eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Szczecin: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 92466 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.scelna.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego, jak również usługi porządkowe na zlecenie, w komórkach organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie. 2. W oparciu o przepis art. 29 pkt.4 pzp Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 ze zm.), co najmniej 50% osób, w przeliczeniu na pełny etat, wykonujących czynności usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń. 3. Zamawiający informuje, iż będzie oceniał ofertę wykonawcy zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w rozdziale XX siwz, m.in. za zaoferowanie wyższego udziału procentowego zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat, niż wymagany minimalny tj. 50%. 4. Szczegółowy opis usług określający charakter pomieszczeń i terenu, ich powierzchnię, częstotliwość sprzątania i wymagania odnośnie sposobu świadczenia usług w poszczególnych lokalizacjach, zawiera załącznik nr 1 do niniejszej siwz - Specyfikacja usług. 5. Zamawiający zwoła zebranie wykonawców połączone z wizją lokalną budynków objętych przedmiotem zamówienia, w terminach: 20.04.2016r. siedziba Oddziału Celnego w Stargardzie Szczecińskim, ul. I Brygady 35 - godz. 10.00, siedziba komórki organizacyjnej w Nowogardzie, ul. Wyszyńskiego 6 - godz. 12.00, 21.04.2016r. siedziba Urzędu Celnego w Koszalinie, ul. Racławicka 3-5 - godz. 10.00, siedziba Komórki organizacyjnej w Świdwinie, ul. Kołobrzeska 3 - godz. 12.00. 22.04.2016r. siedziba Izby Celnej w Szczecinie, ul. Energetyków 55 - godz. 9.00, siedziba Urzędu Celnego w Szczecinie, ul. Żołnierska 45 - godz. 10.00, jednostki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie - godz. 12.00. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na wyodrębnione części - dwa zadania i dopuszcza możliwość realizowania poszczególnych części przez różnych wykonawców. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. ZADANIE NR 1: Jednostki organizacyjne Izby Celnej i Urzędu Celnego w Szczecinie Izba Celna w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca pomieszczenia biurowe, korytarze, klatki schodowe, łazienki - ok. 2.296 m2; usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych - powierzchnia okien - ok. 784 m2, powierzchnia drzwi zewnętrznych (wejściowych) - ok. 35 m2. Urząd Celny w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 45 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne, sale narad, magazyny - ok. 3.988 m2, usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych: powierzchnia okien - ok. 429 m2, powierzchnia drzwi - ok. 9 m2. Jednostki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: budynek nr 3: powierzchnia pomieszczeń - ok.1.417 m2, budynek nr 5: powierzchnia pomieszczeń - ok. 621 m2, budynek nr 7: powierzchnia pomieszczeń - ok. 217 m2, kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego teren utwardzony - drogi wewnętrzne i parkingi - ok. 1.275 m2, rampa przy budynku nr 5 - ok. 450 m2, usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych (łącznie dla wszystkich budynków): powierzchnia okien - ok. 246 m2, powierzchnia drzwi - ok. 42 m2, koszenie trawników - ok. 2.500 m2, mechaniczne doczyszczanie posadzek - ok. 1.850 m2. Oddział Celny w Stargardzie Szczecińskim przy ul. I Brygady 35 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: powierzchnia pomieszczeń - ok. 265 m2, kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 85 m2. Komórka organizacyjna w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6 kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: powierzchnia pomieszczeń - ok. 257 m2. ZADANIE NR 2: Jednostki organizacyjne Urzędu Celnego w Koszalinie. Urząd Celny w Koszalinie przy ul. Racławickiej 3-5 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne, sale narad, magazyny - ok. 976 m2, kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego miejsca parkingowe, chodniki, schody zewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 650 m2, tereny zielone - nasadzenia (krzewy, drzewa) - ok. 400 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - ok. 120 m2, usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych: powierzchnia okien - ok. 95 m2, powierzchnia drzwi zewnętrznych (wejściowych) - ok. 4 m2. Komórka organizacyjna w Świdwinie przy ul. Kołobrzeskiej 3 kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienka, pomieszczenie socjalne - ok. 151 m2..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.00.00-9, 77.31.71.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł - zadanie nr 1 1.000,00 zł - zadanie nr 2. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP Oddział Regionalny Szczecin nr 49101015990029031391200000. