eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja szaletu przy ul. Bohaterów Getta na podstawie projektu pt.



Ogłoszenie z dnia 2006-02-20

POZYCJA 9264

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja szaletu przy ul. Bohaterów Getta na podstawie projektu pt.: Remont szaletu publicznego w Ogrodzie Krasińskich przy ul. Bohaterów Getta w Warszawie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Terenów Publicznych, do kontaktów: Łucja Jakóbczyk, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, fax 022 5568373, e-mail: zamowienia@ztp.waw.pl, http://www.ztp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja szaletu przy ul. Bohaterów Getta na podstawie projektu pt.: Remont szaletu publicznego w Ogrodzie Krasińskich przy ul. Bohaterów Getta w Warszawie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szaletu przy ul. Bohaterów Getta na podstawie projektu pt.: remont szaletu publicznego w Ogrodzie Krasińskich przy ul. Bohaterów Getta w Warszawie. Zakres remontu obejmuje remont budynku szaletu wraz z terenem bezpośrednio przylegającym do szaletu publicznego położonego przy ul. Bohaterów Getta w Warszawie. W szczegółowy zakres remontu wchodzą takie prace jak: - prace ziemne, - prace konstrukcyjne (częściowa wymiana konstrukcji) - wykonanie wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji sanitarnych, - wykonanie instalacji elektrycznych, - prace wykończeniowe (nowa aranżacja) wraz z zabezpieczeniem przeciw pożarowym, - roboty drogowe (opaska budynku wraz z chodnikiem bezpośrednio przylegającym do obiektu). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ogród Krasińskich przy ul. Bohaterów Getta w Warszawie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 140;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 12000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe; 2.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.1.1 posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia: 2.2.1 zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat tj. od 2001 r. do dnia otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 5 zamówień o podobnym zakresie i charakterze. Należy wykazać wykonanie min. 5 zamówień dotyczących robót budowlanych, w tym min. 3 zamówienia dot. robót remontowo-budowlanych o wartości 300 000 zł kazda i min. 1 zamówienie dot. montażu urzadzeń sanitarnych o wartości 100 000 zł i min. 1 zamówienie dot. wykonania instalacji elektrycznej o wartości min. 50 000 zł. Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg. załączonego wzoru nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. 2.2.2 dysponują fachowa kadrą inżynieryjno-techniczną do realizacji zamówienia; tj. jednym kierownikiem budowy, jedna osobą do nadzoru wykonywania instalacji sanitarnych oraz jedną osoba do nadzoru wykonania instalacji elektrycznych: - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności budowlano-konstrukcyjnej, - osoba do nadzoru wykonywania instalacji sanitarnych winna posiadać uprawnienia budowlano-wykonawacze w zakresie instalacji sanitarnych, - osoba do nadzoru wykonania instalacji elektrycznej winna posiadać uprawnienia budowlano-wykonawcze w zakresie instalacji elektrycznej co należy wykazać wg załączonego wzoru nr 5. 2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 2.3.1 osiągnęli przychody ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełna księgowość) lub przychody z działalności (dla wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu) w latach 2002, 2003, 2004 nie mniejsze niż 1200000 zł w każdym roku co należy wykazać wg załączonego wzoru nr 6a i 6b, 2.4 wniosą wadium w wymaganym terminie i formie Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i innych informacji przedstawionych przez wykonawcę w ofercie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.04.2006, cena - 170 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2006, godzina 13:15, sala nr 12.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.