eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie usług aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy prowadzących do zatrudnienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Rzeszów: Wykonanie usług aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy prowadzących do zatrudnienia
Numer ogłoszenia: 93123 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2610 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy prowadzących do zatrudnienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy prowadzących do zatrudnienia. Charakterystyka przedmiotu zamówienia dotycząca Zamawiającego w odniesieniu do Pilotażu, o którym mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ -Projekt Pilotażowy Partnerstwo dla Pracy z dnia 27 listopada 2012r. Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Powiatowe Urzędy Pracy biorące udział w realizacji zamówienia: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu Planowana liczba uczestników Pilotażu wynosi: 984 osoby przy czym dopuszcza się odstępstwa od podanych wartości procentowych na poziomie 2 pkt.% w każdej grupie.Wykonawca musi zapewnić obsługę uczestników pilotażu w miejscowości, w której siedzibę mają wskazane wyżej Powiatowe Urzędy Pracy.) Obowiązki Wykonawcy, tj. dostawcy usług, zgodnie z Projektem Pilotażowym Partnerstwo dla Pracy: 1)Realizuje działania wobec uczestników pilotażu w oparciu o metody i formy pracy z bezrobotnymi zaproponowane w ofercie, zgodnie z harmonogramem i założeniami pilotażu. 2)Uzyska wskaźnik skuteczności zatrudnieniowej dostawcy usług, na poziomie nie niższym niż zadeklarowany w ofercie, który nie może być niższy niż 35% oraz wskaźnik utrzymania w zatrudnieniu, na poziomie nie niższym niż zadeklarowany w ofercie, który nie może być niższy niż 50%. Wskazanie w ofercie wskaźników niższych spowoduje odrzucenie oferty. 3)Zobowiązany jest do współpracy z realizatorem pilotażu w zakresie przekazywania istotnych informacji mogących mieć wpływ na realizację/zagrożenie realizacji pilotażu lub jego efekty. 4)Zobowiązany jest do współpracy z powiatowym urzędem pracy w zakresie przekazywania istotnych informacji mogących mieć wpływ na realizację/zagrożenie realizacji pilotażu lub jego efekty, w szczególności informuje powiatowy urząd pracy o:stawieniu się/niestawieniu się uczestnika pilotażu skierowanego przez powiatowy urząd pracy,podjęciu przez uczestnika pilotażu zatrudnienia, usprawiedliwionej nieobecności, zakończeniu działań aktywizacyjnych i braku podjęcia zatrudnienia przez uczestnika pilotażu,przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa w działaniach aktywizacyjnych oraz o zaistniałych w tych przypadkach przyczynach. Ocena okoliczności oraz winy uczestnika pilotażu lub jej braku należy do powiatowego urzędu pracy,utracie zatrudnienia przez uczestnika pilotażu oraz o zaistniałych w tych przypadkach przyczynach, Ocena okoliczności oraz winy uczestnika pilotażu lub jej braku należy do powiatowego urzędu pracy. 5)Zobowiązuje się do wykorzystywania informacji o uczestnikach pilotażu wyłącznie do realizacji pilotażu i nieudostępniania ich innym podmiotom. 6)Informuje uczestnika pilotażu o: zakończeniu wobec niego działań aktywizacyjnych po upływie 9 miesięcy od daty stawienia się uczestnika pilotażu u dostawcy usług w wyniku skierowania powiatowego urzędu pracy oraz konieczności stawienia się w powiatowym urzędzie pracy,konieczności zgłoszenia się do powiatowego urzędu pracy celem ponownego zarejestrowania i skierowania do dostawcy usług - w przypadku utrzymania zatrudnienia przez okres krótszy niż 3 miesiące. Taka możliwość istnieje do czasu realizacji przez dostawcę usług działań aktywizacyjnych w ramach pilotażu. 