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: art. 46 ust. 4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; art. 46 ust. 5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na pierwsze żądanie beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje minimum 2 umowy, każda zrealizowana przynajmniej w okresie 6 kolejnych miesięcy, o świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż: w Zadaniu Nr 1: 200 000 zł brutto w ramach jednej umowy, w Zadaniu Nr 2: 30 000 zł brutto w ramach jednej umowy. Budynek użyteczności publicznej w znaczeniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jaki powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (j.t Dz. U. z 2015, poz. 1422). Uwaga! Zamawiający w niniejszym postępowaniu, z budynków użyteczności publicznej, które Wykonawca może wykazać dla potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wyłącza: hale magazynowe, powierzchnie sklepowe Dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Jednakże z uwagi na to, że zasób wiedzy i doświadczenia jest nierozerwalnie związany z podmiotem go udostępniającym niemożliwy jest jego samodzielny obrót bez zaangażowania się tego podmiotu w realizację zamówienia. Dlatego Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do dysponowania jego zasobami ze wskazaniem zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie, a nie tylko wykazanie dwóch umów. Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu wiedzy i doświadczenia, świadczeń w zakresie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej różnych podmiotów, nie posiadających wymaganej w niniejszym postępowaniu wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - zatrudnienie - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w lokalizacjach: a) Oddział Celny w Stargardzie Szczecińskim przy ul. I Brygady 35; komórki organizacyjnej w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6 w sytuacji gdy zmianie ulegnie wielkość powierzchni lokalowej lub powierzchni terenu zewnętrznego, zmianie ulegnie lokalizacja komórki organizacyjnej, nastąpi likwidacja komórki organizacyjnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55 Szczecin, pokój nr 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 1 (kancelaria) albo przesłać za pomocą operatora pocztowego bądź poczty kurierskiej na adres zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednostki organizacyjne Izby Celnej i Urzędu Celnego w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Izba Celna w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca pomieszczenia biurowe, korytarze, klatki schodowe, łazienki - ok. 2.296 m2; usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych - powierzchnia okien - ok. 784 m2, powierzchnia drzwi zewnętrznych (wejściowych) - ok. 35 m2. Urząd Celny w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 45 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne, sale narad, magazyny - ok. 3.988 m2, usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych: powierzchnia okien - ok. 429 m2, powierzchnia drzwi - ok. 9 m2. Jednostki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: budynek nr 3: powierzchnia pomieszczeń - ok.1.417 m2, budynek nr 5: powierzchnia pomieszczeń - ok. 621 m2, budynek nr 7: powierzchnia pomieszczeń - ok. 217 m2, kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego teren utwardzony - drogi wewnętrzne i parkingi - ok. 1.275 m2, rampa przy budynku nr 5 - ok. 450 m2, usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych (łącznie dla wszystkich budynków): powierzchnia okien - ok. 246 m2, powierzchnia drzwi - ok. 42 m2, koszenie trawników - ok. 2.500 m2, mechaniczne doczyszczanie posadzek - ok. 1.850 m2. Oddział Celny w Stargardzie Szczecińskim przy ul. I Brygady 35 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: powierzchnia pomieszczeń - ok. 265 m2, kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 85 m2. Komórka organizacyjna w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6 kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: powierzchnia pomieszczeń - ok. 257 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.00.00-9, 77.31.71.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. zatrudnienie - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednostki organizacyjne Urzędu Celnego w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urząd Celny w Koszalinie przy ul. Racławickiej 3-5 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne, sale narad, magazyny - ok. 976 m2, kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego miejsca parkingowe, chodniki, schody zewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 650 m2, tereny zielone - nasadzenia (krzewy, drzewa) - ok. 400 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - ok. 120 m2, usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych: powierzchnia okien - ok. 95 m2, powierzchnia drzwi zewnętrznych (wejściowych) - ok. 4 m2. Komórka organizacyjna w Świdwinie przy ul. Kołobrzeskiej 3 kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienka, pomieszczenie socjalne - ok. 151 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.00.00-9, 77.31.71.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. zatrudnienie - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.