eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont budynków nr 1, nr 3, nr 12, nr 13, nr 14 i nr 15 w kompleksie wojskowym w m. Piła, Al. Powstańców Wlkp. 180

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Poznań: Remont budynków nr 1, nr 3, nr 12, nr 13, nr 14 i nr 15 w kompleksie wojskowym w m. Piła, Al. Powstańców Wlkp. 180
Numer ogłoszenia: 92817 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków nr 1, nr 3, nr 12, nr 13, nr 14 i nr 15 w kompleksie wojskowym w m. Piła, Al. Powstańców Wlkp. 180.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Zadanie nr 1 - Remont budynków nr 2 i nr 12. Budynek nr 2 1) Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Wykonanie krat stalowych 4) Wymiana okładzin cokołu i tynków elewacyjnych budynku 5) Częściowa rozbiórka ścianek działowych i postawienie nowych ścianek działowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz wymiana okładzin podłogowych w pomieszczeniach 6) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicami 7) Wymiana instalacji odgromowej. Budynek nr 12 1) Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Wykonanie krat stalowych 4) Wymiana okładzin cokołu i tynków elewacyjnych budynku 5) Wymiana chodnika i opaski wokół budynku 6) Wymiana okładzin podłogowych w pomieszczeniach, stolarki drzwiowej wewn. i zewn. 7) Odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów 8) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicami 9) Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z białym osprzętem 10) Wymiana instalacji odgromowej. Zadanie nr 2 - Remont budynku nr 15. 1) Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Wykonanie krat stalowych 4) Wymiana okładzin cokołu i tynków elewacyjnych budynku 5) Wymiana chodnika i opaski wokół budynku 6) wymiana okładzin podłogowych w pomieszczeniach, stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz bram 7) Odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów 8) Wymiana instalacji elektrycznej 9) Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z białym osprzętem, w tym hydrantu z.w. oraz zasuwy na przyłączu wody do budynku 10) Wymiana wentylacji - wentylatorów kanałowych i dachowych 11) Wymiana instalacji odgromowej. Zadanie nr 3 - Remont budynków nr 13 i nr 14. Budynek nr 13 1) Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Wykonanie krat stalowych 4) Wymiana okładzin cokołu i tynków elewacyjnych budynku 5) Wymiana chodnika i opaski wokół budynku 6) Wymiana podłóg drewnianych w pomieszczeniach, stolarki drzwiowej wewn. i zewnętrznej 7) Wymiana tynków wewnętrznych 8) Odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów 9) Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej 10) Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej, w tym hydrantu z.w. oraz instalacji c.o. 11) Wymiana wentylacji - wentylatorów dachowych 12) Wymiana instalacji odgromowej. Budynek nr 14 1) Naprawa pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Naprawa tynków elewacyjnych budynku 4) Wymiana chodnika i opaski wokół budynku 5) Naprawa posadzek w pomieszczeniach, stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej 6) Naprawa tynków wewnętrznych 7) Odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów 8) Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej 9) Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej, w tym hydrantu z.w. oraz instalacji c.o. Zadanie nr 4 - Remont budynku nr 3. 1) Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Naprawa tynków elewacyjnych budynku oraz wymiana okładziny cokołu 4) Wymiana chodnika i wykonanie opaski wokół budynku 5) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz bram 6) Wymiana stalowych cylindrycznych wywietrzników dachowych oraz czerpni, wyrzutni ściennych 7) Wymiana instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają kosztorysy ślepe oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załączniki nr 7a-7f i 8 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 20% wartości zamówienia podstawowego (oddzielnie dla każdego zadania częściowego)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynajmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne oraz przynajmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych bądź osobą, która dysponuję łącznie wymaganymi wyżej uprawnieniami budowlanymi [zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 z 2006 r. poz. 578 z późniejszymi zmianami)] lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji; przynależne do właściwej Izby samorządu zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1do SIWZ, b) szczegółowe kosztorysy ofertowe, c) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza), 2. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a) uprawnienia kierowników robót oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (np. PIIB), b) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - czas realizacji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: a) Zmiany wynagrodzenia - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT, b) Zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów, urządzeń itp. - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie z produkcji materiałów, urządzeń itp. a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów świadczenia, c) Zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych, d) Zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy, e) Zakresu realizacji umowy - w szczególności w przypadku wykonania robót dodatkowych lub zamiennych określonych w § 9 ust. 3 wzoru umowy, f) Zmiany w zakresie terminu realizacji umowy z powodu konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, a także niekorzystnych, uzasadnionych siłą wyższą warunków atmosferycznych trwających dłużej niż 2 tygodnie, g) Wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, bud. nr 5, wejście C, p. 6 i 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 12:00, miejsce: 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 2, pokój. 17A parter - kancelaria WOG-u, czynna w godz. 8:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont budynków nr 2 i nr 12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek nr 2 1) Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Wykonanie krat stalowych 4) Wymiana okładzin cokołu i tynków elewacyjnych budynku 5) Częściowa rozbiórka ścianek działowych i postawienie nowych ścianek działowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz wymiana okładzin podłogowych w pomieszczeniach 6) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicami 7) Wymiana instalacji odgromowej. Budynek nr 12 1) Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Wykonanie krat stalowych 4) Wymiana okładzin cokołu i tynków elewacyjnych budynku 5) Wymiana chodnika i opaski wokół budynku 6) Wymiana okładzin podłogowych w pomieszczeniach, stolarki drzwiowej wewn. i zewn. 7) Odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów 8) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicami 9) Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z białym osprzętem 10) Wymiana instalacji odgromowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont budynku nr 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Wykonanie krat stalowych 4) Wymiana okładzin cokołu i tynków elewacyjnych budynku 5) Wymiana chodnika i opaski wokół budynku 6) wymiana okładzin podłogowych w pomieszczeniach, stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz bram 7) Odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów 8) Wymiana instalacji elektrycznej 9) Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z białym osprzętem, w tym hydrantu z.w. oraz zasuwy na przyłączu wody do budynku 10) Wymiana wentylacji - wentylatorów kanałowych i dachowych 11) Wymiana instalacji odgromowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Remont budynków nr 13 i nr 14..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek nr 13 1) Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Wykonanie krat stalowych 4) Wymiana okładzin cokołu i tynków elewacyjnych budynku 5) Wymiana chodnika i opaski wokół budynku 6) Wymiana podłóg drewnianych w pomieszczeniach, stolarki drzwiowej wewn. i zewnętrznej 7) Wymiana tynków wewnętrznych 8) Odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów 9) Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej 10) Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej, w tym hydrantu z.w. oraz instalacji c.o. 11) Wymiana wentylacji - wentylatorów dachowych 12) Wymiana instalacji odgromowej. Budynek nr 14 1) Naprawa pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Naprawa tynków elewacyjnych budynku 4) Wymiana chodnika i opaski wokół budynku 5) Naprawa posadzek w pomieszczeniach, stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej 6) Naprawa tynków wewnętrznych 7) Odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów 8) Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej 9) Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej, w tym hydrantu z.w. oraz instalacji c.o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Remont budynku nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Naprawa tynków elewacyjnych budynku oraz wymiana okładziny cokołu 4) Wymiana chodnika i wykonanie opaski wokół budynku 5) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz bram 6) Wymiana stalowych cylindrycznych wywietrzników dachowych oraz czerpni, wyrzutni ściennych 7) Wymiana instalacji odgromowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas realizacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.