To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Dębica: Papier do drukarek, faxów, kserokopiarek i inny - dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Numer ogłoszenia: 93031 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 68323 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, ul. Krakowska, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6808224, fax 014 6808224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Papier do drukarek, faxów, kserokopiarek i inny - dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Papier kserograficzny A-3 białość min. 161CIE/ryza-500ark. - 120 ryz 2.Papier kserograficzny A-4 białość min. 161CIE/ryza-500ark. - 5.000 ryz 3.Papier kserograficzny A-4 białość min. 172CIE/ ryza-500ark. - 50 ryz 4.Papier kom. perf. do druk. igł. skł 375x12x/1+1/ - 12 op. 5.Papier kom. perf. do druk.igł. skł. 240x12x/1+2/ - 15op. 6.Papier kom. perf. do druk. igł. skł. 240x12x/1+1/ - 40 op. 7.Papier termiczny do faxu szer. 210mm/sx30mb. - 24 szt. 8.Papier kom. perf. do druk.igł.skl. 240x12x/1+0/ - 12 op. 9. Papier komputer. składanka 375x12x1+0 - 6 op. 10. Papier kancelaryjny A-3, op.- 500k - op. 11.Papier wizytówkowy-karton/op.25szt./ - 15 op. 12.Papier ksero A-4 kolor. 80g.pzdobny,koresp. - 20 ryz. 13.Papier termoczuły szerokość 110mm - 50 szt. 14.Papier termoczuły szerokość 56mm - 70 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 44684,04 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Papier do drukarek, faxów, kserokopiarek i inny..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- HURT-PAPIER Ryszard CEBULA S.j., ul. Podkarpacka 57b, 35-082 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 44684.04
- Oferta z najniższą ceną: 44684.04 / oferta z najwyższą ceną: 51890.67
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- DIALIZATORY DO HEMODIALIZ W PAKIECIE III DLA STACJI DIALIZ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy" 2
- Rozbudowa instalacji PV na kompleksie basenów "NEMO" w Pustkowie Osiedlu
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do miejsc siedziby Zamawiającego Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie artykułów biurowych
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2024)
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.