Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Białystok: AD/PN - 18/09 - Dostawa zestawów, pojemników i płynów do aferez kolekcyjnych
Numer ogłoszenia: 92035 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 18/09 - Dostawa zestawów, pojemników i płynów do aferez kolekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów jednorazowego użytku Plasmacell, do pobierania osocza metodą plazmaferezy automatycznej na separatorze osoczowym Autopheresis C Fenwal, w ilości 6 000 szt., wyposażonych w: - port typ Luer męski, umożliwiający podłączenie igły do aferezy 16 G, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0.9% NaCl, - coupler - przebijak do podłączenia płynu antykoagulacyjnego ACD - A, - adapter przystosowany do podłączenia pojemnika transferowego pustego a 1000 ml. Zadanie nr 2 - dostawa pojemników pustych a 1000 ml do zestawów Plasmacell, w ilości 6 000 szt., wyposażonych w: - dren z portem umożliwiającym przyłączenie pojemnika do adaptera zestawu Plasmacell, - wykonanych z polichlorku winylu, trwałego do temperatury - 90°C. Zadanie nr 3 - dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD - A a 250 ml, w ilości 6 000 szt., - w plastikowych pojemnikach typu worek o objętości 250 ml, z portem do podłączenia standardowego couplera zestawu Plasmacell, oraz dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD - A a 500 ml, w ilości 600 szt. - w plastikowych pojemnikach typu worek o objętości 500 ml, z portem do podłączenia standardowego couplera - przebijaka zestawów do aferez kolekcyjnych i terapeutycznych. Zadanie nr 4 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych, na separatorze komórkowych MCS+, w ilości 64 szt., wyposażonych w: - igłę 16 G, poddaną obróbce zwiększającej poślizg, - pojemnik próbkowy, umożliwiający pobieranie próbek krwi z pierwszej porcji krwi przed donacją o pojemności min. 30 ml, - port typ Luer żeński, umożliwiający podłączenie płynu antykoagulacyjnego CPD, - port typ Luer męski, umożliwiający podłączenie płynu wzbogacającego SAGM, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0,9 % NaCl, - termin ważności uzyskanych KKCz powinien wynosić 42 dni. Zadanie nr 5 - dostawa płynu wzbogacającego SAGM a 350 ml w plastikowym worku z portem typu Luer żeński i blokadą wypływu, w ilości 64 szt. Zadanie nr 6 - dostawa płynu antykoagulacyjnego CPD 50 a 150 ml w plastikowym worku z portem typu Luer męski i blokadą wypływu, zamawiana ilość płynu - 64 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.19.42.20 - Wyroby do transfuzji krwi 33.69.25.00 - Płyny dożylne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości zł 10 180,00 zł - odpowiednio: dla zadania nr 1 - 6 170,00 zł, dla zadania nr 2 - 870,00 zł, dla zadania nr 3 - 1 040,00 zł, dla zadania nr 4 - 470,00 zł, dla zadania nr 5 - 30,00 zł, dla zadania nr 6 - 1 600,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą certyfikat zgodności CE (WE), 4.załączą deklarację zgodności WE, 5.załączą dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w dziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują wyroby zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.zaoferują w zadaniach nr 1, 2, 3 co najmniej 18 miesięczny termin ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy; zaoferują w zadaniu nr 4 co najmniej 36 miesięczny termin ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy; zaoferują w zadaniach nr 5 i 6 co najmniej 12 miesięczny termin ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy, 3.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 4.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 5.zadeklarują wymagane terminy dostaw, 6.załączą certyfikat serii - w momencie dostawy wyrobów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.certyfikat zgodności CE (WE), 4.deklarację zgodności WE, 5.dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie o co najmniej 18 miesięcznym terminie ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy, w przypadku zadań nr 1, 2 i 3; co najmniej 36 miesięcznym terminie ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy, w zadaniu nr 4; co najmniej 12 miesięcznym terminie ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy, w zadaniach nr 5 i 6, 3.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 4.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 5.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, 6.oświadczenie o zobowiązaniu się do dostarczenia certyfikatu serii w momencie dostawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej - Curie 23,
