eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Przebudowa i rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Daleszycach z instalacjami wewnętrznymi, elementami zagospodarowania terenu (drogi wewnętrzne, parkingi) i zjazdem z drogi gminnej na działce nr 2374 położonej w msc. Daleszyce oraz kanalizacji deszczowej o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Daleszyce: Przebudowa i rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Daleszycach z instalacjami wewnętrznymi, elementami zagospodarowania terenu (drogi wewnętrzne, parkingi) i zjazdem z drogi gminnej na działce nr 2374 położonej w msc. Daleszyce oraz kanalizacji deszczowej od studzienki D1 do studzienki D8 dla odprowadzenia wód opadowych z terenu ośrodka zdrowia, inwestycja na działce nr ew. 1173 w msc. Daleszyce
Numer ogłoszenia: 92001 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, fax 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Daleszycach z instalacjami wewnętrznymi, elementami zagospodarowania terenu (drogi wewnętrzne, parkingi) i zjazdem z drogi gminnej na działce nr 2374 położonej w msc. Daleszyce oraz kanalizacji deszczowej od studzienki D1 do studzienki D8 dla odprowadzenia wód opadowych z terenu ośrodka zdrowia, inwestycja na działce nr ew. 1173 w msc. Daleszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą : Przebudowa i rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Daleszycach z instalacjami wewnętrznymi, elementami zagospodarowania terenu (drogi wewnętrzne, parkingi) i zjazdem z drogi gminnej na działce nr 2374 położonej w msc. Daleszyce oraz kanalizacji deszczowej od studzienki D1 do studzienki D8 dla odprowadzenia wód opadowych z terenu ośrodka zdrowia, inwestycja na działce nr ew. 1173 w msc. Daleszyce 1. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy istniejąca - 268,00 m2 powierzchnia zabudowy projektowana - 253,80 m2 powierzchnia użytkowa po rozbudowie - 917,08 m2 kubatura po rozbudowie - 4.465,20 m3 budynek istniejący po nadbudowie i rozbudowie: dwukondygnacyjny + pełne podpiwniczenie + poddasze użytkowe (mieszkalne); budynek nowy (rozbudowa) : jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony, z poddaszem nie użytkowym; zewnętrzne wymiary całego ośrodka zdrowia po rozbudowie: 44,30mx18,60m Stan istniejący obiektu: Istniejący budynek Ośrodka Zdrowia jest obiektem jednopiętrowym, podpiwniczonym o konstrukcji murowanej i tradycyjnym systemie realizacji. Stropy ceramiczne Kleina na belkach stalowych, rozstaw belek 0,9 - 1,2, płyta Kleina w stropach międzypiętrowych żeberkowa, stropie nad piętrem typu lekkiego. Mury zewnętrzne i wewnętrzne z cegły pełnej ceramicznej. Stropodach pełny - konstrukcja Kleina j.w. Stan techniczny budynku dobry. 1. Roboty budowlane będą polegały na: - usunięciu warstw stropodachu pełnego oraz budową nowego stropu nad piętrem umożliwiającego wykorzystanie poddasza na cele mieszkalne - dobudowie klatki schodowej - budowie nowej konstrukcji drewnianej dachu nad użytkowym poddaszem - wymiana 100 % stolarki drzwiowej oraz armatury sanitarnej - wymiana wszystkich warstw posadzkowych. - budowie nowego budynku zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym o powierzchni 253,80 m2. 2. Kanalizacja deszczowa Przewiduje się budowę kolektora deszczowego o długości ok. 180mb w pasie ulicy Mickiewicza. Kolektor ułożony będzie ze spadkiem około 3% zgodnym ze spadkiem terenu. Włączenie kolektora do istniejącej studni kanalizacji deszczowej o rzędnych 262,09/261,34. Kanalizacja deszczowa wykonana będzie z rur PEHD fi 400mm o sztywności obwodowej SN=8kN/m2. Na trasie projektowanej kanalizacji deszczowej przewiduje się studzienki przelotowe i połączeniowe systemowe z PEHD z włazami żeliwnymi typu D-400 posiadające certyfikat zgodności z PN-EN-124:2000. Do odprowadzenia wód opadowych z powierzchni ulic zastosowane będą wpusty deszczowe żeliwne D-400. Studzienki wpustowe będą wykonane z kręgów betonowych o średnicy 0,5m oraz posiadać będą osadnik zanieczyszczeń stałych. Wpusty zlokalizowane będą w pasie ul. Mickiewicza oraz u zbiegu poszczególnych ulic. Projektowany zamknięty system kanalizacji deszczowej odprowadzać będzie wody opadowe spływające powierzchniowo z ulic Sienkiewicza, Rejtana i Żeromskiego. 3. Szczegółowy zakres robót objęty zamówieniem określony jest: - w projektach budowlano-wykonawczych a/ Architektura b/ Technologia c/ Konstrukcje d/ Instalacje elektryczne wewnętrzne e/ Instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne f/ Drogi i ukształtowanie terenu - w przedmiarach robót, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały zastosowane przy budowie i remoncie muszą odpowiadać co do jakości wymogom dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. spełniają warunki określone art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ, II. ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 Pzp. opisanym w pkt. 1, 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp., III. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą , 2. jej treść nie odpowiada treści SIWZ, 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, 7. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. IV. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: a. formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany b. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ), c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 3 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: a. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje). Zał. Nr 4 SWIZ. b. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca - Zał. Nr 5 do SWIZ. c. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. d. Uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego stwierdzających, że osoba wymieniona w wykazie, wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branż występujących w przedmiocie zamówienia. e. Sprawozdania finansowego albo jego części a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. f. Informacji Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej połowy wartości zamówienia wynikającej ze składanej oferty wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informacje o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci np. saldo wyraża się kwotą xxxxxx - cyfrową lub zawierającej tylko informacje o obrotach. g. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych). 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt.3 ;4 i 6 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b. zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego w kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 do 8 ustawy. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.3 lit. I b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w części VII pkt.1 ppkt.3;4;5i 6 i pkt.2 ppkt 7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce w pokoju Nr 8.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce - pokój Nr 25 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.06.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.