiający zabezpieczy następujące materiały: drewno, krawędziaki, kantówki, krawędziaki na łaty, deski na schody, poręcze, gwoździe, impregnaty do konserwacji drewna itp. Wiatrak - koźlak jest obiektem wolnostojącym, składa się z trzech poziomów: utwierdzenia kozłowego, I-go oraz II-go pietra z urządzeniami produkcyjnymi i napędowymi. Napęd na wał wiatraka przenoszony jest siłą wiatru. Konstrukcja ścian wiatraka - ryglowa ze słupami narożnymi oszalowana z zewnątrz pionowymi deskami. Ściana śmigowa obita jest poza tym szczelnie arkuszami blachy stalowej ocynkowanej. Dach dwuspadkowy z naczółkiem przy ścianie śmigowej. Konstrukcja dachu krokwiowo-belkowa. Nad wejściem do wiatraka (wykusz) będący przedłużeniem więźby dachowej. Wspiera się na dwóch zastrzałach. Do wiatraka na I-szą kondygnację prowadzą drewniane schody drabiniaste. Oprócz drzwi wejściowych wiatrak posiada dwoje drzwi mącznych ( na I-szym i II-gim piętrze). Powierzchnia zabudowy wiatraka - 42,6 m 2,Kubatura - 418,0 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy: 1.1 posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonania zamówienia 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Na potwierdzenie powyższego warunku wykonawca przedstawi wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech robót wykonanych dla instytucji publicznych odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. remont i konserwacja zabytkowych wiatraków) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz przedłożą określone w Specyfikacji dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełniania tych warunków. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. (Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem): 1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 p.z.p, w tym: (na formularzu ofertowym - zał. nr 1) 1.3 Zaakceptowany wzór umowy - ( załącznik nr 2) 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech robót wykonanych dla instytucju publicznych odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. remont i konserwacja zabytkowych wiatraków) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 3) 1.6. Wykaz osób przewidzianych do wykonywania prac remontowych i konserwatorskich. (załącznik nr 4) 1.7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 1.8. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,- 1.9. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy. 1.10. Oświadczenie w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5). 1.11. Oświadczenie o zachowaniu tajemnicy informacji uzyskanych w postępowaniu (załącznik nr 6) 1.12 10.Zobowiązanie do przedłużenia polisy ubezpieczenia na czas trwania umowy. (załącznik nr 7).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej, 87-800 Włocławek, ul Słowackiego 1a, tel. 054 232-32-43 w 28, 054 232-36-25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej, 87-800 Włocławek, ul Słowackiego 1a,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - Elżbieta Kraszewska-Sikorska, kierownik KDPE, 054 232 30 01 (sprawy merytoryczne) - Janina Grzesik, 054 232 32 43 w 28, (sprawy formalne związane z przedmiotem zamówienia) e-mail mona@muzeum.wloclawek.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.