eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Remonty wolnych lokali mieszkalnychul. Powstańców Wlkp. 14 a/2 , Zakopiańska 6/6 w Żarach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Żary: Remonty wolnych lokali mieszkalnych: ul. Powstańców Wlkp. 14 a/2 , Zakopiańska 6/6 w Żarach.
Numer ogłoszenia: 93257 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty wolnych lokali mieszkalnych: ul. Powstańców Wlkp. 14 a/2 , Zakopiańska 6/6 w Żarach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Powstańców Wielkopolskich 14a/2 L.p. Opis remontu J/m Ilość 1. uzupełnienie osprzętu elek. w lok. + uzupełnienie punkru oświetleniowego przed wejściem + pomiary lok. 1 2. wymiana kuchni węglowej przenośnej z wężownicą szt. 1 3. przestawienie pieca licowanego kaflami - w ścianie szt. 1 4. opina kominiarska dot. prawidłowosci podłączenia szt. 1 5. montaż grzejnika c.o. w pom. łazienki szt. 1 6. sprawdzenie i naprawa urządzeń sanitarnych i wod. - w razie konieczności wymiana + opomiarowanie lok. 1 7. naprawa i dopasowanie stolarki okiennej zesp. szt. 3 8. zerwanie tapet ze ścian lok. 1 9. szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych lok. 1 10. malowanie farbami olejnymi ścian / w obrębie zlewozmywaka i trzonu / pom. 1 11. montaż kratki metalowej / wycieraczki / przed lok. szt. 1 12. naprawa podestu z poplbruku / przed wejściem do lok. / msc 1 2. Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Zakopiańska 6/6 L.p. Opis remontu J/m Ilość 1. wymiana instalacji elektrycznej + pomiary lok. 1 2. rozebranie ścianki działowej pomiędzy pokojami szt. 1 3. uzupełnienie ścianki działowej typu lekkiego pomiędzy pokojem a kuchnią szt. 1 4. montaż drzwi w ścianie pomiędzy pokojem szt. 1 5. wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV szt. 3 6. montaż parapetów wew. i zew. szt. 6 7. postawienie pieca licowanego kaflami / w ścianie / palenisko od strony kuchni szt. 1 8. wykonanie fundamentu pod piec szt. 1 9. wymiana rury dymowej - 2,50 mb szt. 1 10. opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia szt. 1 11. wymiana drzwi wejściowych do lokalu szt. 1 12. zamurowanie wnęki pod oknem w kuchni i otynkowanie szt. 1 13. wymiana inst. w-k + opomiarowanie lok. 1 14. montaż szafki , zlewozmywaka ,zaworu czerpalnego kpl. 1 15. montaż kuchni gazowej 4 pal. z piekarnikiem gaz. szt. 1 16. wymiana inst. gazowej + próba szczelności kpl. 1 17. zerwanie kasetonów na sufitach lok. 1 18. zerwanie wykładziny podłogowej z podłóg lok. 1 19. ułożenie płyty OSB / kuchnia + pokój + pokój lok. 1 20. ułożenie paneli podłogowych j.w. lok. 1 21. montaż listew podłogowych rozbieralnych lok. 1 22. szpachlowanie 2x ścian i sufitów - malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych lok. 1 23. malowanie pom. wc zlok. na kl. sch. pom. 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 5.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 5.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; b) konieczność oczekiwania Wykonawcy na dostawę zamówionej stolarki okiennej pod warunkiem zamówienia jej w ciągu pierwszych 3 dni roboczych od podpisania umowy oraz niezwłocznym poinformowaniu Zamawiającego o możliwym terminie odbioru stolarki okiennej wykraczającym poza termin realizacji umowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji terminów wykonania stolarki okiennej u innych producentów oraz w uzasadnionym przypadku odmowy wydłużenia terminu. c) przedłużenie procedury przetargowej; d) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); e) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; f) technologię wykonywania robót; g) zmiany stanu prawnego; h) działania sił natury, i) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) 3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 3.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 3.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. a) Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7, pokój Dział Techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7, SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Powstańców Wielkopolskich 14a/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis remontu J/m Ilość 1. uzupełnienie osprzętu elek. w lok. + uzupełnienie punkru oświetleniowego przed wejściem + pomiary lok. 1 2. wymiana kuchni węglowej przenośnej z wężownicą szt. 1 3. przestawienie pieca licowanego kaflami - w ścianie szt. 1 4. opina kominiarska dot. prawidłowosci podłączenia szt. 1 5. montaż grzejnika c.o. w pom. łazienki szt. 1 6. sprawdzenie i naprawa urządzeń sanitarnych i wod. - w razie konieczności wymiana + opomiarowanie lok. 1 7. naprawa i dopasowanie stolarki okiennej zesp. szt. 3 8. zerwanie tapet ze ścian lok. 1 9. szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych lok. 1 10. malowanie farbami olejnymi ścian / w obrębie zlewozmywaka i trzonu / pom. 1 11. montaż kratki metalowej / wycieraczki / przed lok. szt. 1 12. naprawa podestu z poplbruku / przed wejściem do lok. / msc 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Zakopiańska 6/6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis remontu J/m Ilość 1. wymiana instalacji elektrycznej + pomiary lok. 1 2. rozebranie ścianki działowej pomiędzy pokojami szt. 1 3. uzupełnienie ścianki działowej typu lekkiego pomiędzy pokojem a kuchnią szt. 1 4. montaż drzwi w ścianie pomiędzy pokojem szt. 1 5. wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV szt. 3 6. montaż parapetów wew. i zew. szt. 6 7. postawienie pieca licowanego kaflami / w ścianie / palenisko od strony kuchni szt. 1 8. wykonanie fundamentu pod piec szt. 1 9. wymiana rury dymowej - 2,50 mb szt. 1 10. opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia szt. 1 11. wymiana drzwi wejściowych do lokalu szt. 1 12. zamurowanie wnęki pod oknem w kuchni i otynkowanie szt. 1 13. wymiana inst. w-k + opomiarowanie lok. 1 14. montaż szafki , zlewozmywaka ,zaworu czerpalnego kpl. 1 15. montaż kuchni gazowej 4 pal. z piekarnikiem gaz. szt. 1 16. wymiana inst. gazowej + próba szczelności kpl. 1 17. zerwanie kasetonów na sufitach lok. 1 18. zerwanie wykładziny podłogowej z podłóg lok. 1 19. ułożenie płyty OSB / kuchnia + pokój + pokój lok. 1 20. ułożenie paneli podłogowych j.w. lok. 1 21. montaż listew podłogowych rozbieralnych lok. 1 22. szpachlowanie 2x ścian i sufitów - malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych lok. 1 23. malowanie pom. wc zlok. na kl. sch. pom. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.