eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ojrzeń › Organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w Ojrzeniu i Młocku w ramach projektu Przedszkole przy szkole w Gminie Ojrzeń, poddziałanie 9.1.1 PO KL, oraz utworzenie szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej w Ojrzeniu w ramach programu rządowego Radosna Szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-28

Ojrzeń: Organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w Ojrzeniu i Młocku w ramach projektu Przedszkole przy szkole w Gminie Ojrzeń, poddziałanie 9.1.1 PO KL, oraz utworzenie szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej w Ojrzeniu w ramach programu rządowego Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 91983 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ojrzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w Ojrzeniu i Młocku w ramach projektu Przedszkole przy szkole w Gminie Ojrzeń, poddziałanie 9.1.1 PO KL, oraz utworzenie szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej w Ojrzeniu w ramach programu rządowego Radosna Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są trzy niezależne zadania, polegające na: 1) Organizacji placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Ojrzeniu, (wybudowaniu), w skład którego z kolei wchodzą: A) Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw, zawierający w sobie wykonanie wszelkich prac związanych z budową i wykonaniem placu zabaw, poza wykonaniem bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, B) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw o powierzchni 73 m2 2) Organizacji placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Młocku, (wybudowaniu), w skład którego z kolei wchodzą: A) Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw, zawierający w sobie wykonanie wszelkich prac związanych z budową i wykonaniem placu zabaw, poza wykonaniem bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, B) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw o powierzchni 73 m2. 3) Utworzenie szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej w Ojrzeniu, w skład którego z kolei wchodzą: A) Zakup i instalacja sprzętu rekreacyjnego: B) Zagospodarowanie terenu szkolnego placu zabaw, w tym wykonanie 138 m2 nawierzchni bezpiecznej, ciągów komunikacyjnych i ogrodzenia terenu. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu/kontraktów aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, wygody społeczności i innych. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę umowną, tak samo, jak obsługa geodezyjna (tyczenie obiektów itp.). Zamówienie/a obejmuje także: poniesienie kosztów wynikających z ogrodzenia tymczasowego placu budowy, kosztów wywózki, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, wykonania badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. Szczegółowy opis elementów przedmiotów zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do niej: Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dot. organizacji placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Ojrzeniu Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dot. organizacji placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Młocku Załącznik Nr 3 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dot. utworzenia szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej w Ojrzeniu. Załącznik Nr 4 do SIWZ Dokumentacja projektowa dot. organizacji placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Ojrzeniu. Załącznik Nr 5 do SIWZ Dokumentacja projektowa dot. organizacji placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Młocku. Załącznik Nr 6 do SIWZ Dokumentacja projektowa dot. utworzenia szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej w Ojrzeniu. Załącznik Nr 7 do SIWZ Przedmiar robót dot. organizacji placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Ojrzeniu. Załącznik Nr 8 do SIWZ Przedmiar robót dot. organizacji placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Młocku. Załącznik Nr 9 do SIWZ Przedmiar robót dot. utworzenia szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej w Ojrzeniu. Przedmiar robót obejmuje wszystkie prace związane z wykonaniem całości zamówienia, jednakże ma on jedynie charakter informacyjny. Wszelkie, użyte w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy traktować jako materiał informacyjny. We wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych. Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy dla każdej z trzech części zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych dla każdej z części zamówienia osobno, i podpisania (bez uwag) protokołów końcowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający korzystając z zapisów art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca, w oparciu o regułę spełnia - nie spełnia Warunki udziału w postępowaniu są ustalone na poziomie jednej z części zamówienia i są identyczne dla wszystkich części zamówieni - czyli niezależnie od tego czy Wykonawca składa ofertę na jedną, dwie czy też trzy części zamówienia, składa takie same dokumenty i udowadnia spełnienie tych samych warunków. Warunki zostały ustalone na poziomie jednej z części przedmiotu zamówienia, najmniej skomplikowanej i pracochłonnej, a jednocześnie umożliwiającej ocenę możliwości wykonawcy do realizacji zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz musi potwierdzać wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego placu zabaw o wartości prac nie mniejszej niż 80.000,00 zł i wielkości nawierzchni bezpiecznej nie mniejszej niż 70 m2. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca, w oparciu o regułę spełnia - nie spełnia Warunki udziału w postępowaniu są ustalone na poziomie jednej z części zamówienia i są identyczne dla wszystkich części zamówieni - czyli niezależnie od tego czy Wykonawca składa ofertę na jedną, dwie czy też trzy części zamówienia, składa takie same dokumenty i udowadnia spełnienie tych samych warunków. Warunki zostały ustalone na poziomie jednej z części przedmiotu zamówienia, najmniej skomplikowanej i pracochłonnej, a jednocześnie umożliwiającej ocenę możliwości wykonawcy do realizacji zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca, w oparciu o regułę spełnia - nie spełnia Warunki udziału w postępowaniu są ustalone na poziomie jednej z części zamówienia i są identyczne dla wszystkich części zamówieni - czyli niezależnie od tego czy Wykonawca składa ofertę na jedną, dwie czy też trzy części zamówienia, składa takie same dokumenty i udowadnia spełnienie tych samych warunków. Warunki zostały ustalone na poziomie jednej z części przedmiotu zamówienia, najmniej skomplikowanej i pracochłonnej, a jednocześnie umożliwiającej ocenę możliwości wykonawcy do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Za spełnienie warunku Zamawiający będzie uznawał dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej jednym kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia umożliwiających kierowanie robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca, w oparciu o regułę spełnia - nie spełnia Warunki udziału w postępowaniu są ustalone na poziomie jednej z części zamówienia i są identyczne dla wszystkich części zamówieni - czyli niezależnie od tego czy Wykonawca składa ofertę na jedną, dwie czy też trzy części zamówienia, składa takie same dokumenty i udowadnia spełnienie tych samych warunków. Warunki zostały ustalone na poziomie jednej z części przedmiotu zamówienia, najmniej skomplikowanej i pracochłonnej, a jednocześnie umożliwiającej ocenę możliwości wykonawcy do realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w kwocie nie niższej niż 80.