Ogłoszenie z dnia 2017-06-05
Ogłoszenie nr 92760 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.
Mysłowice: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79100-2017, 79667-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach, krajowy numer identyfikacyjny
000308258, ul.
ul. Bytomska
41,
41-400
Mysłowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
723183366, faks
323183362 323183287, e-mail
zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2myslowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Szp.2/NZ-271-6/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa :Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach w zakresie następujących części: 1.1. Część nr 1 zadania - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w skład którego wchodzi: A. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, B. dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności. 1.2. Część nr 2 zadania - Ubezpieczenie mienia, w skład którego wchodzi: A. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, B. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji/wandalizmu. C. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) stanowi wraz z załącznikami kompletny dokument, który obowiązuje wykonawcę i zamawiającego podczas całego prowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Dokładny opis ryzyka oraz przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Zamówienie podzielono na dwa zadania. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego, dwóch zadań, natomiast w ramach danego zadania oferta musi być kompletna ( tj. musi obejmować wszystkie pozycje ), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej specyfikacji zadań w trakcie procedury przetargowej, ani wydzielenia z zadań poszczególnych pozycji. 5. Ustala się następujące warunki płatności: 5.1. dla części zadania nr 1 płatność w 6 równych ratach - co 2 miesiące, przy czym pierwsza rata składki płatna w terminie 14 dni od wystawienia polisy, 5.2. dla części zadania nr 2 - płatność w 4 równych ratach - co 3 miesiące, przy czym pierwsza rata składki płatna w terminie 14 dni od wystawienia polisy. 6. Podane w formularzu ofertowym ceny dotyczą 12 miesięcy tj. 1 roku ( umowy zostaną zawarte na takie okresy ) 7. Oferty na poszczególne zadania, winny odpowiadać treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: opisom zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, z uwzględnieniem załącznika nr 3 do SIWZ, spełniać wszystkie wymagania w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekty umów załącznikach nr 4, 5 do SIWZ. 8. Zakres ubezpieczenia opisany w opisie przedmiotu zamówienia ( załączniki nr 2 do SIWZ) dla poszczególnych zadań jest zakresem minimalnym. 9. Zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia z których wynika, że zakres ubezpieczenia jest węższy niż zakres opisany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań nie mają zastosowania . 10. Jeśli warunki ubezpieczenia w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań nie precyzują istotnych kwestii związanych z ubezpieczeniem, wówczas stosuje się zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia poszczególnych rodzajów ubezpieczeń. 11. Klauzule obowiązkowe w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań muszą zostać przez zostać przez Oferenta bezwzględnie przyjęte
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
66516000-0
Dodatkowe kody CPV:
66515400-7,
66515000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT400000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 252640,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Ubezpieczenie mienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12763,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.