Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Kielce: Remont wnętrz Przychodni Dziecięcej oraz gabinetów Ginekologii i pomieszczenia WC dla niepełnosprawnych na II piętrze budynku PCUM Kielce
Numer ogłoszenia: 92363 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach, ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683092, fax 041 3683092 w. 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcum-kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wnętrz Przychodni Dziecięcej oraz gabinetów Ginekologii i pomieszczenia WC dla niepełnosprawnych na II piętrze budynku PCUM Kielce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nastepujących robót budowlanych: - remont wnętrz Przychodni Dziecięcej znajdującej się w budynku niskim PCUM, - remont gabinetów ginekologii i pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych na II piętrze budynku głównego PCUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają ksiązki przedmiarów robót, oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.30.00 - 45.26.30.00 Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert oferenci zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) na zasadach okreslonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Kielce nr 13 1130 1192 0027 6001 9720 0010. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej potwierdzenie należy dołączyc do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oswiadczeń metodą: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., 3. Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu na mocy art.24 ustawy Prawo zamówien publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5.Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wczesniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert, 7. Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową w układzie alfabetycznym wraz z załącznikami: tabelą elementów scalonych, zestawieniem robocizny, materiałów i pracy sprzętu. 8. Referencje od minimum trzech Zamawiających dla których Wykonawca prowadził roboty budowlane o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia, 9.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i nie wnosi uwag co do jej tresci.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcum-kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Usług Medycznych, ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce, Dział Administracji..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Powiatowe Centrum Usług Medycznych, ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce, sekretariat IV piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
- Dostawy stentów oraz materiałów medycznych dla potrzeb Klinicznego Oddziału Chirurgii Naczyniowej WSzZ Kielce
- Zakup i sukcesywna dostawa kontrastów do tomografii i rezonansu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Usługi w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa dolnej części silnika w pojazdach służbowych
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH OBIEKTÓW UJK W KIELCACH
- Zakup i Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych niesterylnych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.