To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-05
Ogłoszenie nr 92306 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.
Grudziądz: Przebudowa i modernizacja sieci elektrycznej i IT w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61666-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 65546-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Grudziądzki, krajowy numer identyfikacyjny
87111861000000, ul.
ul. Małomłyńska
1,
86300
Grudziądz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
56 45 14 400, faks
56 45 14 401, e-mail
promocja@powiatgrudziadzki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatgrudziadzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i modernizacja sieci elektrycznej i IT w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PR.272.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa i modernizacja sieci elektrycznej i IT w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do niniejszej siwz. Miejsce wykonywania robót ul. Małomłyńska 1, 86 - 300 Grudziądz. 2. Zamówienie obejmuje przebudowę i modernizację sieci elektrycznej i IT w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu polegającą na wykonaniu: 1) instalacji elektrycznych oświetlania ogólnego z układami sterowania i zasilania, umieszczone w listwach i kanałach kablowych, 2) instalacji oświetlenia awaryjnego z układem sterowania, 3) instalacji strukturalnych, elektrycznych, telefonicznych i komputerowych, umieszczanych w kanałach kablowych i na stanowiskach komputerowych PEL z gwarantowanym podtrzymaniem sieci zasilania komputerowego, UPS, ciągów kanałów kablowych i oprzewodowania, 4) rozdzielnic elektrycznych ze schematami połączeń i wyposażeniem, 5) szaf serwerowych ze schematami połączeń instalacji. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany i przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także: a) montaż opraw oświetleniowych ogólnych w całym budynku, b) instalację paneli fotowoltaicznych, c) instalację Sali nr 1 zawierającą instalację projektora, system foniczny, system sterowania i dyskusyjny. Wymienione w punkcie b) i c) powyższej Uwagi nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach tego zamówienia i nie należy tych robót uwzględniać w cenie oferty. W zakresie wykonania montażu opraw oświetleniowych ogólnych [pkt. a)] zamówieniem jest objęty tylko montaż opraw na II piętrze budynku oraz na suficie wyższym sali nr 1 (konferencyjnej). 4. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z wyżej wymienioną dokumentacją projektową oraz obiektem w którym wykonywane będą roboty budowlane. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, a w szczególności w sytuacji gdy określono nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w siwz, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania siwz należy do uprawnień Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm (nazw) podwykonawców (o ile są już znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku braku oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający określa następujące wymagania: 1) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wszelkie osoby wykonujące przedmiot zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45311000-0,
45311100-1,
45315100-9,
45316000-5,
45317300-5,
45233292-2,
45317000-2,
45314320-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT813008.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 736770,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.