15-950 Białystok,
pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 29.07.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów jednorazowego użytku Plasmacell, do pobierania osocza metodą plazmaferezy automatycznej na separatorze osoczowym Autopheresis C Fenwal, w ilości 6 000 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów jednorazowego użytku Plasmacell, do pobierania osocza metodą plazmaferezy automatycznej na separatorze osoczowym Autopheresis C Fenwal, w ilości 6 000 szt., wyposażonych w: - port typ Luer męski, umożliwiający podłączenie igły do aferezy 16 G, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0.9% NaCl, - coupler - przebijak do podłączenia płynu antykoagulacyjnego ACD - A, - adapter przystosowany do podłączenia pojemnika transferowego pustego a 1000 ml..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa pojemników pustych a 1000 ml do zestawów Plasmacell, w ilości 6 000 szt.,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa pojemników pustych a 1000 ml do zestawów Plasmacell, w ilości 6 000 szt., wyposażonych w: - dren z portem umożliwiającym przyłączenie pojemnika do adaptera zestawu Plasmacell, - wykonanych z polichlorku winylu, trwałego do temperatury - 90°C..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD - A a 250 ml, w ilości 6 000 szt., i ACD-A a 500 ml w ilości 600 szt.,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD - A a 250 ml, w ilości 6 000 szt., - w plastikowych pojemnikach typu worek o objętości 250 ml, z portem do podłączenia standardowego couplera zestawu Plasmacell, oraz dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD - A a 500 ml, w ilości 600 szt. - w plastikowych pojemnikach typu worek o objętości 500 ml, z portem do podłączenia standardowego couplera - przebijaka zestawów do aferez kolekcyjnych i terapeutycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych, na separatorze komórkowych MCS+, w ilości 64 szt.,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych, na separatorze komórkowych MCS+, w ilości 64 szt., wyposażonych w: - igłę 16 G, poddaną obróbce zwiększającej poślizg, - pojemnik próbkowy, umożliwiający pobieranie próbek krwi z pierwszej porcji krwi przed donacją o pojemności min. 30 ml, - port typ Luer żeński, umożliwiający podłączenie płynu antykoagulacyjnego CPD, - port typ Luer męski, umożliwiający podłączenie płynu wzbogacającego SAGM, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0,9 % NaCl, - termin ważności uzyskanych KKCz powinien wynosić 42 dni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa płynu wzbogacającego SAGM a 350 ml w plastikowym worku z portem typu Luer żeński i blokadą wypływu, w ilości 64 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa płynu wzbogacającego SAGM a 350 ml w plastikowym worku z portem typu Luer żeński i blokadą wypływu, w ilości 64 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa płynu antykoagulacyjnego CPD 50 a 150 ml w plastikowym worku z portem typu Luer męski i blokadą wypływu, zamawiana ilość płynu - 64 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa płynu antykoagulacyjnego CPD 50 a 150 ml w plastikowym worku z portem typu Luer męski i blokadą wypływu, zamawiana ilość płynu - 64 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Szczygla w Białymstoku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego"
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj"związane z inwestycją o nazwie: "Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi woj. Nr 681 -ul. Sienkiewicza w Brańsku"
- Budowa: fontanny, maszynowni, chodnika, przyłącza elektroenergetycznego nN, przyłącza kanalizacji deszczowej(...) oraz rozbiórka: fontanny, maszynowni w Parku im. J. Dziekońskiej w Białymstoku(...)
- Postępowanie na świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
- Adaptery do przygotowania cytostatyków
- Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku "C" w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów - Oddział Chirurgii Onkologicznej i Chirurgii Ogólnej w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa cewników dializacyjnych i systemów do trombektomii dla UCK
- Roztwory stosowane w procesie pobierania i preparatyki oraz wykorzystywane w badaniach immunohematologicznych w RCKiK w Szczecinie
- Dostawa medycznych środków materiałowych - komponentów do IPMed
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.