Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-01-13
Stalowa Wola: Usługi ratownictwa wodnego na basenach krytych MOSiR Stalowa Wola w okresie od 12 stycznia do 15 lutego 2016 roku
Numer ogłoszenia: 9296 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ratownictwa wodnego na basenach krytych MOSiR Stalowa Wola w okresie od 12 stycznia do 15 lutego 2016 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z basenów krytych MOSIR, zgodnie z ustalo-nymi umową, grafikami pracy dla obsady ratowniczej Wykonawcy. 2. Egzekwowanie przestrzegania zapisów obowiązujących na basenach regulaminów i instrukcji (zał.nr 7) 3. Realizacji zakresu obowiązków ratownika (zał. Nr 8) 3.1 Godziny pracy pływalni oraz zakres obowiązków zawarte są w projekcie umowy (zał.nr 5) 3.2 Opis obiektów objętych przedmiotową usługą. 1) Basen kryty o wymiarach 25m x 13 m i głębokościach od 1.1 m do 3m z wieżą o wys.2m; 2) Basen kryty o wymiarach 25m x 13 m i głębokościach od 1.3m do 1.8m 3) Basen szkolny, kryty o wymiarach 13m x 6m i głębokościach od 0,9m do 1.1 m , z masażami poziomymi podwodnymi i pionowymi. 4) Basen jaccuzi okrągły o średnicy 1,8 m 5) Zjeżdżalnia rurowa o długości 65m z hamownią o wym. 2m x 4m 6) Sauna sucha i parowa, ogólnodostępna dla korzystających z basenów, dla około 15 osób 3.4 Planowana ilości godzin dyżurów w soboty, niedziele i święta na krytych basenach wynosi 800 godzin, a zapotrzebowanie na dyżury w dni powszednie na basenach krytych i otwar-tych wynosi 400 godzin dyżurów. Dni i godziny wykonania usługi zostaną wyszczególnio-ne we wzorze umowy (zał.nr 6). 3.5 Liczba ratowników i ilość godzin pracy wykazanych w pkt. 3.4 jest wartością szacunkową nie może stanowić podstawy do wnoszenia jakichkolwiek roszczeń w trakcie realizacji usługi. 3.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku np. przerwy technologicznej, awarii systemów uzdatniania wody lub innych przyczyn obiektywnych, nie ujętych w SIWZ i w umowie których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. 3.7 Z powodu zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu usługi, nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego. 3.8 Rozliczenie w toku realizacji umowy, będzie następowało w cyklach miesięcznych w opar-ciu o zatwierdzony grafik dyżurów i faktycznie zrealizowane godziny dyżurów w cenie jednostkowej zadeklarowanej i zapisanej w umowie. 6.1 Termin realizacji umowy. Planowana realizacja umowy to okres od 12 stycznia do 15 lutego 2016 roku, przy czym zamawiają-cy zastrzega sobie prawo do zmiany ww. terminów z przyczyn, których nie jest w stanie przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TARNOBRZESKIE Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, Al. Niepodległości 2, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15576,00
Oferta z najniższą ceną: 15576,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15576,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający - Gmina Stalowa Wola, udzielił zamówienia wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, a mianowicie wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, lecz nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zamawiający wszczął dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 10 grudnia 2015 unieważnione ze względu na fakt, iż żadna z niepodlegających odrzuceniu ofert nie zmieściła się w kwocie jaką zamawiający mógł przeznaczyć na wykonanie zamówienia oraz 23 grudnia 2015 r., które zakończyło się unieważnieniem postępowania w dniu 8 stycznia 2016 r. ze względu na występujące błędy w postępowaniu przetargowym, naruszające uczciwą konkurencję (Zamawiający skierował wadliwe wezwania do uzupełnienia do Wykonawców niniejszego postępowania dotyczące zobowiązań do współpracy członków kadry, jak również bezzasadnie wezwał o brak prawidłowo złożonej polisy. Ponadto w zapisach ogłoszenia o zamówieniu znalazły się zapisy nierówno traktujące podmioty polskie i zagraniczne, jak również zapisy niezgodne z SIWZ). Po unieważnieniu niniejszego postępowania zamawiający zamierza wszcząć niezwłocznie ponownie procedurę udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, lecz w związku z tym, iż dotychczasowe umowy z wykonawcami świadczącymi usługi ratownictwa skończyły się w dniu 10 stycznia 2016 r., niemożliwe było zachowanie terminów określonych dla tego trybu postępowania. Niniejsze zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone tylko na okres rozstrzygnięcia kolejnego przetargu w trybie nieograniczonym , tj. do dnia 15 lutego 2016 r. w celu zachowania ciągłości usługi ratownictwa wodnego na basenach krytych MOSiR Stalowa Wola.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola Nr 5 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli .
- Świadczenie usług poligraficznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa kanalizacji deszczowej przy budynkach nr 40 i 44 przy ul. Wojska Polskiego w Stalowej Woli.
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego oraz usług pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie Pływalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie"
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Pływalni Krytej w Kostrzynie nad Odrą"
- Usługi kafeteryjne
- Świadczenie kompleksowej usługi ratowniczej w obiektach zarządzanych przez Spółkę Termy Cieplickie w Jeleniej Górze
- Organizacji imprezy pod nazwą: "3x3 Silesia Basket" w dniach 12-13 lipca 2024 roku na Stadionie Śląskim w Chorzowie.
więcej: Usługi w zakresie sportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.