eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-28

Dzierżoniów: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie
Numer ogłoszenia: 91739 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56661 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8325220, 8316789, faks 073 8316601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy fabrycznie nowych (nowo wytworzonych w całości) materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących do siedziby Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem ilościowo-rodzajowym zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający zastrzega, że ilości i rodzaje materiałów eksploatacyjnych zawartych w ww. załączniku przedstawiono na potrzeby oszacowania wartości przedmiotu zamówienia i mogą one ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia, w zależności od potrzeb zamawiającego, na co wykonawca wyraża zgodę. 4.Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Rozliczenia pomiędzy wykonawcą i zamawiającym dokonywane będą na podstawie rzeczywistych ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Rozliczenia dokonywane będą przez wykonawcę, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą według cen jednostkowych brutto zawartych w zestawieniu ilościowo-rodzajowym załączonym do oferty (formularz nr 6 do SIWZ). Zestawienie ilościowo-rodzajowe zostanie dołączone do umowy, z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu, jeśli wartość wszystkich dostaw przekroczy cenę brutto podaną w ofercie. 6.Wykonawca powinien podać ceny z uwzględnieniem kosztu opakowania, dowozu, wraz z rozładunkiem w siedzibie zamawiającego (Dzierżoniów, Rynek 27, pok. nr 307), w sposób gwarantujący bezpieczeństwo transportu oraz z uwzględnieniem kosztów związanych z odbiorem i zwrotem towarów wadliwych/zużytych. 7.Materiały eksploatacyjne dostarczane będą partiami, odpowiednio do potrzeb zamawiającego przez okres obowiązywania umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały do siedziby zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia od zamawiającego. Wielkość każdej partii ustalana będzie przez pracownika zamawiającego odpowiedzialnego za realizację umowy. 8.Wykonawca będzie dostarczać towary w dni robocze własnym środkiem transportu i rozładowywać w miejscu wskazanym w siedzibie zamawiającego w godzinach: 7:30-13:30. 9.Zamawiający będzie składał zamówienia na materiały eksploatacyjne za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), faksem lub pisemnie. 10.Zasady realizacji zamówienia zostały zawarte w SIWZ oraz wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 11.Wykonawca wystawi fakturę VAT po każdej dostawie. Płatność za każdą dostawę nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury. 12.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie, przed podpisaniem umowy z zamawiającym, przedłożyć wszystkie umowy o podwykonawstwo zawarte z podwykonawcami, które zawarł w celu realizacji niniejszego zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PECET SERWIS s.c., ul. Moniuszki 45, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68905,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47314,26

  • Oferta z najniższą ceną: 47314,26 / Oferta z najwyższą ceną: 90046,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.