To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-28
Dzierżoniów: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie
Numer ogłoszenia: 91739 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56661 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8325220, 8316789, faks 073 8316601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy fabrycznie nowych (nowo wytworzonych w całości) materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących do siedziby Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem ilościowo-rodzajowym zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający zastrzega, że ilości i rodzaje materiałów eksploatacyjnych zawartych w ww. załączniku przedstawiono na potrzeby oszacowania wartości przedmiotu zamówienia i mogą one ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia, w zależności od potrzeb zamawiającego, na co wykonawca wyraża zgodę. 4.Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Rozliczenia pomiędzy wykonawcą i zamawiającym dokonywane będą na podstawie rzeczywistych ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Rozliczenia dokonywane będą przez wykonawcę, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą według cen jednostkowych brutto zawartych w zestawieniu ilościowo-rodzajowym załączonym do oferty (formularz nr 6 do SIWZ). Zestawienie ilościowo-rodzajowe zostanie dołączone do umowy, z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu, jeśli wartość wszystkich dostaw przekroczy cenę brutto podaną w ofercie. 6.Wykonawca powinien podać ceny z uwzględnieniem kosztu opakowania, dowozu, wraz z rozładunkiem w siedzibie zamawiającego (Dzierżoniów, Rynek 27, pok. nr 307), w sposób gwarantujący bezpieczeństwo transportu oraz z uwzględnieniem kosztów związanych z odbiorem i zwrotem towarów wadliwych/zużytych. 7.Materiały eksploatacyjne dostarczane będą partiami, odpowiednio do potrzeb zamawiającego przez okres obowiązywania umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały do siedziby zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia od zamawiającego. Wielkość każdej partii ustalana będzie przez pracownika zamawiającego odpowiedzialnego za realizację umowy. 8.Wykonawca będzie dostarczać towary w dni robocze własnym środkiem transportu i rozładowywać w miejscu wskazanym w siedzibie zamawiającego w godzinach: 7:30-13:30. 9.Zamawiający będzie składał zamówienia na materiały eksploatacyjne za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), faksem lub pisemnie. 10.Zasady realizacji zamówienia zostały zawarte w SIWZ oraz wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 11.Wykonawca wystawi fakturę VAT po każdej dostawie. Płatność za każdą dostawę nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury. 12.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie, przed podpisaniem umowy z zamawiającym, przedłożyć wszystkie umowy o podwykonawstwo zawarte z podwykonawcami, które zawarł w celu realizacji niniejszego zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PECET SERWIS s.c., ul. Moniuszki 45, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68905,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47314,26
Oferta z najniższą ceną: 47314,26 / Oferta z najwyższą ceną: 90046,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową boiska do gry w piłkę nożną i koszykówkę w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129"
- Wyk. robót bud. polegających na modernizacji boisk sportowych przy SP nr3 w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Modernizacja kompleksu sportowego"Moje Boisko - ORLIK 2012" przy SP nr 3 w Dzierżoniowie"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi wraz z oświetleniem ulicznym typu LED, na ul. Diamentowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ul. Diamentowej w Dzierżoniowie".
- DOSTAWA WYROBÓW OPATRUNKOWYCH
- Wyk. rob. bud. pol. na budowie hali sportowej przy Szkole Pod. nr 9 w ramach zad. in. pn.: "Bud. nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Sz. Pod. nr 9 w Dzierż."
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.