eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Przetarg nieograniczony na świadczenie usług ochrony mienia i osób dla Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Za Basenem 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Grudziądz: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług ochrony mienia i osób dla Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Za Basenem 2
Numer ogłoszenia: 92296 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku , ul. Za Basenem 2, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4625654, faks 056 4625654.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług ochrony mienia i osób dla Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Za Basenem 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ochrony mienia i osób dla Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Za Basenem 2 w obiektach zamawiającego: a) Obiekt BASENY ODKRYTE usytuowany w Grudziądzu przy ul. Za Basenem 2: ochrona przez 1 osobę - wszystkie soboty, niedziele i święta - 24 godziny od godz.7.00 danego dnia, pozostałe dni robocze - 11 godzin od godz. 20.00 do godz. 7.00 , a od 18.06.2010 r. do 31.08.2010 r. - 12 godzin w godzinach od 19.00 do 7.00 przez 7 dni w tygodniu; b) Obiekt Ośrodek Wypoczynkowy RUDNIK usytuowany w Grudziądzu przy ul. Zaleśna 1: ochrona przez 1 osobę - wszystkie soboty, niedziele i święta - 24 godziny od godz. 7.00 danego dnia, pozostałe dni robocze - 16 godzin od godz. 15.00 do godz. 7.00, a od 20.06.2010 r. do 31.08.2010 r. - 11 godzin w godzinach od 20.00 do 7.00 przez 7 dni w tygodniu; c) Obiekt Plaża Tarpno - (kąpielisko) Grudziądz - usytuowane przy ul. Jaśminowej: ochrona przez 1 osobę - w okresie sezonu letniego od 10.06.2010 r. do 31.08 2010 r. - 11 godzin we wszystkie dni tygodnia od godziny 18.00 do godziny 5.00 dnia następnego; d) obiekt sztuczne lodowisko na terenie miasta Grudziądza: ochrona przez 1 osobę - okresie od 08.11.2010 r. do 30.11.2010 r. 16 godzin od godziny 1500 do godziny 700 dnia następnego we wszystkie dni robocze, a w soboty, niedzielę i święta - 24 godziny od godz. 7.00 danego dnia, ochrona przez 1 osobę - w okresie od 01.12.2010 r. do 28.02.2011 r. 12 godzin od godz. od godz. 21.00 do godz. 9.00, we wszystkie dni tygodnia, ochrona przez 1 osobę - okresie od 01.03.2011 r. do 24.03.2011 r. 10 godzin od godziny 2100 do godziny 700 dnia następnego we wszystkie dni robocze, a w soboty, niedzielę i święta - 24 godziny od godz. 7.00 danego dnia. Łączna ilość roboczogodzin dla całego Zamówienia 14,063 roboczogodziny. Zakres wymaganych czynności: - dozór obiektów i terenu wokół obiektów; - ochrona osób i mienia znajdującego się w obiekcie; - zapobieganie wszelkim próbom zakłócenia porządku; - współdziałania w razie zaistnienia zagrożenia z jednostkami straży pożarnej, policji, straży miejskiej i likwidowanie ewentualnych ognisk pożarów na terenie chronionych obiektów przy pomocy sprzętu będącego na wyposażeniu Zamawiającego; - niezwłocznego powiadamiania odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych, uszkodzeniem instalacji lub innych zdarzeniach powodujących zagrożenie bezpieczeństwa lub ciągłości pracy Zamawiającego; - niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia, ataku terrorystycznego lub innego czynu przestępczego na osobach lub mieniu znajdujących się na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi; - niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku, awarii sieci CO, wodno-kanalizacyjnej lub pożaru czy też stwierdzenia próby podpalenia na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi oraz równoczesne powiadomienie odpowiednich miejskich służb ratowniczych; - niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o niemożności wykonania obowiązków umownych lub ich części wraz z podaniem przyczyny takiego stanu; - prowadzenie rejestru czasu pracy pracowników ochrony, książki zdarzeń, książki uwag; - świadczenie pracy przy obsłudze imprez organizowanych przez Zamawiającego, lub na terenie objętym ochroną..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie Koncesji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony mienia, określającej zakres i formy świadczenia tych usług przez Wykonawcę; Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę, że należycie wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 3 (trzy) usługi ochrony mienia, z których każda polega na stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Opis sposobu świadczenia usługi - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku ul. Za Basenem 2 86-300 Grudziądz sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku ul. Za Basenem 2 86-300 Grudziądz sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.