7)W przypadku rezygnacji uczestników pilotażu z udziału w pilotażu po wypłaceniu dostawcy usług wynagrodzenia za bilans otwarcia lub bilans aktywizacyjny, w okresie do trzech miesięcy od dnia rezygnacji uczestnika pilotażu, dostawca usług może zawnioskować do powiatowego urzędu pracy o przeprowadzenie rekrutacji uzupełniającej. W takim przypadku dostawcy usług nie przysługuje ponownie odpowiednio I lub II transza wynagrodzenia i nie ulegnie również przedłużeniu okres realizacji umowy. 8)W przypadku otrzymania od realizatora pilotażu informacji o braku możliwości skierowania przez powiatowy urząd pracy wymaganej umową o współpracy liczby osób bezrobotnych, dostawca usług może złożyć do realizatora pilotażu wniosek o przeprowadzenie rekrutacji uzupełniającej, we wskazanych przez dostawcę usług powiatowych urzędach pracy, będących stronami umowy o współpracy. W takiej sytuacji realizator pilotażu określa dla wskazanych przez dostawcę usług powiatowych urzędów pracy, będących stronami umowy o współpracy, liczbę oraz strukturę osób bezrobotnych, które zostaną skierowane do dostawcy usług. W takim przypadku możliwe jest przedłużenie okresu realizacji umowy o kolejny miesiąc. 9)Dokumentuje działania aktywizacyjne wobec uczestników pilotażu w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 7 do pilotażu. Informacje wynikające z formularzy poddane zostaną analizie w ramach badania ewaluacyjnego realizowanego przez firmę wskazaną przez Ministra. 10)Współpracuje z pracodawcami oraz partnerami na rzecz umieszczenia uczestników pilotażu w zatrudnieniu. 11)Udzielane przez dostawcę usług pracodawcy wsparcie, które ma na celu doprowadzenie do zatrudnienia uczestnika pilotażu, nie nosi znamion pomocy publicznej. Wszelkie działania podejmowane przez dostawcę usług finansowane są z jego środków. 12)Ma obowiązek, na każdym etapie realizacji pilotażu, udostępnić realizatorowi pilotażu wszelką dokumentację dotyczącą realizacji pilotażu, 13)Wnioskuje do realizatora pilotażu o wypłatę transz wynagrodzenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi finansowania dostawcy usług. a.Wraz z wnioskiem o wypłatę transzy I - należność za bilans otwarcia i transzy II - należność za bilans aktywizacyjny dostarcza odpowiednio bilans otwarcia i bilans aktywizacyjny. b.Wraz z wnioskiem o wypłatę Premii I i Premii II dostarcza listę imienną uczestników pilotażu, którzy podjęli zatrudnienie z informacją o formie zatrudnienia wraz z oświadczeniem dostawcy usług o zgodności przedstawionych informacji ze stanem faktycznym oraz dołącza dokumenty uwiarygodniające zatrudnienie . 14)Zapewnia miejsce do obsługi uczestników pilotażu - Ośrodek aktywizacji - w miejscowości, gdzie siedzibę ma powiatowy urząd pracy biorący udział w pilotażu (wskazany w rozdz .II ust.5 lit. a SIWZ). Ośrodek ten powinien znajdować się w dogodnej lokalizacji, właściwie oraz czytelnie oznakowany, powinien znajdować się w budynku, którego stan techniczny nie zagraża życiu lub zdrowiu pracowników i klientów. Powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Powinien być wyposażony w sprzęt niezbędny do prawidłowego jego funkcjonowania (meble i artykuły biurowe) dysponować dostępną przynajmniej jedną linią telefoniczną lub telefonem komórkowym oraz komputerem z dostępem do Internetu. W ośrodku aktywizacyjnym powinna być dostępna pełna dokumentacja wdrażanego projektu pilotażowego (zarówno merytoryczna jak i finansowa związana z realizowanym wsparciem) oraz personel realizujący projekt (wskazany w rozdz. III ust. 1 pkt.1.3 SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.10.00 - Usługi poszukiwania pracy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Badawczo-Szkoleniowy Sp. zo.o., ul. Artyleryjska 3K, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9643200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8364000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9840000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.