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, wskazane przez Zamawiającego, zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca, w oparciu o regułę spełnia - nie spełnia Warunki udziału w postępowaniu są ustalone na poziomie jednej z części zamówienia i są identyczne dla wszystkich części zamówieni - czyli niezależnie od tego czy Wykonawca składa ofertę na jedną, dwie czy też trzy części zamówienia, składa takie same dokumenty i udowadnia spełnienie tych samych warunków. Warunki zostały ustalone na poziomie jednej z części przedmiotu zamówienia, najmniej skomplikowanej i pracochłonnej, a jednocześnie umożliwiającej ocenę możliwości wykonawcy do realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz musi potwierdzać wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego placu zabaw o wartości prac nie mniejszej niż 80.000,00 zł i wielkości nawierzchni bezpiecznej nie mniejszej niż 70 m2.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz, jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy a. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; klęski żywiołowe; b. zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ; c. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; d. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; e. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy: wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. Zmiany osobowe: a. zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, b. zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniające odpowiednie wymogi. Pozostałe zmiany: a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu c. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. d. wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa; 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 20 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 3. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w złotych polskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Ojrzeniu, (wybudowanie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw, zawierający w sobie wykonanie wszelkich prac związanych z budową i wykonaniem placu zabaw, poza wykonaniem bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, w tym: a) Wykonanie prac budowlanych: związanych z wydzieleniem (ogrodzeniem) placu zabaw; ciągów komunikacyjnych itp., zawartych w dokumentacji projektowej. b) Dostawa i montaż zabawki wielofunkcyjnej, składającej się min. z :2 wież o różnej wysokości (pierwsza wieża o wysokości podestu ok 100 cm, druga niższa ok 70 cm), 1 zjeżdżalna mocowana do wyższej wieży, gra kółko i krzyżyk, podest z balkonem widokowym, schody umożliwiające łatwe wejście dzieciom młodszym na wysokość ok 70 cm, ukośna ścianka wspinaczkowa i 1 zabezpieczenie/ścianka. Zestaw o wymiarach min 2,5 x 3,5 m Słupy nośne o przekroju kwadratowym min 9 x 9cm, wykonane z drewna sosnowego, klejonego z min. 3 warstw, dodatkowo ryflowane wzdłużnie dla rozprężenia materiału. Elementy drewniane malowane farbami na bazie naturalnych wosków. Górne powierzchnie słupów konstrukcyjnych zabezpieczone plastikowymi kapturami przed nasiąkaniem. Słupy osadzone 10cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych ocynkowanych okuć kotwionych w betonowym fundamencie posadowionym min. 50cm w gruncie . Zabezpieczenia/ścianki: obrzeże z rur stalowych wypełnione kolorowymi płytami polietylenowymi (HDPE), które nie wchłaniają wody, są odporne na wgniecenia, zarysowania, graffiti i promieniowanie UV. Elementy stalowe takie jak: rurki zabezpieczeń, stelaż ścianki wspinaczkowej i zjeżdżalni - zabezpieczone antykorozyjnie poprzez lakierowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej. Elementy złączne, ocynkowane ukryte w plastikowych zaślepkach/kapturkach. c) Dostawa i montaż jednoosobowej huśtawki na sprężynie wzór skutera. Siedzisko wykonane z tworzywa HDPE o grubości min. 15 mm. Metalowy klin wspawany po połowie obwodu między pierwszym niepełnym i pierwszym czynnym zwojem zabezpieczający przed zakleszczeniem palców dziecka. Element zabezpieczony antykorozyjnie poprzez malowanie proszkowe (podkład cynkowy i nawierzchniowy lakier proszkowy).Konstrukcja mocowania- stalowa rynienka pomalowana podkładem i lakierem proszkowym. