eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w KłodawieZad.nr 1-m. Strzelce Kraj Zad.nr 2-m. Dobiegniew Zad.nr 3-m. Drezdenko Zad.nr 4-m. Rzepin Zad.nr 5-m. Sulęcin Zad.nr 6-m. Międzyrzecz - Bobowicko Zad.nr 7-m. Torzym Zad.nr 8-m. Lubniewice Zad.nr 9-m. Skwierzyna Zad.nr 10-zamiejskie teren ODW Kłodawa Zad.nr 11-zamiejskie teren ODW Drezdenko Zad.nr 12-zamiejskie teren ODW Ośno Lubuskie Zad.nr 13-zamiejskie teren ODW Sulęcin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Zielona Góra: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zad.nr 1-m. Strzelce Kraj Zad.nr 2-m. Dobiegniew Zad.nr 3-m. Drezdenko Zad.nr 4-m. Rzepin Zad.nr 5-m. Sulęcin Zad.nr 6-m. Międzyrzecz - Bobowicko Zad.nr 7-m. Torzym Zad.nr 8-m. Lubniewice Zad.nr 9-m. Skwierzyna Zad.nr 10-zamiejskie teren ODW Kłodawa Zad.nr 11-zamiejskie teren ODW Drezdenko Zad.nr 12-zamiejskie teren ODW Ośno Lubuskie Zad.nr 13-zamiejskie teren ODW Sulęcin
Numer ogłoszenia: 92156 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57790 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zad.nr 1-m. Strzelce Kraj Zad.nr 2-m. Dobiegniew Zad.nr 3-m. Drezdenko Zad.nr 4-m. Rzepin Zad.nr 5-m. Sulęcin Zad.nr 6-m. Międzyrzecz - Bobowicko Zad.nr 7-m. Torzym Zad.nr 8-m. Lubniewice Zad.nr 9-m. Skwierzyna Zad.nr 10-zamiejskie teren ODW Kłodawa Zad.nr 11-zamiejskie teren ODW Drezdenko Zad.nr 12-zamiejskie teren ODW Ośno Lubuskie Zad.nr 13-zamiejskie teren ODW Sulęcin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: ZADANIE NR 1 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. Droga wojewódzka nr 156 Strzelce Kraj. ul. Wyzwolenia i Al. Wolności - droga Nr 156 na odc. od km 43+000 do km 45+600 - powierzchnia do oczyszczenia: 2 600 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 2.600 m2 Powierzchnia łączna - 2600 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 156 Strzelce Kraj. ul. Wyzwolenia i Al. Wolności - droga Nr 156 na odc. km 43+968 do km 45+600 - 800 m2 Powierzchnia łączna - 800 m2 ZADANIE NR 2 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 52+780 do km 53+140 - powierzchnia do oczyszczenia: 360 m x 0,5 m (prawa) = 180,00 m2 2. Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 53+270 do km 53+553 - powierzchnia do oczyszczenia: 283 m x 0,5 m (lewa) = 141,50 m2 3. Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 53+553 do km 53+650 - powierzchnia do oczyszczenia: 97 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 97,00 m2 4. Dobiegniew ul. Poznańska - droga Nr 160 na odc. od km 53+650 do km 54+250 - powierzchnia do oczyszczenia: 600 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 600,00 m2 5. Dobiegniew ul. Nowomłyńska - droga Nr 161 na odc. od km 00+000 do km 0+225 - powierzchnia do oczyszczenia: 225 m x 0,5 m 0 (str. lewa) = 122,50 m2 Powierzchnia łączna - 1 141,00 m2 ZADANIE NR 3 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Drezdenko ul. Piłsudskiego - droga Nr 158 na odc. Od km 48+695 do km 49+402 - powierzchnia do oczyszczenia: 707 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 707,00 m2 2. Drezdenko ul. Dworcowa, Niepodległości, Al. Piastów, Żeromskiego, Marszałkowska, Kościuszki, Pułaskiego i Poznańska - droga Nr 160 na odc. Od km 69+440 do km 73+300 - powierzchnia do oczyszczenia: 3 860 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 3 860,00 m2 3. Drezdenko ul. Długa - droga Nr 164 na odc. Od km 12+210 do km 13+520 - powierzchnia do oczyszczenia: 1 310 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1 310,00 m2 4. Drezdenko ul. Pierwszej Brygady - droga Nr 181 na odc. Od km 0+000 do km 1+000 - powierzchnia do oczyszczenia: 1 000 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1 000,00 m2 Powierzchnia łączna - 6 877,00 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Drezdenko, ul. Dworcowa, Niepodległości, Piłsudskiego i I Brygady - łącznie 1 500 m2 ZADANIE NR 4 1)Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Rzepin ul. Słowackiego - droga Nr 139 na odc. od km 21+270 ÷ 21+780 - powierzchnia do oczyszczenia: 510 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 510,00 m2 2. Rzepin ul. Słubicka - droga Nr 139 na odc. od km 21+780 ÷ 22+009 - powierzchnia do oczyszczenia: 229 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 229,00 m2 3. Rzepin ul. Mickiewicza - droga Nr 139 na odc. od km 22+009 ÷22+651 - powierzchnia do oczyszczenia: 642 