eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Przebudowa drogi dojazdowej do pól Młynek - Ciężkowice Huby, gm. Gidle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Gidle: Przebudowa drogi dojazdowej do pól Młynek - Ciężkowice Huby, gm. Gidle
Numer ogłoszenia: 92349 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gidle , ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, tel. 034 3272027, faks 034 3272111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do pól Młynek - Ciężkowice Huby, gm. Gidle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dojazdowej do pól Młynek - Ciężkowice Huby, gm. Gidle na działce nr ewidencyjny gruntów 869, długość jezdni 1597,72m, szerokość 4,00m oraz pobocza po 0,50m z każdej strony jezdni. Przebudowa polega na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,0m - dwukrotnie powierzchniowo utrwalana asfaltem D-200 wraz z utwardzeniem poboczy żwirem o szerokości 0,50m z każdej strony jezdni. Zakres robót obejmuje: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym 30-50mm; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych (warstwa wiążąca asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4cm); - utwardzenie poboczy, nawierzchnia żwirowa o grubości po zagęszczeniu 10cm, szerokość poboczy 0,50m z każdej strony jezdni. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonywania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały użyte do realizacji zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Na wbudowane materiały wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy, aprobaty technicznej, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję lokalną terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655; z 2008r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505; z 2009r. Nr 19, poz. 101), tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o przepisy ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 155 poz. 1095 z późn. zm.); b) nie zalegają z podatkami i opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne; c) dysponują lub będą dysponować osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej; d) udokumentują, że wykonali w ostatnich 5 latach, licząc wstecz od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu. Za roboty takie uznane zostaną prace polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg o powierzchni min.: 3200m2 i wartości nie mniejszej niż 260.000,00zł brutto; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia-niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w niniejszym pkt. III.2) ust. 1 lit. a i lit. b, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w niniejszym pkt. III.2) ust. 1 lit. c i lit. d, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w ust. 3 pkt 1) lit. a i lit. b, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników oraz zawierające co najmniej: - wskazanie postępowania, którego dotyczy; - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazw z określeniem adresu siedziby; - wskazanie ustanowionego Wykonawcy-pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w wersji elektronicznej ze strony internetowej: www.bip.gidle.pl lub w wersji papierowej osobiście w Urzędzie Gminy w Gidlach - pokój nr 2 (opłata: 18,30zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, Pokój nr 9 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.08.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.