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, oszlifowane. Mocowanie połączone ze sprężyną. Stelaż urządzeń stanowią wycięte formatki o odpowiednim kształcie. Zakończenia elementów złącznych osłonięte plastikowymi korkami. Fundament z betonu klasy min. C12/15. Wysokość fundamentu nie mniej niż 36 cm, podstawa o wymiarach min.40x40 cm. Sprężyna wykonana z pręta O20 mm ze stali. Przebadana na obecność pęknięć i rys defektoskopem magnetycznym, ze świadectwem odbioru na zgodność wykonania z normami. d) Dostawa i montaż huśtawki wagowej 2 osobowej, mocowanej na podstawie metalowej 60 cm w gruncie na betonowych fundamentach. Mechanizm obrotowy łożyskowany, bezobsługowy. Belka pozioma wykonana z drewna sosnowego, klejonego warstwowo z min. 3 lameli obtoczonego cylindrycznie na średnicę min 14 cm, ryflowana wzdłużnie w celu zmniejszenia naprężeń powodujących pęknięcia wzdłużne. Siedziska huśtawki i stelaż rączek wykonane ze sklejki wodoodpornej liściastej pokrytej filmem melaminowym. Sklejka o grubości min 15 mm, krawędzie zabezpieczone farbami na bazie naturalnych wosków. Ze względów bezpieczeństwa zamocowane na końcach belki gumowe odbojniki amortyzujące. Podstawa huśtawki wykonana z giętych pospawanych rur, spoiny i krawędzie załagodzone. Wszystkie elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie farbami poliestrowymi przez malowanie proszkowe. Elementy złączne ocynkowane i osłonięte plastikowymi korkami z zaślepkami. Fundament z betonu klasy min. C12/15. Wysokość fundamentu nie mniej niż 36 cm, podstawa o wymiarach min.40x40 cm. e) Dostawa i montaż huśtawki dwuosobowej. Siedziska zawieszone elastycznie i pojedynczo na belce poprzecznej przenoszącej obciążenie, mogące huśtać się tam i z powrotem po łuku, prostopadle do belki poprzecznej. Słupy nośne huśtawki o przekroju okrągłym (średnica min 12cm) wykonane z drewna klejonego warstwowo (min. 3 warstw), osadzone 10 cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych kotew obetonowanych na miejscu montażu (min wymiary fundamentów: 0,30(l)x0,30(s)x0,20(h)m). Belka poprzeczna stalowa, zabezpieczona antykorozyjnie przez malowanie proszkowe farbą poliestrową. 2 zawiesia z siedziskami huśtawkowymi gumowymi. Siedziska z atestem. Łańcuchy zawiesi siedzisk i elementy złączne ocynkowane. Łby elementów złącznych osłonięte plastikowymi korkami. f) Dostawa i montaż dwuosobowej huśtawki wagowej mocowanej na sprężynie. Materiał wykonania: belka pozioma o długości ok 150 cm, wykonana z wielowarstwowej klejonki sosnowej (min z 3 lameli). Siedziska i boczki do mocowania uchwytów, wykonane z płyty HDPE grubości min 15 mm. Całość mocowana do stalowej sprężyny osadzonej w bloczku betonowym na głębokość ok. 60 cm. Rączki i podnóżek wykonane są z tworzywa sztucznego; duże rączki chronią przed urazami oka i gwarantują dobry chwyt. Wszystkie elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie przez malowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Elementy złączne ocynkowane, ukryte w plastikowych korkach/zaślepkach. g) Dostawa i montaż czteroramiennej karuzeli o średnicy 180 cm przeznaczonej dla 4 dzieci. Wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie warstwą cynku oraz dodatkowo malowaniem proszkowym farbami poliestrowymi. Dolna część (nieruchoma) zabetonowana w bloku fundamentowym i połączona z częścią górną (ruchomą) za pomocą wału z dwoma łożyskami stożkowymi i jednym łożyskiem kulkowym. B) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw o powierzchni 73 m2: Nawierzchnia poliuretanowa bezspoinowa dwuwarstwowa, warstwa dolna stabilizująca SBR, warstwa użytkowa kolor EPDM wylewana bezpośrednio na placu budowy. Podbudowa pod nawierzchnię bezpieczną wykonana z kruszyw mineralnych zgodnie z kartami technicznymi. Obszar nawierzchni bezpiecznej wyznaczony obrzeżem betonowym. Grubość nawierzchni dostosowana do maksymalnej wysokości upadku z urządzenia wielofunkcyjnego. Nawierzchnia