eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Dostawa aparatury medycznej dla Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Piekary Śląskie: Dostawa aparatury medycznej dla Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 92684 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3938152, faks 032 3938127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej dla Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury medycznej dla Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich z podziałem na pakiety tj.: Pakiet 1 defibrylator z kardiowersją szt. 1, Pakiet 2 -kardiomonitory szt 3, Pakiet 3 pompa infuzyjna dwustrzykawkowa szt 3, Pakiet 4 - pompa infuzyjna objetowściowa szt 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymagania art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. ( Dz.U.nr 223 poz 1655 z 2007 r. ze zm. ), a także spełniający inne określone przez Zamawiającego w specyfikacji wymagania i potwierdzą powyższe wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, wykazami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i innych wymagań stawianych przez Zamawiającego nastąpi na podstawie wskazanych w specyfikacji i złożonych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń i wykazów, wg metody spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie, iż spełnia wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. W przypadku, gdy wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,muszą to zaznaczyć w punkcie 3 oświadczenia i dołączyć do oferty zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto Wykonawcy złożą: a)oświadczenie, że przedmiot zamówienia - stosownie do wybranych pakietów - odpowiadają obowiązującym normom określonym w aktualnych przepisach oraz wszystkim wymaganiom stawianym przez specyfikację istotnych warunków zamówienia ( wg wzoru zamawiającego), b)dokumenty potwierdzające, że oferowane aparaty są dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 ze. zm. ) tj. wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, deklaracja zgodności, certyfikat CE. c)ofertę cenową na formularzu Oferta ( wg wzoru zamawiającego), d)wypełniony druk Parametry techniczne w zakresie pakietu/ów do którego/ych Wykonawca przystępuje do przetargu (wg wzoru zamawiającego). e)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, f)wypełniony Formularz cenowy ( wg wzoru zamawiającego). Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają następujące dokumenty: a)dotyczące każdego z wykonawców dokumenty wymienione w części VI specyfikacji pkt4 a, b)oświadczenie pełnomocnika sporządzone według załącznika nr 2b do SIWZ, c)pozostałe wymagane dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U nr 87 poz. 605 z 2006 r. ze zm.), a które Zamawiający wskazał w specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalana 11. Na wniosek wykonawcy specyfikacja dostępna jest w wersji papierowej, wysyłana pocztą za zaliczeniem pocztowym, w cenie 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Defibrylator z kardiowersją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator z kardiowersją szt. 1 szczegółowo opisany w załaczniku nr 5a specyfikacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Kardiomonitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory szt 3 szczegółowo opisane w specyfikacji załacznik 5b..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa szt 3 , szczegółowo opisana w specyfikacji załącznik nr 5c..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Pompa infuzyjna objętościowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna objętowściowa szt 2 szczegółowo opisana w specyfikacji załacznik 5 d..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.