eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu etap IV

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Poznań: Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu etap IV
Numer ogłoszenia: 91676 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37410 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu etap IV.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu. 2.Prace remontowe powinny być wykonane zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 6, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, oraz opisem przedmiotu zamówienia. CPV przedmiotu zamówienia : 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne (roboty remontowe i renowacyjne). 3.Pomieszczenia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia - według projektu budowlanego: pokój nr 327,328,326,325,324,323,313,312,311,310,310a,309,309a 4. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione prace wraz z dostawą materiałów i montażem urządzeń: 4.1 rozbiórka ścian z konstrukcji drewnianej (zabudowa szafowa); 4.2 demontaż wykładzin podłogowych; 4.3 wylewka z zaprawy samopoziomującej; 4.4 montaż wykładziny podłogowej z PCV typu obiektowego z cokolikiem przyściennym według wzoru określonego w projekcie budowlanym na rysunku nr 3, o grubości całkowitej minimum 2mm, grubości warstwy użytkowej minimum 0,7 mm, klasie ścieralności minimum 33 oraz klasie reakcji na ogień Bfl - s1, kolor wykładziny w pomieszczeniach jasnozielony, odcień i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym; 4.5 demontaż istniejących między pokojami ścianek działowych; 4.6 wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych wypełnionych wełną mineralną; 4.7 montaż w ściance działowej między pomieszczeniami 324 a 323 oraz w wydzielonej części pomieszczenia 309 nowych drzwi bezprogowych według rys. nr 2 zmiany budowlane projektu budowlanego; - skrzydła: płytowe, gładkie, pełne, w okleinie: olcha lub równoważnej, wyposażone w dwa lub trzy zawiasy w kolorze srebrnym, wpuszczany zamek z wkładką patentową i klamką metalową z szyldem w kolorze srebrnym; 4.8 montaż ościeżnic regulowanych, o szerokości dopasowanej do grubości ścianki, z obustronnymi opaskami maskującymi wykonane z materiałów drewnopodobnych w okleinie jak skrzydła drzwi; 4.9 zdarcie warstwy farby ze ścian, naprawa i uzupełnienie tynków; 4.10 minimum dwukrotne malowanie wszystkich powierzchni wewnętrznych farbą lateksową - do uzyskania jednolitego koloru i faktury na całej powierzchni malowanej, farba w pomieszczeniach w barwie żółtej, odcień do uzgodnienia z Zamawiającym; 4.11 minimum dwukrotne malowanie sufitu - do uzyskania jednolitego koloru i faktury na całej powierzchni malowanej, farba w kolorze białym; 4.12 demontaż gniazd instalacji niskiego napięcia oraz gniazd telekomunikacyjnych w każdym remontowanym pomieszczeniu; 4.13 montaż nowych: podwójnych gniazd telekomunikacyjnych, podwójnych gniazd instalacji niskiego napięcia z klapką ochronną, w płycie maskującej pod parapetem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wszystkie elementy w kolorze białym, w liczbie po 2 z każdego rodzaju na pomieszczenie; 4.14 demontaż łączników oświetlenia w każdym remontowanym pomieszczeniu oraz montaż nowych świecznikowych (seryjnych) łączników oświetlenia wyposażonych w dwa przyciski, elementy w kolorze białym w liczbie po 1 na pokój za wyjątkiem pokoju nr 309 i 309a, w pomieszczeniu nr 327-328 przesunięcie łącznika oświetlenia, w pomieszczeniu 310 wbudowanie instalacji zasilającej oświetlenie w sufit, w pomieszczeniu 309 montaż dodatkowego łącznika z jednym przyciskiem do oświetlenia wydzielonej części pomieszczenia, w pomieszczeniu 309a montaż jednego łącznika (z jednym przyciskiem) oświetlenia; 4.15 W pomieszczeniu 309 i 309a demontaż oświetlenia i montaż nowych 5 lamp: oprawy rastrowe, natynkowe, na dwie świetlówki o mocy 36W każda, kolor biały; 4.16 zabudowa stolarska progu podokiennego dla instalacji CO płytą wiórową według wzoru określonego na rys. nr 3 detal zabudowy podokiennej projektu budowlanego, płyta wiórowa w pomieszczeniach w okleinie olcha lub równoważnej, w miejscach występowania zaworu instalacji CO montaż pokrywy zabezpieczającej i umożliwiającej swobodny dostęp do zaworu; 4.17 montaż płyty maskownicy pod parapetem z płyty wiórowej w okleinie jak próg podokienny wraz z wyłożeniem gniazd instalacyjnych oraz uporządkowaniem przewodów; 4.18 w miejscach otworów wentylacyjnych montaż nowych plastikowych kratek wentylacyjnych w kolorze białym; 4.19 demontaż i montaż verticali lub rolet; 4.20 demontaż opasek - ościeżnic wokół drzwi wejściowych; 4.21 oczyszczenie i przeszlifowanie drzwi wejściowych do pomieszczeń (od strony wewnętrznej) oraz pokrycie ich nowymi dwoma warstwami lakieru bezbarwnego; 4.22 montaż listew wykończeniowych progowych (10 szt.); 4.23 montaż odbojników naściennych samoprzylepnych (9 szt.), podłogowych 1 szt. 4.24 wywóz materiałów z rozbiórki, gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac oraz utylizacja odpadów; 4.25 wyczyszczenie pomieszczeń oraz umycie okien w remontowanych pomieszczeniach, po zakończeniu prac budowlanych; 4.26wykonanie przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami pomiarów elektrycznych po zakończeniu wszelkich prac elektrycznych, w przypadku wykazania nieprawidłowości Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia; W pomieszczeniu nr 309a Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót bezpyłowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 30.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Red-Bud Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane inż. Andrzej Piotrowski, Zagrodnicza 31, 61-654 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165192,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46199,10

  • Oferta z najniższą ceną: 43050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118908,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.