winna być realizowana w oparciu o systemy, które posiadają dopuszczenie do stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, technologia zgodna z aprobatą techniczną dla przyjętego systemu i posiadać stosowne certyfikaty oraz atesty PZH. Nawierzchnia musi charakteryzować się: jednolitą nawierzchnią po ułożeniu; doskonałą amortyzacją upadku; przepuszczalnością dla wody; odpornością na zużycie; higienicznością, łatwością do utrzymania w czystości; niskimi kosztami konserwacji, Zastosowana nawierzchnia musi odpowiadać standardom europejskim, w tym być zgodna z normą PN-EN 1177, ISO 9001:2001, ISO 14001 oraz posiadać udokumentowane wyniki badań oraz atesty potwierdzające brak szkodliwości podłoża dla użytkowników. Wykonawca powinien również okazać kartę techniczną produktu potwierdzającą parametry nawierzchni oraz dostarczyć gwarancję na min. 60 miesięcy potwierdzona przez producenta lub jego przedstawiciela..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w Młocku, (wybudowanie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw, zawierający w sobie wykonanie wszelkich prac związanych z budową i wykonaniem placu zabaw, poza wykonaniem bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, w tym: a) Wykonanie prac budowlanych: związanych z wydzieleniem (ogrodzeniem) placu zabaw; ciągów komunikacyjnych itp., zawartych w dokumentacji projektowej. b) Dostawa i montaż jednoosobowej huśtawki na sprężynie wzór skutera. Siedzisko wykonane z tworzywa HDPE o grubości min. 15 mm. Metalowy klin wspawany po połowie obwodu między pierwszym niepełnym i pierwszym czynnym zwojem zabezpieczający przed zakleszczeniem palców dziecka. Element zabezpieczony antykorozyjnie poprzez malowanie proszkowe (podkład cynkowy i nawierzchniowy lakier proszkowy).Konstrukcja mocowania- stalowa rynienka pomalowana podkładem i lakierem proszkowym. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, oszlifowane. Mocowanie połączone ze sprężyną. Stelaż urządzeń stanowią wycięte formatki o odpowiednim kształcie. Zakończenia elementów złącznych osłonięte plastikowymi korkami. Fundament z betonu klasy min. C12/15. Wysokość fundamentu nie mniej niż 36 cm, podstawa o wymiarach min.40x40 cm. Sprężyna wykonana z pręta O20 mm ze stali. Przebadana na obecność pęknięć i rys defektoskopem magnetycznym, ze świadectwem odbioru na zgodność wykonania z normami. c) Dostawa i montaż huśtawki wagowej, dwuosobowej, mocowanej na podstawie metalowej 60 cm w gruncie na betonowych fundamentach. Mechanizm obrotowy łożyskowany, bezobsługowy. Belka pozioma wykonana z drewna sosnowego, klejonego warstwowo z min. 3 lameli obtoczonego cylindrycznie na średnicę min 14 cm, ryflowana wzdłużnie w celu zmniejszenia naprężeń powodujących pęknięcia wzdłużne. Siedziska huśtawki i stelaż rączek wykonane ze sklejki wodoodpornej liściastej pokrytej filmem melaminowym. Sklejka o grubości min 15 mm, krawędzie zabezpieczone farbami na bazie naturalnych wosków. Ze względów bezpieczeństwa zamocowane na końcach belki gumowe odbojniki amortyzujące. Podstawa huśtawki wykonana z giętych pospawanych rur, spoiny i krawędzie załagodzone. Wszystkie elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie farbami poliestrowymi przez malowanie proszkowe. Elementy złączne ocynkowane i osłonięte plastikowymi korkami z zaślepkami. Fundament z betonu klasy min. C12/15. Wysokość fundamentu nie mniej niż 36 cm, podstawa o wymiarach min.40x40 cm. d) Dostawa i montaż huśtawki dwuosobowej. Siedziska zawieszone elastycznie i pojedynczo na belce poprzecznej przenoszącej obciążenie, mogące huśtać się tam i z powrotem po łuku, prostopadle do belki poprzecznej. Słupy nośne huśtawki o przekroju okrągłym (średnica min 12cm) wykonane z drewna klejonego warstwowo (min. 3 warstw), osadzone 10 cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych kotew obetonowanych na miejscu montażu (min wymiary fundamentów: 0,30(l)x0,30(s)x0,20(h)m). Belka poprzeczna stalowa, zabezpieczona antykorozyjnie przez malowanie proszkowe farbą poliestrową. 