eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach



Ogłoszenie z dnia 2017-06-05

Ogłoszenie nr 92760 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.

Mysłowice: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 79100-2017, 79667-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach, krajowy numer identyfikacyjny 000308258, ul. ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 723183366, faks 323183362 323183287, e-mail zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Szp.2/NZ-271-6/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa :Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach w zakresie następujących części: 1.1. Część nr 1 zadania - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w skład którego wchodzi: A. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, B. dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności. 1.2. Część nr 2 zadania - Ubezpieczenie mienia, w skład którego wchodzi: A. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, B. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji/wandalizmu. C. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) stanowi wraz z załącznikami kompletny dokument, który obowiązuje wykonawcę i zamawiającego podczas całego prowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Dokładny opis ryzyka oraz przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Zamówienie podzielono na dwa zadania. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego, dwóch zadań, natomiast w ramach danego zadania oferta musi być kompletna ( tj. musi obejmować wszystkie pozycje ), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej specyfikacji zadań w trakcie procedury przetargowej, ani wydzielenia z zadań poszczególnych pozycji. 5. Ustala się następujące warunki płatności: 5.1. dla części zadania nr 1 płatność w 6 równych ratach - co 2 miesiące, przy czym pierwsza rata składki płatna w terminie 14 dni od wystawienia polisy, 5.2. dla części zadania nr 2 - płatność w 4 równych ratach - co 3 miesiące, przy czym pierwsza rata składki płatna w terminie 14 dni od wystawienia polisy. 6. Podane w formularzu ofertowym ceny dotyczą 12 miesięcy tj. 1 roku ( umowy zostaną zawarte na takie okresy ) 7. Oferty na poszczególne zadania, winny odpowiadać treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: opisom zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, z uwzględnieniem załącznika nr 3 do SIWZ, spełniać wszystkie wymagania w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekty umów załącznikach nr 4, 5 do SIWZ. 8. Zakres ubezpieczenia opisany w opisie przedmiotu zamówienia ( załączniki nr 2 do SIWZ) dla poszczególnych zadań jest zakresem minimalnym. 9. Zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia z których wynika, że zakres ubezpieczenia jest węższy niż zakres opisany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań nie mają zastosowania . 10. Jeśli warunki ubezpieczenia w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań nie precyzują istotnych kwestii związanych z ubezpieczeniem, wówczas stosuje się zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia poszczególnych rodzajów ubezpieczeń. 11. Klauzule obowiązkowe w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań muszą zostać przez zostać przez Oferenta bezwzględnie przyjęte

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 66516000-0
Dodatkowe kody CPV: 66515400-7, 66515000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT400000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A., Katarzyna.leskiewicz@interpolska.pl, Al. Jerozolimskie 172, 02-486 , Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 252640,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252640,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278564,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Ubezpieczenie mienia
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT30400.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A., Katarzyna.leskiewicz@interpolska.pl, Al. Jerozolimskie 172, 02-486, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12763,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12763,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25913,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.