eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Gliwice



Ogłoszenie z dnia 2006-02-20

POZYCJA 9228

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Gliwice Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach, do kontaktów: Pawe Pendziałek, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2706505, 2706512, fax 032 3354011, e-mail: pawel.pendzialek@zdm.gliwice.pl, www.zdm.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Gliwice. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg, ulic, chodników, obiektów inżynierskich oraz innych budowli związanych z siecią dróg krakowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych o długości ok. 450 km. Wykonanie robót będzie obejmowało remonty (w tym cząstkowe) nawierzchni asfaltobetonowych, chodników, poboczy, odwodnienia, obiektów inżynierskich oraz koszenie traw, wycinkę drzew i krzewów, roboty konserwacyjne i porządkowe.PL. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Gliwice. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 5 mln Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 300 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Fakturowanie częściowe, termin płatności 21 dni - zgodnie z zapisami warunków umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.WARUNKI UCZESTNICTWA W PRZETARGU. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1) Sytuacja finansowa a)wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 3 000 000,00 zł b)posiadać średnio roczne przychody netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 20 000 000,00 zł Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł 2) Potencjał kadrowy - wykonawca musi zatrudniać co najmniej 60 pracowników, W tym: - zatrudniać odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj.: 4 osoby z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa . Minimalny staż pracy dla w/w pracowników liczony od dnia wydania uprawnień- 5 lat . - zatrudniać pracowników z uprawnieniami do obsługi sprzętu ciężkiej i średniego tj: 5 operatorów walców do 18 t, 2 operatorów frezarki , 4 operatorów recyklera , 3 operatorów koparko - ładowarki do 2,5 m3, 1 operatora skrapiarki , 2 operatorów rozściełaczy , 8 operatorów ubijaków wibracyjnych, 8 operatorów przecinarek do nawierzchni drogowych, 8 operatorów do urządzeń udarowych ręcznych. 3)Potencjał sprzętowy Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp / przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób / do niżej wymienionego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. 1. Koparko -ładowarka 2 szt 2. Walec oscylacyjny 9 t 1 szt 3. Walec wibracyjny samojezdny 1 szt 4. Walec ogumiony co najmniej 12 t 1 szt 5. Walec wibracyjny 0,6 t 1 szt 6.Ładowarka jednonaczyniowa kołowa 1 szt 7 Frezarka do nawierzchni bitum. o szer. min.1 m i gł. frezowania do min. 30 cm 1 szt 8.Rozkładarka mas bitum. szer. min.7 m na kołach posiadającą pełną elektronikę 1 szt 9. Skrapiarka do bitumu 1 szt 10 Samochód samowyładowczy min. 5 t 3 szt 11 Samochód samowyładowczy min.10 t 4 szt 12. Samochód skrzyniowy min.5 t 2 szt 13. Recykler do asfaltobetonu 4 szt 14. Kocioł do grzania bitumu 2 szt 15 Piły do cięcia asfaltobetonu 3 szt 16. Oznakowania pasa drogowego ciągnione na przyczepie 4 kpl 17. Zagęszczarki 4 szt 18 Kosiarki 2 szt 19 Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności 100t/h 1 szt 3) Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej: - jednego zadania polegającego na wykonywaniu bieżącego utrzymania dróg na sieci o długości min. 250 km , obejmujących kategorie dróg krajowych , wojewódzkich , powiatowych i gminnych przebiegających przez tereny miejskie zurbanizowane, - dwóch zadań o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto każde, polegających na remoncie , przebudowie lub budowie drogi. Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat Zamawiający uzna te, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak w roku 2001. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców przy wykonaniu przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem , że Wykonawca nie może podzlecić układania nawierzchni bitumicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie z art. 22 ust 1 prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Bilans z rachunkiem zysków i strat , a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu , innych dokumentów określających obroty , zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta; dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)Wykaz podstawowego sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia 2)Wykaz podmiotów ( podwykonawców ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z co najmniej trzema referencjami (dokumentami) od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZDM-55411/01/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.04.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: ING Bank Śląski 58 1050 1298 1000 0022 8940 7450 Osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.04.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającegio pokój nr 136.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.