eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Mała › remont i odbudowa ogrodzenia terenu Ośrodka Integracji Europejskiej w Rokosowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Łęka Mała: remont i odbudowa ogrodzenia terenu Ośrodka Integracji Europejskiej w Rokosowie
Numer ogłoszenia: 92393 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie, Rokosowo 1, 63-805 Łęka Mała, woj. wielkopolskie, tel. 065 5733308, fax 065 5733304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokosowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i odbudowa ogrodzenia terenu Ośrodka Integracji Europejskiej w Rokosowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i odbudowa ogrodzenia terenu Ośrodka, które nie spełnia wymogów bezpieczeństwa i nie zabezpiecza przed wstępem osób postronnych. Zły stan ogrodzenia uniemożliwia zabezpieczenie mienia Ośrodka i nie zapobiega dewastacji przyrody zabytkowego parku. Zamówienie obejmuje: -odbudowa ogrodzenia siatkowego okalającego park, -odbudowa ogrodzenia przy domku ogrodnika i bażanciarni, -renowacja słupków ogrodzenia, -renowacja przęseł ogrodzenia, malowanie słupków ogrodzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień i prowadzą działalność w zakresie obejmu-jącym przedmiot zamówienia. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1.5. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami uprawnionymi do kierowania robotami w poniż-szym zakresie: 1.5.1. robotami w branży budowlanej, (osoby te winny posiadać uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - powyższe dokumenty należy dołączyć do oferty. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca speł-nia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy wykony-wali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub po-sługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynno-ści, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; prze-pisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2, - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzają-cych spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem, art. 26 ust. 3, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nie-uczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 1.2. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - załącznik nr 2 1.3. Wykaz osób i podmiotów..... załącznik nr 3 1.4. Kosztorys ofertowy - arkusz zbiorczy - załącznik nr 4 wraz z kosztorysem ofertowym sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót. 1.5. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną - załącznik nr 5 1.6. Oświadczenie, że materiały, jakie zostaną użyte do wykonania zamówienia będą posiadały certyfikaty, aprobaty techniczne, i świadectwa jakości - załącznik nr 6 1.7. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 7, 1.8. formularz - oferta - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8, 1.9. proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy zadania, 1.10. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.11. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie wła-ściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.12. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.13. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie za-lega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.14. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaca-niem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty 1.15. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informa-cjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 3. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: 2.1. wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezen-towania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą, 2.2. oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upełnomocnionego przedstawicie-la / lidera konsorcjum, 2.3. pełnomocnictwo do pełnienia funkcji lidera konsorcjum musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów, 2.4. podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 2.5. oferta winna zawierać dokumenty wymienione w punkcie IX ust. 1 lit 1.1, 1.2, i od 1.9 do 1.14 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokosowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie, 63-805 Łęka Mała.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie, 63-805 Łęka Mała.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.