eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowo › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrowo na dz. nr 63/2, 58/24, 55/3 i 62/12 - obręb Bobrowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-05

Ogłoszenie nr 92658 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.

Bobrowo: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrowo na dz. nr 63/2, 58/24, 55/3 i 62/12 - obręb Bobrowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 63426 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66001 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowo, krajowy numer identyfikacyjny 87111838800000, ul. 27, 87327 Bobrowo, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10, e-mail bobrowo@samorzad.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bobrowo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrowo na dz. nr 63/2, 58/24, 55/3 i 62/12 - obręb Bobrowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BDG.271.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach planowanego zadnia ulepszona będzie nawierzchnia drogi gruntowej wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową 1825C. W ramach przebudowy drogi gminnej osiedlowej zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej połączonych z istniejącym układem kanalizacji deszczowej i częściowo odprowadzających wodę do istniejącego rowu. Projektowana do przebudowy droga o nawierzchni gruntowej zapewni lepsze warunki dojazdu do zabudowań i pól mieszkańców korzystających z drogi na co dzień. Nawierzchnia jezdni wykonana będzie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - warstwa ścieralna ułożona na warstwie podbudowy z betonu Rm=6,0-9,0 MPa o gr. 20 cm na istniejącej warstwie piasków drobnych i średnich. Jezdnia o łącznej długości 400,50 m będzie miała szerokość 4,20 m na odcinku A-B od km 0+000 do 0+081 i na pozostałym odcinku A-B km 0+081 ÷ 0+262,5 i na odcinku C-D km 0+000 ÷ 0+138 szerokość 6,00 m. W ramach przebudowy drogi zaprojektowano zjazdy o szerokości 4,0 i 5,0m na drogi gruntowe, pola i do posesji o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. Zaprojektowano również dojścia do furtek o szerokości 1,50m. W związku z projektowaną przebudową jezdni uzupełnione zostanie oznakowanie pionowe jezdni w ciągu drogi gminnej i drogi powiatowej nr 1825C zgodnie z projektem stałe organizacji ruchu wg. opracowania odrębnego. Jezdnia, zjazdy publiczne i indywidualne 1. Parametry techniczne projektowanej jezdni - klasa drogi D - kategoria ruchu KR 1 - obciążenie 100 kN/oś - prędkość projektowa 30 km/h - szerokość jezdni 4,20 - 6,00 m - długość jezdni łącznie 400,50 m - nawierzchnia kostka betonowa gr. 8 cm 2. Parametry techniczne projektowanych zjazdów - kategoria ruchu KR 1 - szerokość 4,00 - 5,00 m - nawierzchnia kostka betonowa 8,0 cm Jezdnia na odcinku A-B km 0+000 ÷ 0+262,5 i C-D km 0+000 ÷ 0+138 będzie miała przekrój uliczny z ograniczeniem jezdni z obu stron krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm ustawionymi na +6 cm i na zjazdach ustawionym na +/-2 cm od nawierzchni jezdni. - grunty - podłoże stanowią grunty w postaci piasków średnich i grubych. Na podstawie przeprowadzonych badań stwierdzono występowanie podłoża gruntowego o nośności zaliczanej do grup nośności G1. - warunki mrozoodporności podłoża zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie wynosi 0,40 m dla grupy nośności podłoża gruntowego G1 i kategorii ruchu KR1. 3. Odwodnienie Projektuje się odprowadzenie wód opadowych z drogi poprzez spadki podłużne i spadek poprzeczny do istniejącego układu kanalizacji deszczowej i częściowo do gruntu. 4. Oznakowanie Projektuje się wykonanie oznakowania pionowego ujętego w odrębnym opracowaniu. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: o dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, o szczegółowe specyfikacje techniczne, o wzór umowy, o przedmiary robót, kosztorys ofertowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT406472.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Budownictwo Ogólne - Usługi Krzysztof Gółkowski, krzysztofgolkowski@wp.pl , ul. Graniczna 9, 87-300, Brodnica, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 416697.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 416697.64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 506714.61
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.