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 642,00 m2 4. Obwodnica Rzepina - droga Nr 139 na odc. od km 23+080 ÷ 24+253 - powierzchnia do oczyszczenia: 1173 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1 173,00 m2 5. Rzepin ul. Kilińskiego - droga Nr 139 na odc. od km 24+253 ÷ 25+019 - powierzchnia do oczyszczenia: 766 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 766,00 m2 6. Rzepin ul. Ośniańska - droga Nr 134 na odc. od km 28+089 ÷ 28+455 - powierzchnia do oczyszczenia: 366 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 366,00 m2 7. Rzepin ul. Mickiewicza - droga Nr 134 na odc. od km 28+455 ÷ 28+509 - powierzchnia do oczyszczenia: 54 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 54,00 m2 Powierzchnia łączna - 3 740,00 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 139 Rzepin - ul. Kilińskiego /strona prawa/ - łącznie 1163 m2 ZADANIE NR 5 1)Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Sulęcin ul. 3-ego Maja - droga Nr 137 na odc. od km 41+633 ÷ 41+842 - powierzchnia do oczyszczenia: 209 m x 0,5 m (str. prawa) = 105 m2 2. Sulęcin ul. 3-ego Maja - droga Nr 137 na odc. od km 41+744 ÷ 42+449 - powierzchnia do oczyszczenia: 705 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 705 m2 +80 m2 /rondo/ 3. Sulęcin ul. Wiejska - droga Nr 137 na odc. od km 42+474 ÷ 42+819 - powierzchnia do oczyszczenia: 345 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 345 m2 +108 m2 /rondo/ 4. Sulęcin ul. E. Plater - droga Nr 137 na odc. od km 42+849 ÷ 43+639 - powierzchnia do oczyszczenia: 790 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 790 m2 +100 m2 /rondo/ 5. Sulęcin ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km 43+655 ÷ 44+982 - powierzchnia do oczyszczenia: 1327 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1327 m2 6. Sulęcin ul. E. Plater - droga Nr 138 na odc. od 14+560 ÷ 14+718 - powierzchnia do oczyszczenia: 158 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 158 m2 7. Sulęcin ul. Witosa - droga Nr 138 na odc. od 14+718 ÷ 15+457 - powierzchnia do oczyszczenia: 739 m x 0,5 m (str. lewa) = 370 m2 8. Sulęcin ul. Witosa - droga Nr 138 na odc. od 14+718 ÷ 15+856 - powierzchnia do oczyszczenia: 1138 m x 0,5 m (prawa) = 569 m2 Powierzchnia łączna - 4 657,00 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 137 Sulęcin - ul. 3 Maja i Wiejska - łącznie 5000 m2 ZADANIE NR 6 1)Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Międzyrzecz ul. Zachodnia - droga Nr 137 na odc. od km 76+476 ÷ 77+200 - powierzchnia do oczyszczenia: 724 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 724,00 m2 2. Międzyrzecz ul. Młyńska - droga Nr 137 na odc. od km 77+200 ÷ 77+650 - powierzchnia do oczyszczenia: 450 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 450,00 m2 3. Międzyrzecz ul. 30-ego Stycznia - droga Nr 137 na odc. od km km 77+650 ÷ 78+632 - powierzchnia do oczyszczenia: 982 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 982,00 m2 4. Międzyrzecz ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km km 78+632 ÷ 78+932 - powierzchnia do oczyszczenia: 300 m x 0,5 m (str. prawa) = 150,00 m2 5. Międzyrzecz ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km km 78+632 ÷ 80+500 - powierzchnia do oczyszczenia: 1868 m x 0,5 m (str. lewa) = 934,00 m2 6. Bobowicko ul. Międzyrzecka droga Nr 137 - powierzchnia do oczyszczenia: 374 m x 0,5 m (str. lewa) = 187,00 m2 7. Bobowicko ul. Trzcielska droga Nr 137 - powierzchnia do oczyszczenia: 498 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 498,00 m2 Powierzchnia łączna - 3 925,00 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Międzyrzecz, ul. Zachodnia, Młyńska, 30-go Stycznia, Poznańska - łącznie 26 446 m2 ZADANIE NR 7 1)Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1.Torzym ul. Sulęcińska - droga Nr 138 na odc. od km 29+625 do 30+079 powierzchnia do oczyszczenia: 454 m x 0,5 m (str. prawa) = 227,00 m2 2.Torzym ul. Sulęcińska - droga Nr 138 na odc. od km 29+756 do 30+079 powierzchnia do oczyszczenia: 323 m x 0,5 m (str. lewa) = 162,00 m2 3.Torzym ul. Warszawska - droga Nr 138 na odc. od km 30+079 do 30+312 powierzchnia do oczyszczenia: 223 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 223,00 m2 4.Torzym ul. Krośnieńska - droga Nr 138 na odc. od km 30+330 do 31+020 powierzchnia do oczyszczenia: 690 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 690,00 m2 Powierzchnia łączna - 1 302,00 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 138 Torzym , ul. Krośnieńska /strona prawa/ - łącznie 1 163 m2 ZADANIE NR 8 1)Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. 