eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa wyposażenia do przeprowadzania egzaminów zawodowych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Stalowej Woli. Część I. Dostawa wyposażenia do przeprowadzenia egzaminów zawodowych w zawodach samochodowych. Część II. Dostawa wyposażenia do przeprowadzenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Stalowa Wola: Dostawa wyposażenia do przeprowadzania egzaminów zawodowych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Stalowej Woli. Część I. Dostawa wyposażenia do przeprowadzenia egzaminów zawodowych w zawodach samochodowych. Część II. Dostawa wyposażenia do przeprowadzenia egzaminów zawodowych w zawodach instalacji sanitarnych.
Numer ogłoszenia: 92388 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do przeprowadzania egzaminów zawodowych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Stalowej Woli. Część I. Dostawa wyposażenia do przeprowadzenia egzaminów zawodowych w zawodach samochodowych. Część II. Dostawa wyposażenia do przeprowadzenia egzaminów zawodowych w zawodach instalacji sanitarnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do przeprowadzania egzaminów zawodowych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Stalowej Woli.Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach. Część I. Dostawa wyposażenia do przeprowadzenia egzaminów zawodowych w zawodach samochodowych, zgodnie z opisem jak poniżej. tj: 1.Podnośnik samochodowy diagnostyczny hydrauliczny 4 kolumnowy - szt.2 2.Stół probierczy - szt.1 3. Przyrząd do kontroli ustawienia świateł pojazdów - szt. 1 4. Pirometr - szt. 3 5. Oscyloskop - szt. 1 6. Multimetr - szt. 2 7. Myjka do części - szt. 2 8. Przyrząd do mierzenia ciśnienia oleju wraz z redukcjami - szt. 3 9. Urządzenie rozciągające -szt 1 10. Pistolety do nakładania mas uszczelniających - szt. 3 11. Zestawy narzędzi blacharskich - kpl. 3 12. Komplet siłowników rozpierających (do karoserii samochodowych)- szt 3 13. Nożyce do cięcia blachy elektryczne - szt 3 14. Półautomat spawalniczy - szt. 1 15. Zgrzewarka ręczna (do blach karoseryjnych) - szt. 1 16.Tester akumulatorów szt. 3 17. Komplet kluczy imbusowych torx, xzn - kpl. 3 18. Komplet kluczy nasadowych torx - kpl. 3 19. Klucz pneumatyczny- szt. 3 20. Klucz pneumatyczny kątowy - szt. 1 21. Wiertarka elektryczna - szt.2 22. Szlifierka kątowa - szt.1 23. Ściągacz do sprężyn Mc. Person - szt 1 24. Komplet ściągaczy do sworzni wahacza - 3 kpl 25. Komplet ściągaczy - kpl. 3 26. Nitownica - szt. 2 27. Przyrząd do mierzenia głębokości bieżnika - szt.1 28. Zestaw do naprawy opon kpl. 1 Cześć II. Dostawa wyposażenia do przeprowadzenia egzaminów Zawodowych w zawodach instalacji sanitarnych zgodnie z opisem jak poniżej tj: 1. Imadło do rur - szt. 1 2.Gwintownica ręczna z szybko wymiennymi głowicami - szt.2 3.Zaciskarka ręczna - szt. 3 4.Obcinak nożycowy z fazownikiem -nożyce do cięcia rur z tworzyw sztucznych - szt. 2 5.Obcinak rolkowy -obcinarka do rur stalowych - szt.3 6.Obcinak rolkowy -obcinarka do rur miedzianych - szt. 1 7.Zaciskarka elektromechaniczna - urządzenie do zaciskania złączek - szt. 1 8.Zgrzewarka do rur - szt. 1 9.Zgrzewarka elektrooporowa z automatycznym trybem pracy - szt. 1 10.Butla gazowa z palnikiem- kpl. 1 11.Super Fire 3 Hot Box-oprzyrządowanie do palników - szt. 1 12.Czyszczaki do rur (czyściki i szczotki) - kpl. 1 13.Wiertarka udarowa - szt. 2 14.Szlifierka kątowa - szt. 3 15.Klucz płaski (zestaw) - kpl. 1 16.Klucz nasadowy - kpl. 2 17.Klucz trzpieniowy (zestaw) - kpl. 3 18.Klucz nastawny - 3 szt. 19.Wkrętak plaski - kpl. 3 20.Wkrętak krzyżowy - kpl. 3 21.Poziomica standardowa mała- szt. 2 22.Giętarka ręczna - szt. 2 23. Zestaw kluczy szwedzkich - kpl. 2 24.Zamrażarka do rur stalowych i miedzianych (nie powlekanych) kpl. 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.62.00 - Podnośniki samochodowe 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów 38.41.30.00 - Pirometry 38.34.20.00 - Oscyloskopy 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 44.51.00.00 - Narzędzia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy,ktorzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty; 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605) i Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( DZ.U. Nr 188 poz.1155) 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 3.1.W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, - zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, - pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączanych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem - jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współprace tych wykonawców 3.2. Składając ofertę wspólnie ( art. 23 ustawy) przez dwóch lub więcej wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: 3.2.1. następujące dokumenty i oświadczenia: - oferta - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust.1pkt.1-3 Ustawy ( Załącznik Nr 2 do SIWZ) podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum 3.2.2. następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy ( Załącznik Nr 3 do SIWZ), - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatstalowa.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli ul. Podlesna 15, 37-450 Stalowa Wola- pokój nr 311..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli ul. Podlesna 15, 37-450 Stalowa Wola- pokój nr 108-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia do przeprowadzenia egzaminów zawodowych w zawodach samochodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia do stacji obslugi samochodów i warszatu blacharskiego w Centrum Kształcenia Praktycznego w Stalowej Woli tj.podnośnik samochodowy, stół probierczy, przyrząd do kontroli ustawienia świateł, pirometr, oscyloskop, multimetr, myjka do części, przyrząd do mierzenia ciśnienia oleju, urządzenie rozciągające, pistolety do nakładania mas uszczelniających,zestawy narzędzi blacharskich, siłowniki rozpierające, nożyce do cięcia blachy, półautomat spawalniczy, zgrzewarka ręczna, tester akumulatorów, komplety kluczy, wiertarka elektryczna, szlifierka kątowa, ściągacz do sprężyn, komplety ściągaczy, nitownica, przyrząd do mierzenia gł. bieżnika, zestaw do naprawy opon..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.62.00-0, 34.33.00.00-9, 38.41.30.00-3, 38.34.20.00-4, 34.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia do przeprowadzenia egzaminów zawodowych w zawodach instalacji sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do laboratorium technik sanitarnych, grzewczych, gazowych i klimatyzacyjnych w Centrum Kształcenia Praktycznego tj. imadło do rur, gwintownica ręczna, zaciskarka ręczna, obcinak nożycowy, obcinak rolkowy, zaciskarka elektromechaniczna, zgrzewarka, butla gazowa z palnikiem, oprzyrządowanie do palników, czyszczaki do rur, wiertarka udarowa, szlifierka kątowa, klucze różne, wkrętaki, poziomica, giętarka, zamrażarka do rur..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.