To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-05
Ogłoszenie nr 92644 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.
Szczecin: "Wycena nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego (katalog usług) - Przetarg nr 4 na 2017 r." Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.250.13.2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44946-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48565-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
1034470800671, ul.
ul. Matejki
,
71615
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
918 144 206, faks
91 81-44-222, e-mail
kczarnecka@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wycena nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego (katalog usług) - Przetarg nr 4 na 2017 r." Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.250.13.2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZ.SOP.250.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wyceny nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem zamawiającego. 3.2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 zadania częściowe, zwane dalej zadaniami częściowymi: 1. Zadanie częściowej A - wykonanie usług wyceny na terenie powiatu stargardzkiego, choszczeńskiego, wałeckiego, 2. Zadanie częściowe B - wykonanie usług wyceny na terenie powiatu kamieńskiego, gryfickiego i m. Świnoujścia, 3. Zadanie częściowe C - wykonanie usług wyceny na terenie powiatu goleniowskiego, łobeskiego, 4. Zadanie częściowe D - wykonanie usług wyceny na terenie powiatu pyrzyckiego, myśliborskiego, gryfińskiego, polickiego i m. Szczecin. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres pożądanych usług w zakresie wyceny obejmuje następujący katalog czynności: 1. Wycena nieruchomości rolnej niezabudowanej składającej się z jednej lub kilku działek położonych w jednym lub dwóch obrębach geodezyjnych (bez wyszczególnienia wartości poszczególnych działek) o łącznej powierzchni do 2 ha, 2. Wycena nieruchomości niezabudowanej składającej się z jednej lub kilku działek położonych w jednym lub dwóch obrębach geodezyjnych (bez wyszczególnienia wartości poszczególnych działek) przeznaczonych na cele zabudowy mieszkaniowej, mieszkaniowo - usługowej lub usługowej, 3. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem lub budynkami gospodarczymi składającej się z jednej lub kilku działek położonych w jednym lub dwóch obrębach geodezyjnych (bez wyszczególnienia wartości poszczególnych działek) 4. Wycena ogrodów przydomowych, 5. Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej przeznaczonej na obiekty sportowo - rekreacyjne, turystyczne, 6. Wycena nieruchomości gruntowej w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, 7. Wycena nakładów wykonanych na gruntach niezabudowanych Zasobu przez dzierżawcę lub bezumownego użytkownika, 8. Wycena lokali mieszkalnych na potrzeby sprzedaży, 9. Wycena nieruchomości wraz z określeniem nakładów budowlanych na nieruchomościach Zasobu, 10. Wycena nieruchomości niezabudowanej przeznaczonej na parki technologiczne, parki przemysłowe, centra biznesowo - logistyczne, składy magazynowe lub położonej w specjalnych strefach ekonomicznych. 3.4. Wykaz zadań częściowych wraz z zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy - zawiera załącznik nr 9 SIWZ -Tabela 1. "Wykaz zadań częściowych wraz z podziałem terytorialnym i zakładaną ilością poszczególnych czynności planowanych do wykonania w ramach trwania umowy". 3.5. Podany w zestawieniu "Wykaz zadań częściowych wraz z podziałem terytorialnym i zakładaną ilością poszczególnych rodzajów usług planowanych do wykonania w ramach obowiązywania umowy", obejmuje przewidywaną ilość zleconych wycen. Ilość wycen w okresie realizacji umowy może ulec zmianie - zmniejszeniu. 3.6. Zlecenia poszczególnych rodzajów i części usług dokonywane będą w formie pisemnej z częstotliwością nie większą niż 2 razy w miesiącu. 3.7. Cena za poszczególne usługi określona będzie na podstawie jednej wybranej pozycji "rodzaj usługi" Formularza Cenowego (nie można sumować dwóch pozycji). 3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden Wykonawca na zadania częściowe od A do D może złożyć ofertę na maksymalnie 2 zadania częściowe. Zamawiający wskazuje, iż jednemu wykonawcy udzieli zamówienia maksymalnie na dwa zadania częściowe. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować wszystkie pozycje (operatów) tworzące dane zadanie częściowe. 3.9. Ze strony Wykonawcy realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować przez osoby wskazane w ofercie. Wykonywanie przedmiotu zamówienia za pomocą innych osób wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. 3.10. Zamawiający uprawniony jest do ograniczeni ilość zlecanych do wykonania operatów szacunkowych w stosunku do zakresu określonego w załączniku nr 9 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) nie więcej jednak niż o 50 %. dla każdego zadania częściowego. Ograniczenie Przedmiotu Umowy w stosunku do zakresu określonego w SIWZ dla Przetargu i w "Formularzu cenowym" nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie będzie stanowiło podstawy do dochodzenia wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71319000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1. Zadanie częściowej A - wykonanie usług wyceny na terenie powiatu stargardzkiego, choszczeńskiego, wałeckiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18565.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 20946.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: 2. Zadanie częściowe B - wykonanie usług wyceny na terenie powiatu kamieńskiego, gryfickiego i m. Świnoujścia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16491.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34170.63 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: 3. Zadanie częściowe C - wykonanie usług wyceny na terenie powiatu goleniowskiego, łobeskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17347.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28782 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: 4. Zadanie częściowe D - wykonanie usług wyceny na terenie powiatu pyrzyckiego, myśliborskiego, gryfińskiego, polickiego i m. Szczecin |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20955.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28702.05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.