eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › EZ-ZP-18/2015 Usługa koszenia trawy na terenie miasta Stargard Szczeciński

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Stargard Szczeciński: EZ-ZP-18/2015 Usługa koszenia trawy na terenie miasta Stargard Szczeciński
Numer ogłoszenia: 92956 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73546 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5771274, faks 91 5772128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ-ZP-18/2015 Usługa koszenia trawy na terenie miasta Stargard Szczeciński.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia trawy z podziałem na sektory część I-V na terenie Miasta Stargard Szczeciński. Specyfikacja techniczna dot. usług związanych z utrzymaniem zieleni: Część I. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach (Zadanie nr I z Załącznika nr 4 - łączna powierzchnia 645 894,00 m2) 1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość, 2 wysokość koszenia powinna wynosić od 5-8 cm, 3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego, 5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach, 6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem, 7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę, 9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł 10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie. 11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 1 z Załącznika nr 4 12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja (w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7. Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. Część II. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach Zadanie nr 2 z Załącznika nr 5 - łączna powierzchnia 629 019,00 m2 1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość, 2 wysokość koszenia powinna wynosić od 5-8 cm, 3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego, 5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach, 6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem, 7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę, 9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł 10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie. 11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 2 z Załącznika nr 5 12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, Kategoria IV: koszenie 2 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 30 czerwca. W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7. Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. Część III. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach Zadanie nr 3 z Załącznika nr 6 - łączna powierzchnia 481 346,00 m2 1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość, 2 wysokość koszenia powinna wynosić od 5-8 cm, 3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego, 5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach, 6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem, 7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę, 9 w przypadku uszkodzeń mienia np. samochodów, okien itp. na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł 10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie. 11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 3 z Załącznika nr 6 12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7. Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. Część IV. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach Zadanie nr 4 z Załącznika nr 7 - łączna powierzchnia 716 644,12 m2 1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość, 2 wysokość koszenia powinna wynosić od 5-8 cm, 3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego, 5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach, 6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem, 7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę, 9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł 10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie. 11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 4 z Załącznika nr 7 12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja (w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 6. Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. Część V. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach Zadanie nr 5 z Załącznika nr 8 - łączna powierzchnia 695 316,88 m2 1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość, 2 wysokość koszenia powinna wynosić od 5-8 cm, 3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego, 5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach, 6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem, 7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, 8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę, 9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł 10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie. 11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 5 z Załącznika nr 8 12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja (w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca. Kategoria IV: koszenie 2 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 30 czerwca. W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7. Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. 2. Pozostałe wymagania (wspólne dla wszystkich zadań 1 Wykonawca realizujący poszczególne usługi będzie dysponował sprzętem niezagrażającym bezpieczeństwu oraz spełniającym wszelkie wymogi dot. ochrony środowiska, 2 Pracownicy wykonujący wszelkie czynności powinni posiadać niezbędne szkolenia z zakresu BHP oraz powinni być wyposażeni w jednakowe ochronne ubrania robocze oraz posiadać kamizelki odblaskowe w przypadku pracy w pasie drogowym, 3 w przypadku spowodowania przez Wykonawcę zniszczeń terenów na których wykonywane są prace i nieprzywrócenia ich do stanu pierwotnego, Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy odszkodowania w wysokości adekwatnej do poniesionych nakładów koniecznych do przywrócenia terenów do stanu pierwotnego, 4 w przypadku uszkodzeń mienia np. samochodów, okien itp. na terenach na których wykonywane są prace Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł, obowiązujące w całym okresie trwania niniejszej umowy, 5 po każdym wykonaniu zleconych prac jednego zadania zleconego przez Zamawiającego zostanie sporządzony protokół odbioru, w którym odnotowywane będą wszelkie uwagi/zastrzeżenia lub ich brak, a także obmiar powykonawczy ilości wykonanych prac. W imieniu Zamawiającego protokół będzie podpisywać kierownik Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych lub wyznaczona przez niego osoba. 6 Na podstawie protokołu odbioru, bez stwierdzonych wad. Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu z terminem płatności 30 dni od dostarczenia faktury zamawiającemu Faktura zostanie wystawiona przy uwzględnieniu cen netto z oferty cenowej Wykonawcy powiększonych o aktualnie obowiązującą stawkę podatku VAT, faktury wystawiane będą przez Wykonawcę w systemie miesięcznym. 7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli sposobu gospodarowania odpadami powstałymi podczas realizacji zadania. 8 Przez sezon koszenia rozumie się okres czasu o 15.04.2015r. do 31.10.2015r. 9 Zagospodarowanie odpadów zielonych zebranych w worki spoczywa na Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIR-MAR Mariola Suchańska, ul. Dębogórska 34/36, 71-717 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77507,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90434,91

  • Oferta z najniższą ceną: 90434,91 / Oferta z najwyższą ceną: 275895,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIR-MAR Mariola Suchańska, ul. Dębogórska 34/36, 71-717 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75482,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81427,92

  • Oferta z najniższą ceną: 81427,92 / Oferta z najwyższą ceną: 230994,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIR-MAR Mariola Suchańska, ul. Dębogórska 34/36, 71-717 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57761,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66840,66

  • Oferta z najniższą ceną: 66840,66 / Oferta z najwyższą ceną: 202833,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FWHU WYSZOMIRSKI, ul. Spokojna 3, 74-300 Myślibórz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85997,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87675,20

  • Oferta z najniższą ceną: 87675,20 / Oferta z najwyższą ceną: 289287,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FWHU WYSZOMIRSKI, ul. Spokojna 3, 74-300 Myślibórz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83438,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82157,99

  • Oferta z najniższą ceną: 82157,99 / Oferta z najwyższą ceną: 82603,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.