1. Lubniewice ul. Gorzowska droga Nr 136 - powierzchnia do oczyszczenia: 500.5 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 501,00 m2 2. Lubniewice ul. Osadników Wojskowych droga Nr 136 - powierzchnia do oczyszczenia: 578 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 578,00 m2 3. Lubniewice ul. Jana Pawła II droga Nr 136 - powierzchnia do oczyszczenia: 984 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 984,00 m2 4. Lubniewice ul. Sulęcińska droga Nr 136 - powierzchnia do oczyszczenia: 274 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 274,00 m2 Powierzchnia łączna - 2 337,00 m2 2)Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 2-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. Droga wojewódzka nr 136 Lubniewice, ul. Gorzowska, Osadników Wojskowych. Jana Pawła II, Sulęcińska - łącznie 5242 m2 ZADANIE NR 9 1)Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości, 5 razy w trakcie obowiązywania umowy, jeden raz w miesiącu - w czwartek lub piątek. Skwierzyna ul. Mostowa i ul. Poznańska - droga Nr 159 na odc. od km 13+269 do km 14+066 - powierzchnia do oczyszczenia: 797 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 797,00 m2 Powierzchnia łączna - 797,00 m2 ZADANIE NR 10 Zamówienie obejmuje: Jednokrotne utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Łączne zestawienie powierzchni dróg do oczyszczenia: Droga Nr 132 - razem powierzchnia do oczyszczenia 61 884.00 m2 Droga Nr 130 - razem powierzchnia do oczyszczenia 2 612,50 m2 Droga Nr 131 - razem powierzchnia do oczyszczenia 11 353,50 m2 Droga Nr 151 - razem powierzchnia do oczyszczenia 7 806,50 m2 Droga Nr 156 - razem powierzchnia do oczyszczenia 4 141,50 m2 Droga Nr 157 - razem powierzchnia do oczyszczenia 180,50 m2 Droga Nr 158 - razem powierzchnia do oczyszczenia 5 532,00 m2 Razem powierzchnia do oczyszczenia na terenie działania ODW Kłodawa 93 510,50 m2 ZADANIE NR 11 Zamówienie obejmuje: Jednokrotne utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Łączne zestawienie powierzchni dróg do oczyszczenia: Droga Nr 160 - razem powierzchnia do oczyszczenia 4 279,00 m2 Droga Nr 158 - razem powierzchnia do oczyszczenia 6 673,00 m2 Droga Nr 181 - razem powierzchnia do oczyszczenia 2 810,00 m2 Droga Nr 156 - razem powierzchnia do oczyszczenia 6 077,00 m2 Droga Nr 155 - razem powierzchnia do oczyszczenia 720,00 m2 Razem powierzchnia do oczyszczenia na terenie działania ODW Drezdenko 20 559,00 m2 ZADANIE NR 12 Zamówienie obejmuje: Jednokrotne utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Łączne zestawienie powierzchni dróg do oczyszczenia: Droga Nr 137 - razem powierzchnia do oczyszczenia 3136,00 m2 Droga Nr 134 - razem powierzchnia do oczyszczenia 3315,00 m2 Razem powierzchnia do oczyszczenia na terenie działania ODW Ośno Lubuskie 6 451.00 m2 ZADANIE NR 13 Zamówienie obejmuje: Jednokrotne utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Łączne zestawienie powierzchni dróg do oczyszczenia: Droga Nr 137 - razem powierzchnia do oczyszczenia 2942,00 m2 Droga Nr 136 - razem powierzchnia do oczyszczenia 1717,50 m2 Droga Nr 138 - razem powierzchnia do oczyszczenia 607,00 m2 Droga Nr 159 - razem powierzchnia do oczyszczenia 928,50 m2 Droga Nr 192 - razem powierzchnia do oczyszczenia 350,00 m2 Droga Nr 199 - razem powierzchnia do oczyszczenia 737,00 m2 Razem powierzchnia do oczyszczenia na terenie działania ODW Sulęcin 7 282.00 m2 Dotyczy wszystkich zadań: Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np.: po wichurze, burzy, ulewnych opadach deszczu itp. maksymalny czas na przystąpienie do usunięcia zanieczyszczeń spowodowanych przez powyższe okoliczności będzie wynosił.. godziny od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/ telefonicznego, poczty elektronicznej. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia, przy użyciu faksu telefonicznego, poczty elektronicznej. Zlecenie, o którym mowa powyżej, będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1-m.Strzelce Kraj.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWENCJA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Fr. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9196,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8735,04

