Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-26
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego, kopiującego i faksującego znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek Warszawa ul. Kondratowicza 20 i ul. Chodecka 2, poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usługi serwisowej (naprawy, konserwacje, regulacje).
Numer ogłoszenia: 93138 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego, kopiującego i faksującego znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek Warszawa ul. Kondratowicza 20 i ul. Chodecka 2, poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usługi serwisowej (naprawy, konserwacje, regulacje)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego, kopiującego i faksującego znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek Warszawa ul. Kondratowicza 20 i ul. Chodecka 2, poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów, kserokopiarek (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usługi serwisowej (naprawy, konserwacje, regulacje). W ramach przeglądu konserwacyjnego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum: - przegląd i czyszczenie sekcji grzejnej, - przegląd i czyszczenie sekcji wywołującej, - przegląd i czyszczenie zespołu przenoszenia obrazu - czyszczenie wnętrza odkurzaczem (usunięcie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), - czyszczenie zespołu optyki, - czyszczenie kaset papieru, - czyszczenie filtrów, - czyszczenie drogi transportu papieru, - czyszczenie sekcji pobierania papieru, - sprawdzenie poprawności działania urządzenia , - regulacja jakości kopii 2. W ramach napraw urządzeń drukujących Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum: - zdiagnozowanie usterki, - wykonanie odpowiednich czynności serwisowych w celu usunięcia usterki, - wymianę odpowiednich części lub podzespołów, zgodnych z zaleceniem i specyfikacją techniczną producenta urządzenia, niezbędnych do naprawy urządzenia, - dokonanie odpowiednich regulacji i innych czynności w celu doprowadzenia urządzenia do pełnej sprawności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 50.32.32.00 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia, wyrażającego się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali lub wykonują co najmniej dwa zamówienia obejmujące usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń drukujących wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych obejmujące minimum 100 urządzeń każda usługa. W przypadku usług wykonywanych uznany zostanie zakres już należycie wykonanych w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń drukujących wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych obejmujące minimum 100 urządzeń każda usługa. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w-w warunek powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, formularz cenowy, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy,Ul. L. Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa pokój 202 II piętro. Opłata Za dokumentację 20,00 zł. Płatnw w kasie Urzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy,Ul. L. Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa , biuro podawcze, parter budynku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług z zakresu prowadzenia nauki języków obcych dla pracowników Urzędu Dozoru Technicznego w latach 2024-2026, znak sprawy ZP-DK-51/24
- Dostawa macierzy i przełączników SAN wraz ze wsparciem
- Organizacja i obsługa logistyczna spotkań monitorujących w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego (PDE 2.0)
- Budowa i przebudowa dróg pożarowych na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Sarbinowie przy ul. Nadmorskiej 16 wraz ze zmianą zagospodarowania terenu i infrastrukturą
- Remont drogi wojewódzkiej nr 265 od km 39+900 do km 41+169 na odcinku Krzywie - Gostynin - nr postępowania 140/24
- Okresowa kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych - przeglądy elektryczne 5 letnie instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych i użytkowych AMW OReg. Szczecin - Obszar: Kołobrzeg, Świdwin
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego
- USŁUGA UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z NAJMEM URZĄDZEŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawa sukcesywna tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wykorzystywanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w tym w Delegaturach
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.