eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Wycinka drzew uszkodzonych w wyniku anomalii pogodowych przeprowadzana w ramach zadaniaUporządkowanie terenów zielonych oraz przebudowa placów zabaw na terenie osiedla Czerniawa-Zdrój

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Świeradów-Zdrój: Wycinka drzew uszkodzonych w wyniku anomalii pogodowych przeprowadzana w ramach zadania: Uporządkowanie terenów zielonych oraz przebudowa placów zabaw na terenie osiedla Czerniawa-Zdrój
Numer ogłoszenia: 93068 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62367 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew uszkodzonych w wyniku anomalii pogodowych przeprowadzana w ramach zadania: Uporządkowanie terenów zielonych oraz przebudowa placów zabaw na terenie osiedla Czerniawa-Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usunięcie uszkodzonych w październiku 2009r na skutek okiści drzew -112 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Park-M Krzysztof Mróz, Ul. Trakt Św. Kingi 9, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581775,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39900,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 5b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 06.10.2009 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia dodatkowego do dnia 07.10.2012 r.; 2. zamówienie dodatkowe może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Park-M Krzysztof Mróz ul. Trakt Św. Kingi 9 33-340 Stary Sącz, 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 445 095,64 zł, a wartość zamówienia dodatkowego do 222 547,82 zł; Zamawiający nie korzystał do tej pory z zamówień dodatkowych do umowy nr OR.ZP1.340-32a/09; 4. zamówienie jest niezbędne do prawidłowego wykonania zadania podstawowego, jego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-32a/09 ); 6. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości 39 900,00 zł, dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 30.03.2010 r. do 30.04.2010 r. jest zgodne z przepisami

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.