2 zawiesia z siedziskami huśtawkowymi gumowymi. Siedziska z atestem. Łańcuchy zawiesi siedzisk i elementy złączne ocynkowane. Łby elementów złącznych osłonięte plastikowymi korkami. e) Dostawa i montaż dwuosobowej huśtawki wagowej mocowanej na sprężynie. Materiał wykonania: belka pozioma o długości ok 150 cm, wykonana z wielowarstwowej klejonki sosnowej (min z 3 lameli). Siedziska i boczki do mocowania uchwytów, wykonane z płyty HDPE grubości min 15 mm. Całość mocowana do stalowej sprężyny osadzonej w bloczku betonowym na głębokość ok. 60 cm. Rączki i podnóżek wykonane są z tworzywa sztucznego; duże rączki chronią przed urazami oka i gwarantują dobry chwyt. Wszystkie elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie przez malowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Elementy złączne ocynkowane, ukryte w plastikowych korkach/zaślepkach. f) Dostawa i montaż czteroramiennej karuzeli o średnicy 180 cm przeznaczonej dla 4 dzieci. Wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie warstwą cynku oraz dodatkowo malowaniem proszkowym farbami poliestrowymi. Dolna część (nieruchoma) zabetonowana w bloku fundamentowym i połączona z częścią górną (ruchomą) za pomocą wału z dwoma łożyskami stożkowymi i jednym łożyskiem kulkowym. g) Dostawa i montaż piramidy z lin o kształcie stożka o wysokości nie mniejszej niż 230cm. Liny polipropylenowe na oplocie stalowym połączone ze sobą przy pomocy łączników aluminiowych oraz z tworzywa sztucznego o średnicy ok 16-18 mm. Śruby maszynowe klasy 8.8. Słup nośny o średnicy nie mniejszej niż 150 mm, ocynkowany i malowany proszkowo. Obręcz rozpierająca wykonana z rury ze stali nierdzewnej o średnicy min. 40 mm. Fundament stanowi beton klasy min.C12/15. Elementy wykonane ze stali ocynkowanej, pokryte farbą proszkową, poliestrową, odporną na długotrwałe oddziaływanie czynników atmosferycznych. Łączniki wykonane z aluminium, tworzywa a w przypadku łączników gwintowanych zabezpieczone poprzez cynkowanie. Do połączeń gwintowanych, nakrętki kołpakowe z wkładką poliamidową zabezpieczającą przez samoczynnym odkręceniem się śrub. B) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw o powierzchni 73 m2: Nawierzchnia poliuretanowa bezspoinowa dwuwarstwowa, warstwa dolna stabilizująca SBR, warstwa użytkowa kolor EPDM wylewana bezpośrednio na placu budowy. Podbudowa pod nawierzchnię bezpieczną wykonana z kruszyw mineralnych zgodnie z kartami technicznymi. Obszar nawierzchni bezpiecznej wyznaczony obrzeżem betonowym. Grubość nawierzchni dostosowana do maksymalnej wysokości upadku z urządzeń. Nawierzchnia winna być realizowana w oparciu o systemy, które posiadają dopuszczenie do stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, technologia zgodna z aprobatą techniczną dla przyjętego systemu i posiadać stosowne certyfikaty oraz atesty PZH. Nawierzchnia musi charakteryzować się: jednolitą nawierzchnią po ułożeniu; doskonałą amortyzacją upadku; przepuszczalnością dla wody; odpornością na zużycie; higienicznością, łatwością do utrzymania w czystości; niskimi kosztami konserwacji, Zastosowana nawierzchnia musi odpowiadać standardom europejskim, w tym być zgodna z normą PN-EN 1177, ISO 9001:2001, ISO 14001 oraz posiadać udokumentowane wyniki badań oraz atesty potwierdzające brak szkodliwości podłoża dla użytkowników. Wykonawca powinien również okazać kartę techniczną produktu potwierdzającą parametry nawierzchni oraz dostarczyć gwarancję na min. 60 miesięcy potwierdzona przez producenta lub jego przedstawiciela..