  • Oferta z najniższą ceną: 8735,04 / Oferta z najwyższą ceną: 9298,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2-m.Dobiegniew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3993,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4004,91

  • Oferta z najniższą ceną: 4004,91 / Oferta z najwyższą ceną: 4004,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3-m.Drezdenko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWENCJA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Fr. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24249,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21750,61

  • Oferta z najniższą ceną: 21750,61 / Oferta z najwyższą ceną: 21750,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4-m.Rzepin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13229,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11452,54

  • Oferta z najniższą ceną: 11452,54 / Oferta z najwyższą ceną: 11610,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5-m.Sulęcin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16899,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12826,94

  • Oferta z najniższą ceną: 12826,94 / Oferta z najwyższą ceną: 17248,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6-m.Międzyrzecz-Bobowicko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16911,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14172,24

  • Oferta z najniższą ceną: 14172,24 / Oferta z najwyższą ceną: 24831,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7-m.Torzym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4696,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3550,63

  • Oferta z najniższą ceną: 3550,63 / Oferta z najwyższą ceną: 4720,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8-m.Lubniewice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8808,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6850,09

  • Oferta z najniższą ceną: 6850,09 / Oferta z najwyższą ceną: 9205,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9-m.Skwierzyna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWENCJA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Fr. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2789,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2582,28

  • Oferta z najniższą ceną: 2582,28 / Oferta z najwyższą ceną: 2797,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie nr 10-zamiejskie teren ODW Kłodawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania i Usług Specjalistycznych mgr Jerzy Połomski, Oś. Zielona Kotlina 7, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65457,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55814,67

  • Oferta z najniższą ceną: 55814,67 / Oferta z najwyższą ceną: 60594,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie nr 11-zamiejskie teren ODW Drezdenko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWENCJA Spółka z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Fr. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14391,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12656,12

  • Oferta z najniższą ceną: 12656,12 / Oferta z najwyższą ceną: 13322,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie nr 12-zamiejskie teren ODW Ośno Lubuskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4515,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3344,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3344,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4180,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Zadanie nr 13-zamiejskie teren ODW Sulęcin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5097,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3774,99

  • Oferta z najniższą ceną: 3774,99 / Oferta z najwyższą ceną: 7864,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.