eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › AZ-8/2015wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji elektrycznych w wyszczególnionych obiektach Muzeum Narodowego w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Poznań: AZ-8/2015: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji elektrycznych w wyszczególnionych obiektach Muzeum Narodowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 92975 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568132, faks 061 8515898.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl, http:bip.mnp.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZ-8/2015: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji elektrycznych w wyszczególnionych obiektach Muzeum Narodowego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji elektrycznych w wyszczególnionych obiektach Muzeum Narodowego w Poznaniu: a)Muzeum Instrumentów Muzycznych, ul. Stary Rynek 45, Poznań b)Gmach Główny Muzeum Narodowego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 9, Poznań (dział księgowości); c)Muzeum Pałac w Rogalinie ul. Arciszewskiego 2, Rogalin (czworaki mieszkalne zespołu pałacowego i stajnia), w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Oprócz prac wykonywanych w oparciu o dokumentację będącą załącznikiem nr 1 do przedmiotowej specyfikacji, Zamawiający wymaga wykonania w gmachu głównym Muzeum Narodowego w Poznaniu prac polegających na montażu kabli informatycznych i wkucia istniejących kabli alarmowych oraz dostawy niezbędnych urządzeń. Wymagany przez Zamawiającego zakres prac: Wykonawca jest zobowiązany do wkucia ścianę (rozprowadzenie po pomieszczeniach działu księgowego Zamawiającego) 1000 metrów bieżących skrętki ekranowanej kategorii VI oraz zakończenia tych kabli w 30 gniazdach kompletnych kategorii VI- wtynkowych. Ponadto kable zostaną rozprowadzone z pomieszczenia piwnicznego (przewiert) z szafy telekomunikacyjnej 19 calowej o głębokości minimalnej 600 mm i wysokości 12U. Szafę kompletną, wyposażoną w drzwi ażurowe należy zamocować do ściany z cegły. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy: a)w/w szafy telekomunikacyjnej, b)patchpanelu 19 calowego kat. VI z 24 gniazdami - 2 komplety c)zasilacza UPS 1000 VA 19 cali wysokość 2 U- 1 sztuka d)przełącznika sieciowego kat. VI 19 cali - 48 gniazd - programowalnego, prędkość 100/1000Gb/s z 4 gniazdami SFP - 1 sztuka Wyżej wymienione sprzęty muszą być fabrycznie nowe, tj. nie mogą być używane przed dniem dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do wkucia w ścianę przewodów instalacji alarmowej. Przewody te znajdują się na ścianach w korytkach i należy je wkuć w ścianę, bez konieczności rozłączania i ponownego łączenia. Bruzda pobiegnie w tym miejscu, w którym przewody alarmowe są ułożone w korytkach na ścianie, ewentualnie suficie. Łączna długość bruzdy wynosi do 150 m bieżących. Należy ją wyprawić i zamalować. Wymagania dotyczące robót: Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami,warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisami przeciwpożarowymi oraz zasadami wynikającymi ze specyfiki pracy w muzeum..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przynajmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu (budowie) lub remoncie lub modernizacji, wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi być spełniony samoistnie choćby przez jednego z wykonawców tworzących konsorcjum

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu: Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba: Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z § 24 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r.w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych .Osoba posiadająca ważne uprawnienia wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich w kategorii D lub uprawnienia o równoważnym zakresie, wydane przez inny upoważniony do tego podmiot - 1 osoba: Osoba powinna posiadać uprawnienia kategorii D Stowarzyszenia Elektryków Polskich na stanowisku dozoru w zakresie elektroenergetycznym - dla osób na stanowiskach technicznych i innych kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie obsługi, konserwacji, napraw kontrolno-pomiarowych i montażu oraz osób sprawujących nadzór nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych lub uprawnienia o równoważnym zakresie wydane przez inny upoważniony do tego podmiot. Osoba posiadająca ważne uprawnienia wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich w kategorii E lub uprawnienia o równoważnym zakresie, wydane przez inny upoważniony do tego podmiot-1 osoba: Osoba powinna posiadać uprawnienia kategorii E Stowarzyszenia Elektryków Polskich na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym - dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenegetycznych i wykonujących prace w zakresie: obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno-pomiarowym i montażu lub uprawnienia o równoważnym zakresie wydane przez inny upoważniony do tego podmiot.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie muszą się znaleźć przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie lub modernizacji, wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto każda (słownie:sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien być spełniony samoistnie choćby przez jednego z wykonawców tworzących konsorcjum. Do tych właśnie robót należy dołączyć dowód, określający czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane w zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Dowód, o którym mowa powyżej, to zgodnie z § 1ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane-( Dz.U. z 2013 poz. 231):1)poświadczenie 2)inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.Uwaga nr 1 - jeżeli zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego ta robota budowlana została wcześniej wykonana, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższego dowodu.Uwaga nr 2 - poświadczenie - każdy dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane lub przez podmiot mający kompetencje by to potwierdzić (np. referencje, potwierdzenia dobrego wykonania umowy, listy referencyjne);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca spełnia powyższe warunki polegając na wiedzy, doświadczeniu lub potencjale osobowym innych podmiotów (art. 26.2b ustawy) lub inny dokument, dowód wykazujący, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy dotyczącej zmiany wynagrodzenia wynikającego ze zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiednio do nowej stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Zmiana stawki VAT może nastąpić tylko w drodze nowelizacji ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2015r. Nr 177, poz. 1054, ze zm.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.mnp.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, pokój 209. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże siwz w ciągu 5 dni, cena siwz: 150 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.