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utworzenie szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej w Ojrzeniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Zakup i instalacja sprzętu rekreacyjnego: a) Zabawka wielofunkcyjna wieża ze zjeżdżalnią. Wieża z dachem dwuspadowym o wysokości ponad grunt min. 330 cm, wyposażona w platformy i zjeżdżalnię o wysokości min. 130 cm. 2 wejścia na platformy: spiralne i łukowe. Zabezpieczenia z aplikacją. Słupy nośne o przekroju okrągłym, wykonanie z drewna sosnowego, klejonego z min. 5 warstw, toczone cylindrycznie, o średnicy 12 cm, dodatkowo ryflowane wzdłużnie, osadzone 10 cm nad powierzchnią gruntu za pomocą ocynkowanych stalowych okuć kotwionych na betonowym fundamencie min. 60 cm w gruncie. Górne powierzchnie słupów konstrukcyjnych zabezpieczone przed nasiąkaniem, trwale zamocowanymi plastikowymi kapturami. Elementy drewniane (słupy, podesty) zabezpieczone przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych przez impregnację środkami na bazie naturalnych olejów i wosków, posiadających wymagane atesty higieniczne. Dachy wykonane z kolorowych płyt polietylenowych (HDPE), które nie wchłaniają wody, są odporne na wgniecenia, zarysowania, graffiti i promieniowanie UV. Zabezpieczenia i ścianki wykonane z dwukolorowych, warstwowych płyt HDPE, ozdobione wygrawerowanymi aplikacjami np. zwierząt, roślin lub postaci z bajek. Wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez malowanie proszkowe. Poszczególne moduły wyrobu połączone ocynkowanymi elementami złącznymi osłoniętymi plastikowymi korkami z zaślepkami. Ślizgi zjeżdżalni wykonanie ze stali nierdzewnej i kwasoodpornej. b) Zabawka wielofunkcyjna baszta ze zjeżdżalnią. Wysokość ponad grunt min. 320 cm, wyposażona w platformy wejściowe i zjeżdżalnie o wysokości min. 130 cm. Słupy nośne o przekroju okrągłym, wykonane z rury stalowej fi 114 mm ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo farbami poliestrowymi do warunków zewnętrznych, kotwione min. 60 cm w gruncie. Górne powierzchnie słupów konstrukcyjnych zabezpieczone przed nasiąkaniem, trwale zamocowanymi plastikowymi kapturami. Podesty metalowe z wypełnieniem ze sklejki antypoślizgowej. Dachy wykonane z kolorowych płyt polietylenowych (HDPE), które nie wchłaniają wody, są odporne na wgniecenia, zarysowania, graffiti i promieniowanie UV. Zabezpieczenia i ścianki wykonane z dwukolorowych, warstwowych płyt HDPE, ozdobione wygrawerowanymi aplikacjami np. zwierząt, roślin lub postaci z bajek. Wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie ogniowe i nawierzchniowy lakier proszkowy. Poszczególne moduły wyrobu połączone ocynkowanymi elementami złącznymi osłoniętymi plastikowymi korkami z zaślepkami. Ślizgi zjeżdżalni wykonane ze stali nierdzewnej i kwasoodpornej. c) Piramida z lin o kształcie stożka o wysokości nie mniejszej niż 230cm. Liny polipropylenowe na oplocie stalowym połączone ze sobą przy pomocy łączników aluminiowych oraz z tworzywa sztucznego o średnicy ok 16-18 mm. Śruby maszynowe klasy 8.8. Słup nośny o średnicy nie mniejszej niż 150 mm, ocynkowany i malowany proszkowo. Obręcz rozpierająca wykonana z rury ze stali nierdzewnej o średnicy min. 40 mm. Fundament stanowi beton klasy min.C12/15. Elementy wykonane ze stali ocynkowanej, pokryte farbą proszkową, poliestrową, odporną na długotrwałe oddziaływanie czynników atmosferycznych. Łączniki wykonane z aluminium, tworzywa a w przypadku łączników gwintowanych zabezpieczone poprzez cynkowanie. Do połączeń gwintowanych, nakrętki kołpakowe z wkładką poliamidową zabezpieczającą przez samoczynnym odkręceniem się śrub. d) dwuosobowa huśtawka wagowa mocowana na sprężynie. Materiał wykonania: belka pozioma o długości ok 150 cm, wykonana z wielowarstwowej klejonki sosnowej (min z 3 lameli). Siedziska i boczki do mocowania uchwytów, wykonane z płyty HDPE grubości min 15 mm. Całość mocowana do stalowej sprężyny osadzonej w bloczku betonowym na głębokość ok. 60 cm. Rączki i podnóżek wykonane są z tworzywa sztucznego; duże rączki chronią przed urazami oka i gwarantują dobry chwyt. Wszystkie elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie przez malowanie proszkowe farbami poliestrowymi. Elementy złączne ocynkowane, ukryte w plastikowych korkach/zaślepkach. e) huśtawka wagowa, dwuosobowa, mocowana na