eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zamówienie uzupełniające do Dostawy radiologicznego systemu informatycznego (RIS) wraz z cyfrowym systemem archiwizacji danych obrazowych (PACS).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Chorzów: Zamówienie uzupełniające do Dostawy radiologicznego systemu informatycznego (RIS) wraz z cyfrowym systemem archiwizacji danych obrazowych (PACS).
Numer ogłoszenia: 9265 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 513560 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 3490141, 32 3490145, faks 32 3490145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do Dostawy radiologicznego systemu informatycznego (RIS) wraz z cyfrowym systemem archiwizacji danych obrazowych (PACS)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do Dostawy radiologicznego systemu informatycznego (RIS) wraz z cyfrowym systemem archiwizacji danych obrazowych (PACS). Przedmiot zamówienia obejmuje: - zakup dodatkowego oprogramowania do integracji systemu RIS z obecnie posiadanym systemem HIS, - instalacje w/w oprogramowania, - wdrożenie w/w oprogramowania, - uruchomienie w/w oprogramowania, - licencje konieczne do obsługi w/w oprogramowania, - szkolenie personelu w siedzibie ChCPiO - nadzór autorski nad w/w oprogramowaniem od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego do 31.12.2014 r. - serwis w okresie od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego do 31.12.2014, serwis obejmuje m.in.: instalację aktualizacji, obowiązkowe przeglądy, czas reakcji do 6h, czas usunięcia awarii uniemożliwiającej czasowe bądź trwałe wykonywanie podstawowych funkcji systemu - do 24 h, możliwość zgłoszenia awarii w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 , - gwarancję w okresie od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego do 31.12.2014, - konsultacje telefoniczne/wsparcie dotyczące przedmiotu zamówienia w okresie od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego do 31.12.2014. - transport, opakowanie, czynności związane z przygotowaniem dostawy, opłaty wynikające z polskiego prawa celnego i podatkowego itp. Oznaczenie sprawy: WRU/7/2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ResQmed Sp. z o.o., ul. Leśna 24 Łoziska, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18450,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z tym, iż Zamawiający przeprowadził w 2013 roku postępowanie na -Dostawę radiologicznego systemu informatycznego (RIS) wraz z cyfrowym systemem archiwizacji danych obrazowych (PACS)- PNU/11/2013 w trybie przetargu nieograniczonego oraz przewidział tam zamówienia uzupełniające, w związku z czym zgodnie z art. 67.1.7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia dotychczasowemu wykonawcy dostaw tj. firmie ResQmed Sp. z o.o., ul. Leśna 24, Łoziska, 05-501 Piaseczno. Zamówienie to jest zgodne z przedmiotem zamówienia w/w postępowania przetargowego tj. dotyczy zakupu dodatkowego oprogramowania do integracji systemu RIS z obecnie posiadanym systemem HIS wraz z: - instalacją w/w oprogramowania, - wdrożeniem w/w oprogramowania, - uruchomieniem w/w oprogramowania, - licencją konieczną do obsługi w/w oprogramowania, - szkoleniem personelu w siedzibie ChCPiO, - nadzorem autorskim nad w/w oprogramowaniem od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego do 31.12.2014 r., - serwisem w okresie od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego do 31.12.2014, serwis obejmuje m.in.: instalację aktualizacji, obowiązkowe przeglądy, czas reakcji do 6h, czas usunięcia awarii uniemożliwiającej czasowe bądź trwałe wykonywanie podstawowych funkcji systemu - do 24 h, możliwość zgłoszenia awarii w dni robocze w godzinach od 9.00 do 17.00 , - gwarancją w okresie od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego do 31.12.2014, - konsultacjami telefoniczne/wsparcie dotyczące przedmiotu zamówienia w okresie od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego do 31.12.2014. - transportem, opakowaniem, czynnościami związanymi z przygotowaniem dostawy, opłaty wynikające z polskiego prawa celnego i podatkowego itp. Zamówienie to polega na rozszerzeniu dostawy a zakup w/w oprogramowania od innego wykonawcy jest niemożliwy gdyż zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabycia rzeczy o innych parametrach technicznych co powodowałoby niekompatybilność techniczną. Jednocześnie wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 20 % wartości zamówienia podstawowego a przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. zamówienie podstawowe zostało udzielone 21.08.2013 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.