eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Remont i adaptacja istniejącego budynku koszarowego nr 12 na cele dydaktyczne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pnOżywienie społeczno-gospodarcze w północno-wschodniej części województwa łód

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Skierniewice: Remont i adaptacja istniejącego budynku koszarowego nr 12 na cele dydaktyczne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn: Ożywienie społeczno-gospodarcze w północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez rewitalizację terenów powojskowych w Skierniewicach.
Numer ogłoszenia: 92289 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja istniejącego budynku koszarowego nr 12 na cele dydaktyczne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn: Ożywienie społeczno-gospodarcze w północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez rewitalizację terenów powojskowych w Skierniewicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : Remont i adaptację byłego budynku koszarowego nr 12 na cele dydaktyczne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 c na działce nr ewid. 21 na 27 stanowiącej własność Gminy: Miasto Skierniewice. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Budynek koszarowy nr 12 jest obiektem zabytkowym z 1890r. , wpisanym do rejestru zabytków decyzją nr 863 z dnia 03.12.1992r. Dane budynku: - powierzchnia użytkowa - 3.136,5 m2 - powierzchnia zabudowy - 1.437,0 m2 - kubatura - 20.175 m3 - wysokość budynku - 15,59 m Jest to obiekt 3-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, kryty dachem dwuspadowym z naczółkami. Poziom podłogi parteru budynku znajduje się 54 cm poniżej poziomu otaczającego terenu. Budynek posiada 3 klatki schodowe.- 2 skrajne i jedną środkową, usytuowaną na osi symetrii budynku. Parter oraz pierwsze piętro zaprojektowano w układzie korytarzowym z korytarzem biegnącym pośrodku i dwoma traktami pomieszczeń wzdłuż ścian zewnętrznych budynku. Na drugim piętrze zaprojektowano dwie aule ( na 80 osób) zajmujące całą szerokość budynku. Szczegółowy wykaz robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawarte są w projekcie budowlanym wykonawczym opracowanym przez PPB EKOBUD S.C. Ewa i Remigiusz Owczarek, w listopadzie 2008r., przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót mają charakter orientacyjny i zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Prace konieczne dla wykonania przedmiotu umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 60.000 zł najpóźniej do dnia 06.07.2009 r. do godz. 10.00 na konto Urzędu Miasta :KREDYT BANK Oddział Skierniewice nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust.6 ustawy pzp. Nie wniesienie wadium skutkuje wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona z przyczyn formalnych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej SIWZ wadium. 3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla uznania ważności oferta musi zawierać n/w dokumenty: 1.1. wypełniony formularz oferty wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ. 1.2. dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 1.3. kosztorys ofertowy wg wzoru - zał. nr 2 do SIWZ; Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w kosztorysie ofertowym. Ilości robót w każdej pozycji zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby postępowania przetargowego. Kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny dla Zamawiającego i nie ma wpływu na zobowiązania wynikające z przyjęcia ceny ryczałtowej. 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. 1.5. Informację o zatrudnianiu do wykonania zamówienia uprawnionego kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane, załączyć kopię uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem wymaganym ustawą z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 nr 5, poz. 42 ze zm.) . Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. ( Dz.U. z 2004r. nr 150 poz.1579) kierownik budowy winien posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych . 1.6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych art. 22 ust.1 Ustawy pzp wg wzoru nr 3 do SIWZ. 1.7. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 i 9 Ustawy - pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 1.8. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.9. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.10.Informację z adresami o realizacji w okresie ostatnich 5 lat ( 2004 do 2008r.) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje ) , wg wzoru nr 4 do SIWZ. Wymaga się, aby każdy z wykonawców w ciągu ostatnich pięciu lat wykazał się zrealizowaniem , co najmniej dwóch robót o wartości minimum 1 400 000,- zł netto każda podobnych z rodzaju do przedmiotu zamówienia. 1.11.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.12.Oświadczenie wg wzoru nr 5 do SIWZ, o przyjęciu przez oferenta warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych w SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych we wzorze umowy (zał. Nr 6). 1.13. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku realizacji zamówienia w całości we własnym zakresie należy załączyć stosowne oświadczenie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice Wydział Realizacji Inwestycji pok.14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.