podstawie metalowej 60 cm w gruncie na betonowych fundamentach. Mechanizm obrotowy łożyskowany, bezobsługowy. Belka pozioma wykonana z drewna sosnowego, klejonego warstwowo z min. 3 lameli obtoczonego cylindrycznie na średnicę min 14 cm, ryflowana wzdłużnie w celu zmniejszenia naprężeń powodujących pęknięcia wzdłużne. Siedziska huśtawki i stelaż rączek wykonane ze sklejki wodoodpornej liściastej pokrytej filmem melaminowym. Sklejka o grubości min 15 mm, krawędzie zabezpieczone farbami na bazie naturalnych wosków. Ze względów bezpieczeństwa zamocowane na końcach belki gumowe odbojniki amortyzujące. Podstawa huśtawki wykonana z giętych pospawanych rur, spoiny i krawędzie załagodzone. Wszystkie elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie farbami poliestrowymi przez malowanie proszkowe. Elementy złączne ocynkowane i osłonięte plastikowymi korkami z zaślepkami. Fundament z betonu klasy min. C12/15. Wysokość fundamentu nie mniej niż 36 cm, podstawa o wymiarach min.40x40 cm. f) Zestaw drążków gimnastycznych, podwójnych, mocowanych na 2 wysokościach: maksymalnie 130 cm i maksymalnie 80 cm. Słupy z drewna sosnowego rdzeniowego o średnicy 12 cm ,tworzące konstrukcję nośną ,posadowione w betonowym fundamencie z betonu klasy minimum B15 min 60 cm w gruncie. Elementy drewniane (słupy, belki, szczeble) impregnowane próżniowo ciśnieniowo. Szczeble poziome z rurki stalowej zabezpieczone farbami proszkowymi poliestrowymi odpornymi na ciągłe działanie warunków atmosferycznych. Elementy złączne osłonięte plastikowymi korkami. g) Jednopunktowe urządzenie kołyszące, które użytkownik może wprawić w ruch wokół centralnego podparcia, charakteryzujące się sztywnym elementem kołyszącym. Formatki ze sklejki liściastej wodoodpornej z filmem melaminowym (gr. 18mm). Wszystkie krawędzie zaokrąglone, oszlifowane, bezpieczne w dotyku. Sprężyna z pręta fi20 mm (stal 50CRV4). Fundament z betonu C12/15 (alternatywnie montaż na stalowej podstawie). Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez malowanie proszkowe. Elementy złączne ocynkowane osłonięte plastikowymi korkami. Rączki (podnóżki) plastikowe, duże, zapobiegające przed urazami oka. h) Ławka o wymiarach min. 180 cm x 45 cm x 45 cm - 3 sztuki. Konstrukcja stalowa rurowa, malowana proszkowo, siedzisko i oparcie wykonane z drewna sosnowego impregnowanego próżniowo-ciśnieniowo, trwale zakotwiona w ziemi. B) Zagospodarowanie terenu szkolnego placu zabaw, w tym wykonanie 138 m2 nawierzchni bezpiecznej, ciągów komunikacyjnych i ogrodzenia terenu. Nawierzchnia poliuretanowa bezspoinowa dwuwarstwowa, warstwa dolna stabilizująca SBR, warstwa użytkowa kolory zgodne z założeniami programu Radosna Szkoła, wylewana bezpośrednio na placu budowy. Podbudowa pod nawierzchnię bezpieczną wykonana z kruszyw mineralnych zgodnie z kartami technicznymi. Obszar nawierzchni bezpiecznej wyznaczony obrzeżem betonowym. Grubość nawierzchni dostosowana do maksymalnej wysokości upadku z urządzeń. Nawierzchnia winna być realizowana w oparciu o systemy, które posiadają dopuszczenie do stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, technologia zgodna z aprobatą techniczną dla przyjętego systemu i posiadać stosowne certyfikaty oraz atesty PZH. Nawierzchnia musi charakteryzować się: jednolitą nawierzchnią po ułożeniu; doskonałą amortyzacją upadku; przepuszczalnością dla wody; odpornością na zużycie; higienicznością, łatwością do utrzymania w czystości; niskimi kosztami konserwacji. Zastosowana nawierzchnia musi odpowiadać standardom europejskim, w tym być zgodna z normą PN-EN 1177, ISO 9001:2001, ISO 14001 oraz posiadać udokumentowane wyniki badań oraz atesty potwierdzające brak szkodliwości podłoża dla użytkowników. Wykonawca powinien również okazać kartę techniczną produktu potwierdzającą parametry nawierzchni oraz dostarczyć gwarancję na min. 60 miesięcy potwierdzona przez producenta lub jego przedstawiciela..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.